S40 T4

Pytania i porady przed zakupem samochodu
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: S40 T4

Post autor: RIPPER » 8 cze 2015, o 19:23

wersja 165 KM ma słabszą turbinę z tego co wiem szukaj przed lifta może utrafisz fajnego
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: S40 T4

Post autor: Yaro » 8 cze 2015, o 19:24

Mango pisze:Czyli wiem juz ze wersja przed liftem jest mocniejsza konstrukcyjnie od tej po lifcie
Obydwa silniki bez większych modów są dobre. Tak jak pisałem wyżej z 1.9 idzie wycisnąć więcej kucy bez uszczerbku na silniku. Jeżeli chcesz zrobić z auta bolid powyżej 350 KM to lepszy będzie przedlift. Ale na serii , czy nawet lekko wykręconym polatasz i jednym i drugim. Mówimy tutaj o silniku 200 konnym a nie 160 czy 165 KM.

I ponawiam pytanie czym (jak) wykręcony jest tamten silnik? Pytałeś może sprzedającego?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: S40 T4

Post autor: Extradd » 8 cze 2015, o 21:01

Mango pisze:Czyli wiem juz ze wersja przed liftem jest mocniejsza konstrukcyjnie od tej po lifcie. A jesli chodzi o poliftowe 2.0 165km a 2.0 200km to różnica jest w cisnieniu doładowania i stopniu sprężania. Cisnienie rozumiem mozna podkręcić na turbinie czy trzeba wymienić turbo na inne? No i jak zmienić stopień sprężania, grubsza uszczelka pod głowicą?
Różnic jest wiele, na pewno inne wtryski, koło VVT czyli zmiennych faz rozrządu, zapewne inne wałki rozrządu, inna spręzyna w akuatorze. Stopień sprężania zmieniasz planowaniem głowicy albo uszczelkami ale to jest temat dla kumatych.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
Mango
Posty: 14
Rejestracja: 7 cze 2015, o 10:29
Model: s40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Wloclawek
imię: Mango

Re: S40 T4

Post autor: Mango » 8 cze 2015, o 22:29

Czyli ogólnie lepiej bedzie poszukać prawdziwe T4 niż przerobionej zwykłej dwulitrówki. Nie, nie pytałem sie o tuning tego volvo z ogłoszenia, podałem tylko jako przykład.

Awatar użytkownika
dypek
Debeściak
Posty: 171
Rejestracja: 22 mar 2014, o 10:51
Model: S40 T4
Silnik: B4194t2
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Mazury
imię: Karol

Re: S40 T4

Post autor: dypek » 8 cze 2015, o 23:05

2.0t - to samym programem można na 180-190 zrobić. Jak chcesz mieć 200km lub trochę więcej to turbo 14t od t4 lub hybryda 16t i MBC i spokojnie masz 200KM.

Awatar użytkownika
zolwik
Debeściak
Posty: 175
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
Model: v40
Silnik: 1,9 T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: gdynia
imię: adam

Re: S40 T4

Post autor: zolwik » 9 cze 2015, o 06:27

Lepiej chyba poszukać i reanimowac Ori niż modzić . Wszystko zależy jakie $$ masz na start i mody lub remont.

Awatar użytkownika
Mango
Posty: 14
Rejestracja: 7 cze 2015, o 10:29
Model: s40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Wloclawek
imię: Mango

Re: S40 T4

Post autor: Mango » 9 cze 2015, o 19:57

dypek pisze:2.0t - to samym programem można na 180-190 zrobić. Jak chcesz mieć 200km lub trochę więcej to turbo 14t od t4 lub hybryda 16t i MBC i spokojnie masz 200KM.
Chyba bede sie starał znaleźć orginał. dypek dzięki za oferte http://v40.info.pl/s40-t4-2000r-t1723.html ale nie kręcą mnie automaty, sory ,że nie odpisuje na PW ale jestem świeżo zarejestrowany i nie mam takiej mozliwości (dziwne wg mnie to ale ok)

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: S40 T4

Post autor: RIPPER » 9 cze 2015, o 20:05

Co to pw to będzie dostępne jak naklepiesz parę postów wiecej a wpadali do nas jacyś handlowcy i rozsyłali
pw spam a tak to temat załatwiony od razu

jak chcesz mieć te 200 KM to równie dobrze przed lift jak i polift ... bawić się możesz jednym i drugim Poluj na polifta bo jest szansa na zdrową budę i lepsze wyposażenie a trafić zdrowego przed lifta będzie trudniej

Ale na początek 200 Ci wystarczy bo nie ogarniesz i szybko przekonasz się że 200 KM i 300 Nm rządzi się swoim prawem
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: S40 T4

Post autor: Yaro » 9 cze 2015, o 20:07

RIPPER pisze:Ale na początek 200 Ci wystarczy bo nie ogarniesz i szybko przekonasz się że 200 KM i 300 Nm rządzi się swoim prawem
Święte słowa. :lol1:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
zolwik
Debeściak
Posty: 175
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
Model: v40
Silnik: 1,9 T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: gdynia
imię: adam

Re: S40 T4

Post autor: zolwik » 9 cze 2015, o 20:29

RIPPER pisze: Poluj na polifta bo jest szansa na zdrową budę i lepsze wyposażenie a trafić zdrowego przed lifta będzie trudniej
Z buda się zgodzę przedlifty mają słabe progi i blotniki.wyposazenie to osobna kwestia nie koniecznie młodszy lepszy i bogatszy.

Mam swojego staruszka w ori bez przeróbek wypadków a wyposażenie nie jednego za wstydzi :gamer

Ta 200km potrafi przemówić ale ciężko zapanować nad rozsądkiem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zanim kupisz Volvo”