[S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
[S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie
Zamierzam w niedalekiej przyszłości powymieniać graty od LPG ponieważ obecna instalacja to padaczka i jadąc na podtlenku nie przekraczam 3000obr. bo szkoda mi silnika - z taką kupiłem więc proszę o opinie co i jak.
Obecnie mam i chcę zmienić na:
Elektronika: AG Compact - i na obecną chwilę ją zostawię (jak to się mówi pozostałe graty są ważniejsze a dobry gazownik taką wystroi)
Reduktor: Alaska i to wylatuje w pierwszej kolejności na Niko z przeróbką SMC albo KME Extreme
Wtryski: OMVL Dream XXL SL wypadają a będą Hana niebieskie albo Barracuda BF jedne i drugie bez listwy
Zasilanie: obecnie miedź FI6 ale będzie Faro FI8
Zbiornik: nowy wymieniony w lutym tego roku Stako 600/200 42L z nowym wielozaworem Tomasetto Extra 200/30 wejście i wyjście FI8
Filtr gazu fazy lotnej: KME F53 12x12 włókno szklane i zostaje czy lepiej wymienić go na LPGTECH Perfect Blue też włókno szklane
Elektrozawór: do kupienia po wywaleniu obecnych gratów OMB BFC wejście i wyjście FI8
Proszę o opinie i sugestię
Wszystko będę wymieniał sam tylko potem pojadę na strojenie całego gazu po AFR.
Obecnie mam i chcę zmienić na:
Elektronika: AG Compact - i na obecną chwilę ją zostawię (jak to się mówi pozostałe graty są ważniejsze a dobry gazownik taką wystroi)
Reduktor: Alaska i to wylatuje w pierwszej kolejności na Niko z przeróbką SMC albo KME Extreme
Wtryski: OMVL Dream XXL SL wypadają a będą Hana niebieskie albo Barracuda BF jedne i drugie bez listwy
Zasilanie: obecnie miedź FI6 ale będzie Faro FI8
Zbiornik: nowy wymieniony w lutym tego roku Stako 600/200 42L z nowym wielozaworem Tomasetto Extra 200/30 wejście i wyjście FI8
Filtr gazu fazy lotnej: KME F53 12x12 włókno szklane i zostaje czy lepiej wymienić go na LPGTECH Perfect Blue też włókno szklane
Elektrozawór: do kupienia po wywaleniu obecnych gratów OMB BFC wejście i wyjście FI8
Proszę o opinie i sugestię
Wszystko będę wymieniał sam tylko potem pojadę na strojenie całego gazu po AFR.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie
butlę to sobie kup 680 na 180
reszta w miarę ok
z filtrów to polecam też sprawdzoną czaje FL03
reszta w miarę ok
z filtrów to polecam też sprawdzoną czaje FL03
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie
Butli nie będę zmieniał bo już jest nowa ze stycznia tego roku
Robię po mieście na niej około 250km a po trasie jadąc jak emeryt 100-120km/h około 350km.
RIPPER a jaki reduktor byś polecił / wybrał z tych co podałem lub jakiś inny ?
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
Robię po mieście na niej około 250km a po trasie jadąc jak emeryt 100-120km/h około 350km.
RIPPER a jaki reduktor byś polecił / wybrał z tych co podałem lub jakiś inny ?
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie
te kme mają jakąś wadę i sporo poleciało do reklamacji osobiście montowałem w wersji twin i puszcza bąki po zgaszeniu auta ..
niko ma jedną wadę jak pada oring to zaczyna puszczać w dolot Przeróbka na SMC wymaga rozwagi i szczęścia by nie przewalić ścianki w miejscu gdzie chodzi tłoczek
ale tak Ac 01 niby oki ale też wiadomo
jak dla mnie niko dobra droga
niko ma jedną wadę jak pada oring to zaczyna puszczać w dolot Przeróbka na SMC wymaga rozwagi i szczęścia by nie przewalić ścianki w miejscu gdzie chodzi tłoczek
ale tak Ac 01 niby oki ale też wiadomo
jak dla mnie niko dobra droga
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie
Ja mogę polecić KME Tur Twin - w T4 minimalne spadki ciśnienia, termicznie bardzo wydajny, ciśnienie nie pływa, prosta dzwigienkowa konstrukcja, nie trzeba nic przerabiać.
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Debeściak
- Posty: 132
- Rejestracja: 27 sty 2016, o 02:36
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115
- Rocznik: 1996
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Przemek
Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie
Co do filtra fazy lotnej mogę polecić coś takiego: http://www.phjacus.pl/F129-Filtr-odstoj ... p2389.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena atrakcyjna, mam i sprawuje się bardzo dobrze.
Cena atrakcyjna, mam i sprawuje się bardzo dobrze.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie
Tak odkopię trochę temat bo mam pytanie apropo reduktora Alex TurboT 1200 podobno całkiem dobrze się srawdza w turbo od 180 do 250KM. Jest parę opini na forum LPG.
Czy ktoś ma i może się wypowiedzieć bo cena jego z elektrozaworem to 520PLN a muszę wkońcu coś kupić i zmienić swój
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Czy ktoś ma i może się wypowiedzieć bo cena jego z elektrozaworem to 520PLN a muszę wkońcu coś kupić i zmienić swój
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
- Model: Ytuyy
- Silnik: 667
- moc: Y766
- Rocznik: 1532
- wiek: 13
- Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
- imię: Kunegunda
Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie
tomi555 pisze:Ja mogę polecić KME Tur Twin - w T4 minimalne spadki ciśnienia, termicznie bardzo wydajny, ciśnienie nie pływa, prosta dzwigienkowa konstrukcja, nie trzeba nic przerabiać.
A jak by był reduktor do 600KM i kosztował 1000zł to tez bys go polecał? Ludzie T4 to tylko 200KM to nie jest jakas specjalna moc zeby pchac reduktor który obrobi 350KM, do T4 wystarczajacy jest czerwony AC lub GOLD GT, Romano. te reduktory sa ok, kazdy ma jakies swoje minusy ale nie kosztuja 500zł i nie trzeba specjalnie przerabiac zasilania pod nie.
Kupuj Czerwonego AC albo jak Ci kasy nie szkoda to Golda GT i bedziesz zadowolony. Problem by był jak byś miał z 6 cylindrów i ze 300KM wtedy juz można powiedziec ze to jakaś spora moc.
U siebie mam w tej chwili ok 200KM mam przerobionego Silvera choć ten srednio daje radę, niedługo bede zakładał własnie czerwonego AC, dlatego ze ogarnie spokojnie 200KM i jest tani. Gold GT tez jest ok ale kszotuje 2 razy tyle i tez ma swoje problemy. Zawór załozyłem Valteka BFC ale pomiedzy OMB którego miałem na 6 i rzerobiłem na 8 nie ma żadnej różnicy.
Ważny jest wielozawór, bo jak masz zwykły na 6 lub super to moze byc za słaby i żeby reduktor nie wiem jaki był to i tak wielo nie pusci więcej niż potrafi. Zakładaj Extra i wtedy wymieniaj resztę.
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie
Zapytam tutaj, bo temat pośrednio się z tym wiążę.
Czy uszkodzone membrany reduktora mogą mieć wpływ na obroty podczas jazdy na benzynie?
Chodzi mi o falowanie na wolnych, opadanie itp...
Czy uszkodzone membrany reduktora mogą mieć wpływ na obroty podczas jazdy na benzynie?
Chodzi mi o falowanie na wolnych, opadanie itp...
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie
Jeśli pusczają gaz w układ podciśnienia to
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K