Problem z kluczykiem pomocy !
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: Problem z kluczykiem pomocy !
Dominik,wiec lepiej omińmy ten temat.
Mesobuthus, zadzwoń sobie w poniedzialek do pierwszego lepszego Aso i zapytaj jak wygląda kwestia kluczyka w Twoim wypadku.
Nadaję z Tapatalka
Mesobuthus, zadzwoń sobie w poniedzialek do pierwszego lepszego Aso i zapytaj jak wygląda kwestia kluczyka w Twoim wypadku.
Nadaję z Tapatalka
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 wrz 2014, o 10:32
- Model: v40t4
- Silnik: 1.9
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: ...germany
- imię: mati
Re: Problem z kluczykiem pomocy !
Jak wiesz kolego jak usunac blokade i odpalic maszyne masz u mnie 72 dziewice do odebrania. Wypada wypada sie wiedza podzielic
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 wrz 2014, o 10:32
- Model: v40t4
- Silnik: 1.9
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: ...germany
- imię: mati
Re: Problem z kluczykiem pomocy !
Moj wypadek wyglada tak ze predko w kraju nie bede a za granice wysylac czy zamawiac kluczyk to sie mija z celem. Znowu tutaj z tego co wyczytalem to kosztuje prawie tyle co nowe uzywane v40 ;O
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: Problem z kluczykiem pomocy !
No nie jest to tania sprawa. Forum pomaga, ale niestety w niektórych przypadkach nie powinno sie za dużo pisać. I nawet 72 dziewice tu nie pomogą. Wyobraź sobie sytuację, ze Dominik Ci powie jak zdemontować blokadę i odpalić bez stacyjki, potem wpada na forum uzytkownik który który zapoznaje sie z tematem, i znika kilka czterdziestek z pod domow.
Ja na Twoim miejscu przewróciłbym dom do góry nogami. Gdzieś musi być ten grot. Dziecko raczej go nie zjadło.
Nadaję z Tapatalka
Ja na Twoim miejscu przewróciłbym dom do góry nogami. Gdzieś musi być ten grot. Dziecko raczej go nie zjadło.
Nadaję z Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z kluczykiem pomocy !
myślę że nie jesteś w tragicznej sytuacji bo masz plastik z immo
wystarczy rozebrać kolumne kierownicza to że znajdziesz kabelki to g ci to da bo kierownica i tak sie zablokuje
spięcie kabelków nic nie da bo immo odetnie to co ma odcinać
Tak jak pisali poprzednicy tak czy inaczej musisz usunąć stacyjkę z blokadą czyli najprościej wymienić kolumnę kierowniczą z kluczykiem potem byle majster Ci przełoży sam transponder do nowego uniwersalnego kluczyka lub przyłożysz i odpalisz ...
kolumna jest przykręcana 2 śrubami po przykręceniu główki śrub są zerwane i tworzą tylko gwint patent jest taki że wamisz młotkiem i robisz w nich nacięcie i może uda Ci się to odkręcić lub wiertara i rozwiercanie by blokadę zdjąć i też byś już coś ugrał ...
Patent nie ejst jakąś tajemnicą wiec 1 godzinne wiercenie blokad przez domorosłego złodzieja nic nie da
wystarczy rozebrać kolumne kierownicza to że znajdziesz kabelki to g ci to da bo kierownica i tak sie zablokuje
spięcie kabelków nic nie da bo immo odetnie to co ma odcinać
Tak jak pisali poprzednicy tak czy inaczej musisz usunąć stacyjkę z blokadą czyli najprościej wymienić kolumnę kierowniczą z kluczykiem potem byle majster Ci przełoży sam transponder do nowego uniwersalnego kluczyka lub przyłożysz i odpalisz ...
kolumna jest przykręcana 2 śrubami po przykręceniu główki śrub są zerwane i tworzą tylko gwint patent jest taki że wamisz młotkiem i robisz w nich nacięcie i może uda Ci się to odkręcić lub wiertara i rozwiercanie by blokadę zdjąć i też byś już coś ugrał ...
Patent nie ejst jakąś tajemnicą wiec 1 godzinne wiercenie blokad przez domorosłego złodzieja nic nie da
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 wrz 2014, o 10:32
- Model: v40t4
- Silnik: 1.9
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: ...germany
- imię: mati
Re: Problem z kluczykiem pomocy !
Ok panowie dzieki wielkie za pomoc. Zapytam jutro o dorobienia grotu po numerze Vin gdyz nie znalazlem reszty klucza. Dobre choc tyle ze pilotem moge zamknac i otworzyc. Jeszcze raz dzieki za chec pomoc. Pozdrawiam
-
- Administrator
- Posty: 5490
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Problem z kluczykiem pomocy !
Daj znać jak się skończyło.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 wrz 2014, o 10:32
- Model: v40t4
- Silnik: 1.9
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: ...germany
- imię: mati
Re: Problem z kluczykiem pomocy !
Wiec, jesli ktos bedzie mial podobny problem to tylko i wylacznie zostaje serwis, koledzy od dorabiania nie zajmuja sie dorabianiem kluczy po nr VIN, choc bylem w dosc profesjonalnych i renomowanych firmach. Pojechalem do serwisu VOLVO i dopiero tam bez problemu powiedzieli ze jest to mozliwe, dwa dni czekania, w niemczech w serwisie nowy klucz 80-100EUR bez programowania transpondera oczywiscie. Pozdrawiam i dzieki za pomoc Panowie =)
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z kluczykiem pomocy !
a kopia wzoru tz kulczyk bez immo kosztuje 30 40 zł
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 1359
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
- Model: M5
- Silnik: 5.0
- moc: 504
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Krzys
Re: Problem z kluczykiem pomocy !
No i dorobić sobie zapasowy kluczyk .
Ostatecznie kupuje się u rozbieraczy cały komplet i przekłada .
Ostatecznie kupuje się u rozbieraczy cały komplet i przekłada .