[V40 T4 98r] Sekwencja
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Początkujący
- Posty: 66
- Rejestracja: 1 wrz 2016, o 10:36
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Tomaszow_Mazowiecki
- imię: Emil
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
[V40 T4 98r] Sekwencja
Witam i o drogę pytam. słuchajcie mam T4 i z racji, że to cywilne zwykłe kombi i z takim silnikiem akurat mi się trafił chce założyć LPG. Mam w okolicy dwa warsztaty gdzie jeden zakłada na STAGu a drugi na TECHu. Stag droższy ale idzie w ratach, a Tech jednorazowo mam bulić. Ceny to koło 2500zl. Czy może ktoś wypowiedzieć się co ma założoną taką ze świeższych instalacji z tych firm w takim aucie...? Dzięki i pozdro 600
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [V40 T4 98r] Sekwencja
Ja u siebie mam założone Barracudy o zwiększonym przepływie, sterownik LPG Tech 224, reduktor AC R01 250 KM i Wszystko spięte na faro 8mm. Powiem tak, na LPG w T4 nie ma co oszczędzać, Autko wymaga dobrej instalacji, inaczej zaworki szybko się wypalają. Stag i Tech są konkurencyjne więc myślę że nie będzie problemu z jedną czy drugą instalacją. Powiedz jeszcze tylko jakie komponenty chcą montować.
-
- Początkujący
- Posty: 66
- Rejestracja: 1 wrz 2016, o 10:36
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Tomaszow_Mazowiecki
- imię: Emil
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Re: [V40 T4 98r] Sekwencja
Powiem ci, że na tą chwilę nie wiem ale wiem, że ten co zakłada na stagu ma dobrą opinię od lat i raczej lipy mi na założy. Wspominał, że musi być reduktor do 250KM czyli coś co jest u ciebie pozatym mają być duże wtryski i instalacja właśnie na 8mm. No i mówił, że zakładał gaz do takiego auta i jeździ już 6 rok a był przez ten czas tylko raz na wymiane reduktora. Drugi gość co wkłada techa mówi też, że musi być tak samo pozatym posiada A4 B6 i stwierdził, że taką instalacje jak on ma by zakładał i u mnie. Chyba pojadę i dowiem się konkretnie co by mi dograł bym nie musiał go odwiedzać co tydzień z nowym problemem. Moje auto na tą chwilę jest w dobrej kondycji. Silnk ma kompresję, osprzęt i elektornika działa, sondy, turbo i inne bez problemu więc myślę, że kwestia dobrych gratów i wystrojenia a który zrobi to lepiej nie wiem. Musze podjąć decyzję.NoViK pisze: Powiedz jeszcze tylko jakie komponenty chcą montować.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V40 T4 98r] Sekwencja
To się podepne.
Wytryski Barracudy 130nl pojedyńcze zasilanie z dwóch stron
Reduktor Magic III Power (dwa wyjścia gazowe do 450KM realnie obrabia 330-350KM).
Wielozawór w butli FI8
Elektrozawór w reduktorze FI8
Faro FI8
Elektronika została ta co była AG Compact
Zdjęcia z montażu u mnie w galerii.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wytryski Barracudy 130nl pojedyńcze zasilanie z dwóch stron
Reduktor Magic III Power (dwa wyjścia gazowe do 450KM realnie obrabia 330-350KM).
Wielozawór w butli FI8
Elektrozawór w reduktorze FI8
Faro FI8
Elektronika została ta co była AG Compact
Zdjęcia z montażu u mnie w galerii.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Początkujący
- Posty: 66
- Rejestracja: 1 wrz 2016, o 10:36
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Tomaszow_Mazowiecki
- imię: Emil
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Re: [V40 T4 98r] Sekwencja
Jaka cena za to wyszła...?turboni pisze:To się podepne.
Wytryski Barracudy 130nl pojedyńcze zasilanie z dwóch stron
Reduktor Magic III Power (dwa wyjścia gazowe do 450KM realnie obrabia 330-350KM).
Wielozawór w butli FI8
Elektrozawór w reduktorze FI8
Faro FI8
Elektronika została ta co była AG Compact
Zdjęcia z montażu u mnie w galerii.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V40 T4 98r] Sekwencja
Ja sam to montowałem .
Za wszystkie części (łącznie z przewodami, złączkami, opaskami) zapłaciłem około 1200PLN bez butli i wielozaworu bo to wymieniałrm w zeszłm roku. Za butlę i wielozowór jak dobrze pamiętam zapłaciłem w zeszłym roku 450PLN.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Za wszystkie części (łącznie z przewodami, złączkami, opaskami) zapłaciłem około 1200PLN bez butli i wielozaworu bo to wymieniałrm w zeszłm roku. Za butlę i wielozowór jak dobrze pamiętam zapłaciłem w zeszłym roku 450PLN.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 T4 98r] Sekwencja
Tech lepiej radzi sobie z pętleniem wtryskiwaczy niż STAG choć nie wiem jak te najnowsze sterowniki
reszta jak wyżej
reszta jak wyżej
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Turysta
- Posty: 21
- Rejestracja: 4 sty 2017, o 13:03
- Model: s40
- Silnik: t4
- moc: 200 KM
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Opol
- imię: nikos
Re: [V40 T4 98r] Sekwencja
@turboni a kto ci to zalegalizował - wbił w dowód?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 T4 98r] Sekwencja
Miał już wbite w DW ,,
a potem modyfikacje już urzędu nie interesują a na przeglądzie tym bardziej jest to wszystko eksploatacyjne rzeczy
a potem modyfikacje już urzędu nie interesują a na przeglądzie tym bardziej jest to wszystko eksploatacyjne rzeczy
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K