[V40 B4184S] Niskie obroty
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 B4184S] Niskie obroty
Wielkie dzięki
Ja się przeprowadzałem już kilka razy więc znam ten ból.Do dzisiaj nie mogę znaleźć wielu rzeczy.
Pobawię się tym w wolnej chwili.Niebawem chcę zrzucić kolektor i dobrać sie do odmy ale za późno zamówiłem uszczelki.W sumie wątpię aby to była przyczyna ale przynajmniej będzie przez chwilę czysto.
Ja się przeprowadzałem już kilka razy więc znam ten ból.Do dzisiaj nie mogę znaleźć wielu rzeczy.
Pobawię się tym w wolnej chwili.Niebawem chcę zrzucić kolektor i dobrać sie do odmy ale za późno zamówiłem uszczelki.W sumie wątpię aby to była przyczyna ale przynajmniej będzie przez chwilę czysto.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 B4184S] Niskie obroty
Spryskałem wszystkie wężyki podciśnienia dezodorantem. Czuć teraz Volvinę z jakiś 10 metrów.Lewego powietrza nie stwierdziłem ale problem nadal jest.
Na filmiku słychać załączanie klimy i LPG.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5kYO4Hi4NWs[/youtube]
Na filmiku słychać załączanie klimy i LPG.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5kYO4Hi4NWs[/youtube]
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [V40 B4184S] Niskie obroty
Czekaj, ale jeśli to są wężyki podciśnienia to one zasysają - co miało dać spryskanie?
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 B4184S] Niskie obroty
Zasysają ale do kolektora.Jakby gdzieś była nieszczelność, obroty poszły by w górę.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 B4184S] Niskie obroty
Poddaje się.Jeszcze na wszelki wypadek kupię silnik krokowy a jak to nic nie da to trzeba będzie z tym jakoś żyć.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [V40 B4184S] Niskie obroty
bully pisze:(...)
Sonda pracuje - jak podglądasz wyniki - wciskasz automatyczne odświeżanie (to znaczek play w DDT obok zielonej kropki)? Czy odświeżasz ręcznie?
(...)
nagraj live datę z jak największa ilością ważnych parametrów (koniecznie nagraj do pliku XML a nie do TXT) i podeślij to zobaczym jak to u Ciebie wygląda.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 B4184S] Niskie obroty
Wszystko tam jest ok.Parametry są w automacie.Przepustnica ok, razem z innymi rzeczami.
Odłączam wężyk podciśnienia, obroty wzrastają a jak go podepnę na swoje miejsce to znowu się dławi.
Był jeden stary błąd:
,,Utrata zapamiętanych obszarów pamięci"
Odłączam wężyk podciśnienia, obroty wzrastają a jak go podepnę na swoje miejsce to znowu się dławi.
Był jeden stary błąd:
,,Utrata zapamiętanych obszarów pamięci"
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 B4184S] Niskie obroty
Hmmm...
Wymieniłem dwa tylne zaciski(Jeden zasysał powietrze), tarcze i klocki.
Obroty się już praktycznie uspokoiły.Czasami coś tam jeszcze zaświruje ale spadki są momentalnie korygowane.
Czary jakieś, kuźwa czary
Wymieniłem dwa tylne zaciski(Jeden zasysał powietrze), tarcze i klocki.
Obroty się już praktycznie uspokoiły.Czasami coś tam jeszcze zaświruje ale spadki są momentalnie korygowane.
Czary jakieś, kuźwa czary
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 B4184S] Niskie obroty
Oring musiał jakoś puszczać w jedną stronę.
Jednego dnia śmigałem cały dzień a drugiego układ był zapowietrzony a płyn w zbiorniczku zmniejszał się idealnie do pływaka co skutkowało zapaleniem się kontrolki (!).
Po odpowietrzeniu układu i dolaniu płynu wszystko wracało do normy.Po 4 awarii i przestawieniu płotu na pobliskiej budowie wymieniłem graty i jak na razie jest ok.
Jakiś czas temu wymieniałem klocki z tyłu i przy wkręcaniu tłoczka syknęło i układ się zapowietrzył.To był pierwszy raz, kiedy tak się stało.Stwierdziłem wtedy, że może się tak stać i to zbagatelizowałem.
Wczoraj po zdemontowaniu klocków, okazało się, że mają może z 3 mm grubości.Przejechałem na nich może 4 tys km
Najlepsze jest to, że nie było żadnych wycieków.Wszystko pod autem było suche jak pieprz.Podkładałem też przekładki kartonowe i były czyste.
Jednego dnia śmigałem cały dzień a drugiego układ był zapowietrzony a płyn w zbiorniczku zmniejszał się idealnie do pływaka co skutkowało zapaleniem się kontrolki (!).
Po odpowietrzeniu układu i dolaniu płynu wszystko wracało do normy.Po 4 awarii i przestawieniu płotu na pobliskiej budowie wymieniłem graty i jak na razie jest ok.
Jakiś czas temu wymieniałem klocki z tyłu i przy wkręcaniu tłoczka syknęło i układ się zapowietrzył.To był pierwszy raz, kiedy tak się stało.Stwierdziłem wtedy, że może się tak stać i to zbagatelizowałem.
Wczoraj po zdemontowaniu klocków, okazało się, że mają może z 3 mm grubości.Przejechałem na nich może 4 tys km
Najlepsze jest to, że nie było żadnych wycieków.Wszystko pod autem było suche jak pieprz.Podkładałem też przekładki kartonowe i były czyste.