[volvo s40 v40] Odpalanie diesla na "pych"

Nie zaklasyfikowane usterki, problemy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
s40t2
Debeściak
Posty: 399
Rejestracja: 26 lut 2015, o 19:49
Model: s40
Silnik: 1.9 T2
moc: 95KM
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: WROc
imię: Stachu

Re: [volvo s40 v40] Odpalanie diesla na "pych"

Post autor: s40t2 » 23 mar 2015, o 19:11

przy tej skrzyni to ja bym odpalał na trójce minimum, im wyższy bieg tym mniej szarpie, tu mamy bardzo krótkie przełożenia
Ja nie wierzę w żadne czary mary...


Zapach wolności, smak wojny...

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [volvo s40 v40] Odpalanie diesla na "pych"

Post autor: RIPPER » 23 mar 2015, o 22:01

Odpalanie na pych nie jest zdrowe dla żadnego silnika
Specyfikacja diesla jest jeszcze gorsza na inne przełożenia skrzyni biegów

Kiedyś zamarzniętą p10 diesla na pasku 2,0 kuzyna ciągłem jak sanki w zimie i nie zapalił a robiło się mało śmiesznie
Byłem wstanie się rozpędzić dosyć dobrze ale mając sanki 1200 Kilo na sznurku na tyłku bez hebla to jest nie ciekawie ..

Ale odpalanie w momencie pchania przez 1-2 osoby bywa kłopotliwe ja zawsze robię tak żę puszczam sprzęgło od 1-2 sek może praktyka jeśli z autem jest wszystko w porządku to odpali od kopa wiadomo że pasuje mieć gaz w podłodze gdysz podczas wcześniejszej próby odpalania już jakieś paliwo zostało zalane do cyl ,,,

w każdym aucie robiłem to z 2 biegu ostatnio diesla merola z 87 roku ..

Co do rozrządu to nie udało mi się przestawić w żadnym aucie podczas takiego odpalania

Natomiast jazda na starym paliwie spowodowała kichnięcie silnika i rozrząd poszedł o 2 zęby nie w volvo oczywiście ,..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „Różne”