[v40 1.9 dci] problem z demontażem EGR

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
resyl
Turysta
Posty: 29
Rejestracja: 16 mar 2017, o 21:55
Model: V40
Silnik: 1,9D
moc: 115
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: Olsztyn
imię: Sylwek

[v40 1.9 dci] problem z demontażem EGR

Post autor: resyl » 29 kwie 2017, o 16:00

Ma może ktoś pomysł jak wyrabować część mechaniczną EGR u z kolektora. Przy obracaniu do wyjęcia złamała się część wystająca a reszta została w środku. Jak by ktoś odkroił nożem. :beg:

Awatar użytkownika
Szatynbury
Turysta
Posty: 29
Rejestracja: 24 maja 2016, o 07:38
Model: V40
Silnik: D4192T3
moc: 116
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Wloclawek
imię: Przemek

Re: EGR 1,9D 115

Post autor: Szatynbury » 30 kwie 2017, o 08:18

To jest norma. Nity nie wytrzymują. Żebym to pamiętam jak ja to robiłem. Chyba jakimś kluczem od szlifierki kątowej albo podobnym. I tak sobie pukałem młotkiem aż zaczął się ruszać i potem delikatnie, z czuciem aż wyszedł. Dasz radę, wierzymy w Ciebie :doping

Awatar użytkownika
buckiV40
Debeściak
Posty: 349
Rejestracja: 17 lut 2017, o 21:39
Model: V40
Silnik: 1.9 DCI
moc: 116 KM
Rocznik: 2001
wiek: 27
Skąd jesteś?: Trzebnica
imię: Piotrek

Re: EGR 1,9D 115

Post autor: buckiV40 » 30 kwie 2017, o 09:55

Ja ściągnąłem kolektor i wybiłem mlotkiem i przecinakiem ;) a kolektor i tak warto ściągnąć do wyczyszczenia, zapewne będzie tam spora warstwa nagaru ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
resyl
Turysta
Posty: 29
Rejestracja: 16 mar 2017, o 21:55
Model: V40
Silnik: 1,9D
moc: 115
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: Olsztyn
imię: Sylwek

Re: EGR 1,9D 115

Post autor: resyl » 30 kwie 2017, o 10:04

A ja się zastanawiam nad zaślepieniem i zapomnieniem o tym :zomby

Awatar użytkownika
buckiV40
Debeściak
Posty: 349
Rejestracja: 17 lut 2017, o 21:39
Model: V40
Silnik: 1.9 DCI
moc: 116 KM
Rocznik: 2001
wiek: 27
Skąd jesteś?: Trzebnica
imię: Piotrek

Re: EGR 1,9D 115

Post autor: buckiV40 » 30 kwie 2017, o 10:11

Zaślepienie to też bardzo dobry pomysł ;) od razu czuć różnicę ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
resyl
Turysta
Posty: 29
Rejestracja: 16 mar 2017, o 21:55
Model: V40
Silnik: 1,9D
moc: 115
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: Olsztyn
imię: Sylwek

Re: EGR 1,9D 115

Post autor: resyl » 1 maja 2017, o 11:56

Szatynbury pisze: Dasz radę, wierzymy w Ciebie
Jak nie jak tak wydłubany :cool . Jutro ABO zaślepię, ABO kupię nowy EGR :biggrin: Teraz mam wybór :suncool

Awatar użytkownika
buckiV40
Debeściak
Posty: 349
Rejestracja: 17 lut 2017, o 21:39
Model: V40
Silnik: 1.9 DCI
moc: 116 KM
Rocznik: 2001
wiek: 27
Skąd jesteś?: Trzebnica
imię: Piotrek

Re: EGR 1,9D 115

Post autor: buckiV40 » 4 maja 2017, o 17:17

resyl pisze:
Szatynbury pisze: Dasz radę, wierzymy w Ciebie
Jak nie jak tak wydłubany :cool . Jutro ABO zaślepię, ABO kupię nowy EGR :biggrin: Teraz mam wybór :suncool

I którą opcje wybrales??
Obrazek

Awatar użytkownika
Andrewww
Turysta
Posty: 25
Rejestracja: 5 gru 2016, o 23:08
Model: V40
Silnik: 1.9
moc: 115
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: Lubelskie
imię: Andrew

Re: EGR 1,9D 115

Post autor: Andrewww » 4 maja 2017, o 17:53

buckiV40 pisze:
resyl pisze:
Szatynbury pisze: Dasz radę, wierzymy w Ciebie
Jak nie jak tak wydłubany :cool . Jutro ABO zaślepię, ABO kupię nowy EGR :biggrin: Teraz mam wybór :suncool

I którą opcje wybrales??
Szkoda kasy na nowy lepiej zaślepić , ale zrobisz jak będziesz chciał

Awatar użytkownika
resyl
Turysta
Posty: 29
Rejestracja: 16 mar 2017, o 21:55
Model: V40
Silnik: 1,9D
moc: 115
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: Olsztyn
imię: Sylwek

Re: EGR 1,9D 115

Post autor: resyl » 4 maja 2017, o 18:15

And the winner is
Obrazek

Pytanko:
CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA MA BYĆ PODŁĄCZONA NORMALNIE (elektromagnes nie zgłupieje)

Awatar użytkownika
buckiV40
Debeściak
Posty: 349
Rejestracja: 17 lut 2017, o 21:39
Model: V40
Silnik: 1.9 DCI
moc: 116 KM
Rocznik: 2001
wiek: 27
Skąd jesteś?: Trzebnica
imię: Piotrek

Re: EGR 1,9D 115

Post autor: buckiV40 » 5 maja 2017, o 04:25

Ja mam podłączony i jest ok ;) zrobiłem tak już 1,500 km i nic się nie dzieję ;) polecam jeszcze wybić katalizator ;) raz że auto lepiej ciągnie od dołu to jeszcze przy okazji parę groszy wpadnie ;)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”