S40 T4
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: S40 T4
wersja 165 KM ma słabszą turbinę z tego co wiem szukaj przed lifta może utrafisz fajnego
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: S40 T4
Obydwa silniki bez większych modów są dobre. Tak jak pisałem wyżej z 1.9 idzie wycisnąć więcej kucy bez uszczerbku na silniku. Jeżeli chcesz zrobić z auta bolid powyżej 350 KM to lepszy będzie przedlift. Ale na serii , czy nawet lekko wykręconym polatasz i jednym i drugim. Mówimy tutaj o silniku 200 konnym a nie 160 czy 165 KM.Mango pisze:Czyli wiem juz ze wersja przed liftem jest mocniejsza konstrukcyjnie od tej po lifcie
I ponawiam pytanie czym (jak) wykręcony jest tamten silnik? Pytałeś może sprzedającego?
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: S40 T4
Różnic jest wiele, na pewno inne wtryski, koło VVT czyli zmiennych faz rozrządu, zapewne inne wałki rozrządu, inna spręzyna w akuatorze. Stopień sprężania zmieniasz planowaniem głowicy albo uszczelkami ale to jest temat dla kumatych.Mango pisze:Czyli wiem juz ze wersja przed liftem jest mocniejsza konstrukcyjnie od tej po lifcie. A jesli chodzi o poliftowe 2.0 165km a 2.0 200km to różnica jest w cisnieniu doładowania i stopniu sprężania. Cisnienie rozumiem mozna podkręcić na turbinie czy trzeba wymienić turbo na inne? No i jak zmienić stopień sprężania, grubsza uszczelka pod głowicą?
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 7 cze 2015, o 10:29
- Model: s40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Wloclawek
- imię: Mango
Re: S40 T4
Czyli ogólnie lepiej bedzie poszukać prawdziwe T4 niż przerobionej zwykłej dwulitrówki. Nie, nie pytałem sie o tuning tego volvo z ogłoszenia, podałem tylko jako przykład.
-
- Debeściak
- Posty: 171
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 10:51
- Model: S40 T4
- Silnik: B4194t2
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Mazury
- imię: Karol
Re: S40 T4
2.0t - to samym programem można na 180-190 zrobić. Jak chcesz mieć 200km lub trochę więcej to turbo 14t od t4 lub hybryda 16t i MBC i spokojnie masz 200KM.
-
- Debeściak
- Posty: 175
- Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
- Model: v40
- Silnik: 1,9 T
- moc: 200
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: gdynia
- imię: adam
Re: S40 T4
Lepiej chyba poszukać i reanimowac Ori niż modzić . Wszystko zależy jakie $$ masz na start i mody lub remont.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 7 cze 2015, o 10:29
- Model: s40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Wloclawek
- imię: Mango
Re: S40 T4
Chyba bede sie starał znaleźć orginał. dypek dzięki za oferte http://v40.info.pl/s40-t4-2000r-t1723.html ale nie kręcą mnie automaty, sory ,że nie odpisuje na PW ale jestem świeżo zarejestrowany i nie mam takiej mozliwości (dziwne wg mnie to ale ok)dypek pisze:2.0t - to samym programem można na 180-190 zrobić. Jak chcesz mieć 200km lub trochę więcej to turbo 14t od t4 lub hybryda 16t i MBC i spokojnie masz 200KM.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: S40 T4
Co to pw to będzie dostępne jak naklepiesz parę postów wiecej a wpadali do nas jacyś handlowcy i rozsyłali
pw spam a tak to temat załatwiony od razu
jak chcesz mieć te 200 KM to równie dobrze przed lift jak i polift ... bawić się możesz jednym i drugim Poluj na polifta bo jest szansa na zdrową budę i lepsze wyposażenie a trafić zdrowego przed lifta będzie trudniej
Ale na początek 200 Ci wystarczy bo nie ogarniesz i szybko przekonasz się że 200 KM i 300 Nm rządzi się swoim prawem
pw spam a tak to temat załatwiony od razu
jak chcesz mieć te 200 KM to równie dobrze przed lift jak i polift ... bawić się możesz jednym i drugim Poluj na polifta bo jest szansa na zdrową budę i lepsze wyposażenie a trafić zdrowego przed lifta będzie trudniej
Ale na początek 200 Ci wystarczy bo nie ogarniesz i szybko przekonasz się że 200 KM i 300 Nm rządzi się swoim prawem
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: S40 T4
Święte słowa.RIPPER pisze:Ale na początek 200 Ci wystarczy bo nie ogarniesz i szybko przekonasz się że 200 KM i 300 Nm rządzi się swoim prawem
-
- Debeściak
- Posty: 175
- Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
- Model: v40
- Silnik: 1,9 T
- moc: 200
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: gdynia
- imię: adam
Re: S40 T4
Z buda się zgodzę przedlifty mają słabe progi i blotniki.wyposazenie to osobna kwestia nie koniecznie młodszy lepszy i bogatszy.RIPPER pisze: Poluj na polifta bo jest szansa na zdrową budę i lepsze wyposażenie a trafić zdrowego przed lifta będzie trudniej
Mam swojego staruszka w ori bez przeróbek wypadków a wyposażenie nie jednego za wstydzi
Ta 200km potrafi przemówić ale ciężko zapanować nad rozsądkiem