Teraz jest 18 cze 2018, o 10:55

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 cze 2018, o 12:16 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2014, o 16:28
Posty: 14
Model: V40
Silnik: 1. 9 dci
Rocznik: 2003
wiek: 0
Skąd jesteś?: Gorlice
imię: Marcin
Witam problemy zaczeły sie 2 tygodnie temu jak się zrobiło gorąco,jadę pod sporą gorę na samym wzniesieniu zatrzymałem sie na poboczu zeby zapalic fajke po chwili zalączyl sie wentylator a wskazowka powędrowała jedna skale poza 90.Zaczekałem zeby przestygnął zerknołem na plyn chłodzacy było go mało na granicy min.Dolałem myslałem ze problem rozwiazany za kilka dni ta sama sytuacja płynu było w normie sprawdzam teraz codziennie,swoja drogą mam wrazenie jakby go ubywało.Rozmawiałem z mechanikiem mowił zeby na razie obserwowac ze na tych upałach to normalka,ale mnie to nie uspokoilo.Wczoraj jade upał jak cholera zjezdzam ze wzniesienia a temperatura spadla z roboczej o 2 kreski pozniej na prostej znowu wrociila na robocza.Dodam ze silnik pracuje poprawnie nic nie dymi .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2018, o 12:40 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2017, o 17:12
Posty: 126
Model: V 40
Silnik: 1.9 TD
moc: 90 KM
Rocznik: 1999
wiek: 0
Skąd jesteś?: Sejny
imię: Rafal
Witaj,u mnie też silnik się przegrzewał winowajcą okazał się termostat.Wymieniłem na nowy i jak ręką odjął.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2018, o 12:42 
Offline
Turysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2014, o 16:28
Posty: 14
Model: V40
Silnik: 1. 9 dci
Rocznik: 2003
wiek: 0
Skąd jesteś?: Gorlice
imię: Marcin
Termostat nigdy nie był wymieniany,a tez podobne objawy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2018, o 12:50 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2017, o 17:12
Posty: 126
Model: V 40
Silnik: 1.9 TD
moc: 90 KM
Rocznik: 1999
wiek: 0
Skąd jesteś?: Sejny
imię: Rafal
Jak nie był zmieniany to wymień ,koszt nie taki wielki ,a objawy podobne i u mnie były .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2018, o 19:38 
Offline
wizytator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2017, o 20:42
Posty: 33
Model: V40
Silnik: 1.8
moc: 122KM
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Lublin
imię: Michal
A jeśli jest wrażenie że ubywa też płynu to i posprawdzać szczelność układu by pasowało poza wymianą termostatu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2018, o 20:48 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2016, o 19:51
Posty: 521
Pochwały: 2
Model: V40
Silnik: B4204S2
moc: 136 KM
Rocznik: 2003
wiek: 27
Skąd jesteś?: Gdynia
imię: Radek
Wyciągnij termostat, zobacz jak wygląda. Jeśli jest zamknięty, zrób próbę na otwieranie- włóż go do garnka z wodą i zostaw do zagotowania, zobaczysz czy się otwiera.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2018, o 21:49 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 13:52
Posty: 117
Pochwały: 1
Model: V40
Silnik: 1.8 122 km
moc: 90 KW
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Lubelskie
imię: Krystian
Właśnie u mnie też taki problem ze znikającym płynem chlodnuczym, niektórzy mówią że to normalne że coś odparuje itd dolewam czasem ale niewielkie ilości. Raz było tak że w zbiornoczu wyrównawczym nie było nic 0 po odpaleniu silnika płyn znowu był w zbiorniku po przygazowaniu, bądź też było tak że wracał do zbiornika po odkręceniu korka, co w takiej sytuacji?

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2018, o 21:53 
Offline
wizytator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2017, o 20:42
Posty: 33
Model: V40
Silnik: 1.8
moc: 122KM
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Lublin
imię: Michal
Nie sprawdza się płynu na zgaszonym silniku bo jak ma coś tam być.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2018, o 22:03 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 13:52
Posty: 117
Pochwały: 1
Model: V40
Silnik: 1.8 122 km
moc: 90 KW
Rocznik: 2001
wiek: 0
Skąd jesteś?: Lubelskie
imię: Krystian
Wieś Mlody jestem a nie uczono mnie tego czyli płyn sprawdzamy na odpalonym silniku tak? I czy trzeba gazować czy nie ?

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2018, o 22:46 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2016, o 22:41
Posty: 3491
Lokalizacja: Siechnice
Pochwały: 12
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 31
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Robert
nocaster napisał(a):
Nie sprawdza się płynu na zgaszonym silniku bo jak ma coś tam być.

Chyba sobie żartujesz? Płyn uzupełnia się na zimnym i zgaszonym silniku.Przy prawidłowym stanie płynu, zbiorniczek wyrównawczy jest zalany do połowy.

_________________
Obrazek

Moje Wozidełko


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO