Co dziś zrobiłeś w aucie
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: Co dziś zrobiłeś w aucie
Już nie będzie
Cały nowy i chodzi superowo - w weekend przyszły założę bo jutro jadę z córą do dziadka i zlocik wieczorem a we wtorek do roboty na noc. Chcę jeszcze jarzma pomalować zanim je wsadzę a na to muszę mieć dwa dni żeby wyschło
A tak na pocieszenie
Prawy
Cały nowy i chodzi superowo - w weekend przyszły założę bo jutro jadę z córą do dziadka i zlocik wieczorem a we wtorek do roboty na noc. Chcę jeszcze jarzma pomalować zanim je wsadzę a na to muszę mieć dwa dni żeby wyschło
A tak na pocieszenie
Prawy
-
- Początkujący
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
- Model: S_V40
- Silnik: 2.0_T3
- moc: pow_173
- Rocznik: 209
- Skąd jesteś?: Jedrzejow
- imię: Rafal
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Re: Co dziś zrobiłeś w aucie
malować? to czasami nie osłabia hamulców.. tam jest znaczna temperatura.. i to powinno się tylko wypiaskować żeby czyste było lub wyszkiełkować ale nic więcej..
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: Co dziś zrobiłeś w aucie
zbysxxx, Rozwiń myśl... bo jak niby pomalowanie zacisków ma wpływać na siłę hamowania?
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: Co dziś zrobiłeś w aucie
Tak to jest udowodnione naukowo i jest to fakt autentyczny
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Co dziś zrobiłeś w aucie
Jak zaciski są czerwone lub żółte to jest +10 KM do mocy.Jeżeli są czarne i inne to - 20
-
- Administrator
- Posty: 6209
- Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 1998
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Lazy
- imię: Rafal
Re: Co dziś zrobiłeś w aucie
tak bo to farby termoizlacyjne i jest lepszy obieg w układzie hamulcowym
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Co dziś zrobiłeś w aucie
zrobiłem nowe końcówki z kabelkami w kloszu 850 pomiar niestety nie wykazał znacznej poprawy świecenia ..wiec poszedł patent
przekażnik kabel + na aku i heja do żarówki a z żarówni klosza wyprowadziłem sobie sygnał do przekażnika na odpalanie rozwiercając kostkę w kloszu gdzie idzie wiązka do tego czysta świeża Masa prosto z klemy i widać naocznie różnicę nowa masa zasiliła też układ długiego i widać poprawę do tego jakieś zacne żaróweczki i będzie lala niesety żółta kontrolka od oświetlenia świeci się cały czas .. i nie mam pomysłu jak ją zajeba!@# zgasić ... prąd daje zamiast na żarówkę to na przekaźnik wiec obwód zamyka ..
przekażnik kabel + na aku i heja do żarówki a z żarówni klosza wyprowadziłem sobie sygnał do przekażnika na odpalanie rozwiercając kostkę w kloszu gdzie idzie wiązka do tego czysta świeża Masa prosto z klemy i widać naocznie różnicę nowa masa zasiliła też układ długiego i widać poprawę do tego jakieś zacne żaróweczki i będzie lala niesety żółta kontrolka od oświetlenia świeci się cały czas .. i nie mam pomysłu jak ją zajeba!@# zgasić ... prąd daje zamiast na żarówkę to na przekaźnik wiec obwód zamyka ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K