Automat w VOLVO? Czy to dobry pomysł?
-
- Debeściak
- Posty: 451
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 15:29
- Model: v40
- Silnik: 1.9D - D4192T4
- moc: 102KM
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: CZEWA
- imię: fajter
Automat w VOLVO? Czy to dobry pomysł?
Koledzy mam pytanie odnośnie vłowinek z automatem. Czy jakiś forumowicz posiada automat w swojej maszynie? Interesuje mnie jak się zachowuje automat i jego wszystkie bolączki w naszych autach. Konkretnie jak chodzi zestaw z silnikiem 1.8. Znajomy jest zainteresowany kupnem takiego sprzętu tylko podobno szarpie podczas przełączana na D i to samo na R. Nie wiem czy to jest normalne ponieważ nie jeździłem nigdy starszymi automatami. W nowych nie czuć różnicy po za lekkim spadkiem obrotów. Pytanie jest zatem co się może kończyć już w owym przypadku i czy naprawa będzie kosztowna? Jeżeli macie jakieś informacje na temat vołowinek z automatem dajcie znać na pewno się przydadzą
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: Automat w VOLVO? Czy to dobry pomysł?
Pamiętam jak oglądałem dla jednego z naszych V40 2.0T w automacie, to pamiętam, że też lekko szarpał przy przełączaniu biegów. Może to jakaś bolączka, a może ten typ tak ma
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Automat w VOLVO? Czy to dobry pomysł?
Moze poduszki ..
przełączenie może powodować lekkie szarpnięcie bo silnik w tym momencie zostaje obciążony i zaczyna ciągnąć
Skrzynie automatyczną klasyczną prędzej bym sprawdzał po tym jak przerzuca biegi i redukuje jeśli tu czuć szarpnięcia to wskazuje na zużycie skrzyni
przełączenie może powodować lekkie szarpnięcie bo silnik w tym momencie zostaje obciążony i zaczyna ciągnąć
Skrzynie automatyczną klasyczną prędzej bym sprawdzał po tym jak przerzuca biegi i redukuje jeśli tu czuć szarpnięcia to wskazuje na zużycie skrzyni
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 451
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 15:29
- Model: v40
- Silnik: 1.9D - D4192T4
- moc: 102KM
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: CZEWA
- imię: fajter
Re: Automat w VOLVO? Czy to dobry pomysł?
No właśnie mam małą wiedzę na temat automatów. ostatnio trochę jeździłem automatami i powiem że to strasznie rozleniwia i automat musi mieć trochę "kuni" Ogólnie zmieniłem zdanie o automatach ale nie wiem czy bym był gotowy na zakup takiego zestawu. Reasumując jeżeli macie jeszcze jakieś info o automatach w S i V 40 to będę wdzięczny dzięki
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Automat w VOLVO? Czy to dobry pomysł?
był temat poruszany
http://v40.info.pl/post71925.html#p71925" onclick="window.open(this.href);return false;
http://v40.info.pl/s40-t4-automat-lpg-2004-t3342.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://v40.info.pl/post71925.html#p71925" onclick="window.open(this.href);return false;
http://v40.info.pl/s40-t4-automat-lpg-2004-t3342.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Automat w VOLVO? Czy to dobry pomysł?
Prawda taka że 1,8 bym nie brał .
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K