Powitajki ze Stolicy dla V/S-Rodziny naszej Volvo-Patologii

Bezapelacyjnie każdy powinien tu coś napisać o sobie
Każdy ma prawo założyć własny temat
Regulamin forum
W tym subforum witamy się z użytkownikami, wymieniamy kurtuazje i rozmaite inne uprzejmości.
NIE ZADAJEMY tutaj pytań technicznych! Do tego służą działy techniczne.
Awatar użytkownika
Marcin4666
Posty: 6
Rejestracja: 17 paź 2015, o 21:09
Model: S40
Silnik: B4204S - 2.0
moc: 140 KM
Rocznik: 1996
wiek: 41
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Marcin

Re: Powitajki ze Stolicy dla V/S-Rodziny naszej Volvo-Patolo

Post autor: Marcin4666 » 25 wrz 2017, o 22:47

I TU rzeczywiście jako "Żółtodziób" jeszcze dokładnie nie wiedziałem co mam pod maską.
-Teraz nadchodzi czas na wyprostowanie kilku drobnych niedociągnięć z mojej strony oraz pochwalenie się zmianami jakie zostały dokonane na tym pięknym fioletowym ciałku :-)
Rzeczywiście jej serducho to nie B4204S2 (jak mam wbite w dowód) 136 KM tylko 140 KM - B4204S (bez koła zmiennych faz rozrządu - jak przystało na przedlifta z początku produkcji).
Co do zdjęcia jakie zamieściłem tu podczas rejestracji moje "Niewiniątko" bardzo się zmieniło. Przeszło lifting jak w mordę strzelił. Zaczęło się od reflektorów H4, które nie świeciły. Nota bene okazały się być perfidnymi zamiennikami DEPO... Dorwałem oryginalne Hella 2x H7 Ring (za 6 stówek) + migacze krótkie Clear z czarnym wnętrzem + drobna manipulacja przy elektryce i już świeci jak rasowy polift na żarnikach halog. H7 Philips 6500K.
Tylna trzecia lampa STOP-u doczekała się również mojej ingerencji. Były przepalone 3 LEDy, więc wylutowałem wszystko jak leci zostawiając sam goły laminat, na który nakleiłem gęstą taśmę czerwona LED w silikonie. Musiałem dać 15W mały rezystor bo lampa w nocy wyraźnie dawała po gałach. Nawet po dołożeniu rezystora i tak w nocy podczas hamowania widzę w lusterku wstecznym jak świeci mi cała połka podszybia z tyłu ;-)
Wszystkie przyciski, przełączniki, kontrolki, oświetlenie bagażnika, schowka, wnętrza (i nóg - też pasażera) również mają wymienione podświetlenie na biały neutralny LED (3000K). Wygląda zacnie :-)
Wymiana wszystkich elementów zawieszenia. Głośniki HERTZ serii EV i ECX z subwooferem pod fotel GLADEN + stacja multimedialna GMS 6321 Smart z kamerą cofania w ramce rejestracji. Fotele Full skóra od Pana Zbyszka (TRAMP - Lublin) rzecz jasna z grzaniem, później skórzane boczki tapicerki drzwi z dodatkami Black Piano lub jak kto woli Black Clear (tej pierwszej nazwy nie znoszą lakiernicy)...
W tym roku wymienione oba progi, oba przednie błotniki i lakier całości oryginalnym Standox'em w fabrycznym kolorze 327-22 :-)
Jak na razie 16 tysia (tak prawdę powiedziawszy już od dawna nie liczę kosztów, które już znacząco przekroczyły podaną kwotę) poszło w dobrej wierze.
Silnik nie ruszany. 233 tysia przelatane od 1996 roku. Mało. Co zrobić. Służbowe robią największą robotę i tak nie boli przy tankowaniu... A tu niestety 11 litrów idzie co każdą przejechaną setkę ;-)
IMG_0776 — kopia.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przywitaj się”