[s40 1.8 1997] PRzewody paliwowe i hamulcowe
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 129
- Rejestracja: 22 kwie 2017, o 08:53
- Model: s40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 1997
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: _KNS_
- imię: Damian
Re: [s40 1.8 1997] PRzewody paliwowe i hamulcowe
Trochę czasu minęło, samochód ostatnio skończyłem konserwować i wziąłem się za składanie spodu, niestety nie zrobiłem zdjęć ani żadnej pomocy do podpięcia nowych przewodów paliwowych. Mogę prosić o pomoc? Ogólnie ma to wyglądać tak jak na schemacie? Jeśli tak to jedyny problem jaki mi został to gdzie który przewód dalej leci w grodzi silnika(ten od filtra pewnie do listwy wtryskowej).
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [s40 1.8 1997] PRzewody paliwowe i hamulcowe
Jeden od filtra do listwy wtryskowej, pozniej z regulatora cisnienia paliwa bedziesz mial powrotny do baku i pozostaje jeszcze jeden z filtra weglowego ktory jest pod zderzakiem z lewej strony samochodu jak sie patrzy od przodu auta. Go podpoinasz do przewodu ktory ma wyjscie w najwyzszym punkcie baku.
-
- Debeściak
- Posty: 129
- Rejestracja: 22 kwie 2017, o 08:53
- Model: s40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 1997
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: _KNS_
- imię: Damian
Re: [s40 1.8 1997] PRzewody paliwowe i hamulcowe
Jeden z przewodów z tych przy baku ma takie małe pokrętło pewnie do zamykania obiegu. Jak zmienię wszystkie przewody przy baku aż do grodzi (razem z tymi wpinanymi gumowymi przy samej pompce) na nowe gumowe to nie zaburzę obiegu?
A tak to 6 cybantów i 2 odcinki od grodzi, jeden przez filtr, do pompki. No i 2 cybanty i jeden odcinek od grodzi do tego miejsca w najwyższym punkcie.
Tak wgl. to dzięki NoViK, wyjaśniło mi się w końcu co to za czarna pucha przy zbiorniku spryskiwaczy:) Ten filtr pewnie ulega z czasem zużyciu, wiedząc ile rzeczy było nieruszanych od fabryki w tym aucie i ile już zrobiłem pewnie nikt tam nie zajrzał jeszcze, dużo jest roboty z tm żeby zobaczyć w jakim jest stanie?
A tak to 6 cybantów i 2 odcinki od grodzi, jeden przez filtr, do pompki. No i 2 cybanty i jeden odcinek od grodzi do tego miejsca w najwyższym punkcie.
Tak wgl. to dzięki NoViK, wyjaśniło mi się w końcu co to za czarna pucha przy zbiorniku spryskiwaczy:) Ten filtr pewnie ulega z czasem zużyciu, wiedząc ile rzeczy było nieruszanych od fabryki w tym aucie i ile już zrobiłem pewnie nikt tam nie zajrzał jeszcze, dużo jest roboty z tm żeby zobaczyć w jakim jest stanie?
-
- Administrator
- Posty: 6211
- Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 1998
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Lazy
- imię: Rafal
Re: [s40 1.8 1997] PRzewody paliwowe i hamulcowe
A to małe pokrętło to nie odpowietrznik układu ?
-
- Debeściak
- Posty: 129
- Rejestracja: 22 kwie 2017, o 08:53
- Model: s40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 1997
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: _KNS_
- imię: Damian
Re: [s40 1.8 1997] PRzewody paliwowe i hamulcowe
Może, ale chyba kombinerkami bym musiał je próbować odkręcić żeby ruszyło:)
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [s40 1.8 1997] PRzewody paliwowe i hamulcowe
Jeżeli piszecie o tym co myślę to nie odpowietrznik tylko zaślepka zaworu( takiego jak przy listwie wtryskowej) Ciśnienie na pompie tam się mierzy.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [s40 1.8 1997] PRzewody paliwowe i hamulcowe
Nie bo jest najniżej, układ paliwowy sam się odpowietrza.
Ewentualnie można troszkę mu pomóc ale zaworkiem na listwie wtryskowej - jak wentyl rowerowy
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Ewentualnie można troszkę mu pomóc ale zaworkiem na listwie wtryskowej - jak wentyl rowerowy
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [s40 1.8 1997] PRzewody paliwowe i hamulcowe
Z tym zaworkiem to jest jak Yaro mówi. Co do filtra węglowego to go nie rozbierzesz. On ma za zadanie tylko pochłania opary paliwa żeby nie było czuć tego na zewnątrz auta.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6211
- Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 1998
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Lazy
- imię: Rafal
Re: [s40 1.8 1997] PRzewody paliwowe i hamulcowe
wiedziałem , ale chciałem Was sprawdzić