[S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

[S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

Post autor: turboni » 1 lip 2016, o 11:42

Zamierzam w niedalekiej przyszłości powymieniać graty od LPG ponieważ obecna instalacja to padaczka i jadąc na podtlenku nie przekraczam 3000obr. bo szkoda mi silnika - z taką kupiłem więc proszę o opinie co i jak.

Obecnie mam i chcę zmienić na:

Elektronika: AG Compact - i na obecną chwilę ją zostawię (jak to się mówi pozostałe graty są ważniejsze a dobry gazownik taką wystroi)
Reduktor: Alaska i to wylatuje w pierwszej kolejności na Niko z przeróbką SMC albo KME Extreme
Wtryski: OMVL Dream XXL SL wypadają a będą Hana niebieskie albo Barracuda BF jedne i drugie bez listwy
Zasilanie: obecnie miedź FI6 ale będzie Faro FI8
Zbiornik: nowy wymieniony w lutym tego roku Stako 600/200 42L z nowym wielozaworem Tomasetto Extra 200/30 wejście i wyjście FI8
Filtr gazu fazy lotnej: KME F53 12x12 włókno szklane i zostaje czy lepiej wymienić go na LPGTECH Perfect Blue też włókno szklane
Elektrozawór: do kupienia po wywaleniu obecnych gratów OMB BFC wejście i wyjście FI8

Proszę o opinie i sugestię :doping

Wszystko będę wymieniał sam tylko potem pojadę na strojenie całego gazu po AFR.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

Post autor: RIPPER » 1 lip 2016, o 18:39

butlę to sobie kup 680 na 180
reszta w miarę ok

z filtrów to polecam też sprawdzoną czaje FL03
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

Post autor: turboni » 3 lip 2016, o 11:55

Butli nie będę zmieniał bo już jest nowa ze stycznia tego roku :-)
Robię po mieście na niej około 250km a po trasie jadąc jak emeryt 100-120km/h około 350km.
RIPPER a jaki reduktor byś polecił / wybrał z tych co podałem lub jakiś inny ?

Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

Post autor: RIPPER » 3 lip 2016, o 22:11

te kme mają jakąś wadę i sporo poleciało do reklamacji osobiście montowałem w wersji twin i puszcza bąki po zgaszeniu auta ..

niko ma jedną wadę jak pada oring to zaczyna puszczać w dolot Przeróbka na SMC wymaga rozwagi i szczęścia by nie przewalić ścianki w miejscu gdzie chodzi tłoczek

ale tak Ac 01 niby oki ale też wiadomo


jak dla mnie niko dobra droga
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
tomi555
Debeściak
Posty: 319
Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
Model: v40
Silnik: T4
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Krk
imię: Marcin

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

Post autor: tomi555 » 4 lip 2016, o 08:45

Ja mogę polecić KME Tur Twin - w T4 minimalne spadki ciśnienia, termicznie bardzo wydajny, ciśnienie nie pływa, prosta dzwigienkowa konstrukcja, nie trzeba nic przerabiać.
Obrazek
Obrazek

Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD

Awatar użytkownika
klocu26
Debeściak
Posty: 132
Rejestracja: 27 sty 2016, o 02:36
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115
Rocznik: 1996
Skąd jesteś?: Lublin
imię: Przemek

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

Post autor: klocu26 » 11 lip 2016, o 00:09

Co do filtra fazy lotnej mogę polecić coś takiego: http://www.phjacus.pl/F129-Filtr-odstoj ... p2389.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Cena atrakcyjna, mam i sprawuje się bardzo dobrze.

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

Post autor: turboni » 20 paź 2016, o 11:57

Tak odkopię trochę temat bo mam pytanie apropo reduktora Alex TurboT 1200 podobno całkiem dobrze się srawdza w turbo od 180 do 250KM. Jest parę opini na forum LPG.
Czy ktoś ma i może się wypowiedzieć bo cena jego z elektrozaworem to 520PLN a muszę wkońcu coś kupić i zmienić swój ;-)

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Magik123
Debeściak
Posty: 276
Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
Model: Ytuyy
Silnik: 667
moc: Y766
Rocznik: 1532
wiek: 13
Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
imię: Kunegunda

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

Post autor: Magik123 » 29 paź 2016, o 20:18

tomi555 pisze:Ja mogę polecić KME Tur Twin - w T4 minimalne spadki ciśnienia, termicznie bardzo wydajny, ciśnienie nie pływa, prosta dzwigienkowa konstrukcja, nie trzeba nic przerabiać.

A jak by był reduktor do 600KM i kosztował 1000zł to tez bys go polecał? Ludzie T4 to tylko 200KM to nie jest jakas specjalna moc zeby pchac reduktor który obrobi 350KM, do T4 wystarczajacy jest czerwony AC lub GOLD GT, Romano. te reduktory sa ok, kazdy ma jakies swoje minusy ale nie kosztuja 500zł i nie trzeba specjalnie przerabiac zasilania pod nie.

Kupuj Czerwonego AC albo jak Ci kasy nie szkoda to Golda GT i bedziesz zadowolony. Problem by był jak byś miał z 6 cylindrów i ze 300KM wtedy juz można powiedziec ze to jakaś spora moc.

U siebie mam w tej chwili ok 200KM mam przerobionego Silvera choć ten srednio daje radę, niedługo bede zakładał własnie czerwonego AC, dlatego ze ogarnie spokojnie 200KM i jest tani. Gold GT tez jest ok ale kszotuje 2 razy tyle i tez ma swoje problemy. Zawór załozyłem Valteka BFC ale pomiedzy OMB którego miałem na 6 i rzerobiłem na 8 nie ma żadnej różnicy.

Ważny jest wielozawór, bo jak masz zwykły na 6 lub super to moze byc za słaby i żeby reduktor nie wiem jaki był to i tak wielo nie pusci więcej niż potrafi. Zakładaj Extra i wtedy wymieniaj resztę.
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW

Awatar użytkownika
Borysław
Volvo Fan
Posty: 4525
Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
Model: Laguna 3
Silnik: F4RT
moc: 170
Rocznik: 2008
wiek: 37
Skąd jesteś?: Siechnice
imię: Robert
Lokalizacja: Siechnice

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

Post autor: Borysław » 1 mar 2017, o 22:33

Zapytam tutaj, bo temat pośrednio się z tym wiążę.
Czy uszkodzone membrany reduktora mogą mieć wpływ na obroty podczas jazdy na benzynie?
Chodzi mi o falowanie na wolnych, opadanie itp...
Obrazek

Moje Wozidełko
Poprzednie wozidło V40

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

Post autor: RIPPER » 1 mar 2017, o 22:36

Jeśli pusczają gaz w układ podciśnienia to
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”