[V40 2.0 01r] Wymieniać slinik czy remontować ?

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
qdlaty
Moderator
Posty: 9095
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Model: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDI
moc: 180 KM
Rocznik: 2017
wiek: 36
Skąd jesteś?: Siewierz
imię: Mateusz
Lokalizacja: Siewierz

Re: Wymieniać slinik czy remontować ? Proszę o pomoc ...

Post autor: qdlaty » 7 mar 2016, o 13:34

No i właśnie o tym mówię, remontem można sobie narobić kosztów większych niż zakupem nowego silnika.
Ja bym kupił goły silnik, a osprzęt przełożył ze swojego i tyle
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Polub nas na facebooku - Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Awatar użytkownika
pajakk
Volvo Fan
Posty: 2631
Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
Model: XC70
Silnik: 2
moc: KM
wiek: 1
Skąd jesteś?: PLONSK
imię: Jarek
Lokalizacja: PŁOŃSK

Re: Wymieniać slinik czy remontować ? Proszę o pomoc ...

Post autor: pajakk » 7 mar 2016, o 14:39

Yaro chyba mówił że słupki sa te same a może warto było by się zainteresować takim jak w linku, nawet też w automacie i podobno skrzynia po remoncie:
http://olx.pl/oferta/volvo-v40-rozbitek ... 88b82b4247
albo czegoś podobnego poszukać z odpalającym silnikiem.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
norman44
Turysta
Posty: 39
Rejestracja: 16 wrz 2015, o 11:11
Model: V40
Silnik: B4204s2
moc: 136KM
Rocznik: 2002
wiek: 22
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Norman

Re: Wymieniać slinik czy remontować ? Proszę o pomoc ...

Post autor: norman44 » 8 mar 2016, o 08:56

Co do używanych silników to "już jeden używany masz w aucie wiec po co masz kupować drugi". Wymiana wchodzi w grę jak silnik zostanie rozebrany u fachowo ocenione elementy. Teraz co drugi mechanik proponuje "swap" na taką samą jednostkę bo jest to im na rękę. Do zakupu drugiego silnika należałoby doliczyć koszty rozrzadu, olejów, filtrów i płynów a może i nawet uszczelki pod głowica. Jak już będziesz szukał silnika to najlepiej jakby był jeszcze w samochodzie, a nie wyjęty rok temu i przewalany z kąta w kąt na jakimś szrocie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”