[V40 T4 98r] Sekwencja

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
emilianoramires
Początkujący
Posty: 66
Rejestracja: 1 wrz 2016, o 10:36
Model: V40
Silnik: B4194T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: Tomaszow_Mazowiecki
imię: Emil
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

[V40 T4 98r] Sekwencja

Post autor: emilianoramires » 9 cze 2017, o 21:16

Witam i o drogę pytam. :blabla słuchajcie mam T4 i z racji, że to cywilne zwykłe kombi i z takim silnikiem akurat mi się trafił chce założyć LPG. Mam w okolicy dwa warsztaty gdzie jeden zakłada na STAGu a drugi na TECHu. Stag droższy ale idzie w ratach, a Tech jednorazowo mam bulić. Ceny to koło 2500zl. Czy może ktoś wypowiedzieć się co ma założoną taką ze świeższych instalacji z tych firm w takim aucie...? Dzięki i pozdro 600 :16

NoViK
Moderator
Posty: 5873
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: [V40 T4 98r] Sekwencja

Post autor: NoViK » 9 cze 2017, o 21:32

Ja u siebie mam założone Barracudy o zwiększonym przepływie, sterownik LPG Tech 224, reduktor AC R01 250 KM i Wszystko spięte na faro 8mm. Powiem tak, na LPG w T4 nie ma co oszczędzać, Autko wymaga dobrej instalacji, inaczej zaworki szybko się wypalają. Stag i Tech są konkurencyjne więc myślę że nie będzie problemu z jedną czy drugą instalacją. Powiedz jeszcze tylko jakie komponenty chcą montować.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
emilianoramires
Początkujący
Posty: 66
Rejestracja: 1 wrz 2016, o 10:36
Model: V40
Silnik: B4194T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: Tomaszow_Mazowiecki
imię: Emil
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Re: [V40 T4 98r] Sekwencja

Post autor: emilianoramires » 10 cze 2017, o 09:37

NoViK pisze: Powiedz jeszcze tylko jakie komponenty chcą montować.
Powiem ci, że na tą chwilę nie wiem ale wiem, że ten co zakłada na stagu ma dobrą opinię od lat i raczej lipy mi na założy. Wspominał, że musi być reduktor do 250KM czyli coś co jest u ciebie pozatym mają być duże wtryski i instalacja właśnie na 8mm. No i mówił, że zakładał gaz do takiego auta i jeździ już 6 rok a był przez ten czas tylko raz na wymiane reduktora. Drugi gość co wkłada techa mówi też, że musi być tak samo pozatym posiada A4 B6 i stwierdził, że taką instalacje jak on ma by zakładał i u mnie. Chyba pojadę i dowiem się konkretnie co by mi dograł bym nie musiał go odwiedzać co tydzień z nowym problemem. Moje auto na tą chwilę jest w dobrej kondycji. Silnk ma kompresję, osprzęt i elektornika działa, sondy, turbo i inne bez problemu więc myślę, że kwestia dobrych gratów i wystrojenia a który zrobi to lepiej nie wiem. Musze podjąć decyzję.

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [V40 T4 98r] Sekwencja

Post autor: turboni » 10 cze 2017, o 13:33

To się podepne.
Wytryski Barracudy 130nl pojedyńcze zasilanie z dwóch stron
Reduktor Magic III Power (dwa wyjścia gazowe do 450KM realnie obrabia 330-350KM).
Wielozawór w butli FI8
Elektrozawór w reduktorze FI8
Faro FI8
Elektronika została ta co była AG Compact

Zdjęcia z montażu u mnie w galerii.


Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
emilianoramires
Początkujący
Posty: 66
Rejestracja: 1 wrz 2016, o 10:36
Model: V40
Silnik: B4194T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 26
Skąd jesteś?: Tomaszow_Mazowiecki
imię: Emil
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Re: [V40 T4 98r] Sekwencja

Post autor: emilianoramires » 11 cze 2017, o 11:36

turboni pisze:To się podepne.
Wytryski Barracudy 130nl pojedyńcze zasilanie z dwóch stron
Reduktor Magic III Power (dwa wyjścia gazowe do 450KM realnie obrabia 330-350KM).
Wielozawór w butli FI8
Elektrozawór w reduktorze FI8
Faro FI8
Elektronika została ta co była AG Compact

Zdjęcia z montażu u mnie w galerii.


Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Jaka cena za to wyszła...?

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [V40 T4 98r] Sekwencja

Post autor: turboni » 11 cze 2017, o 16:03

Ja sam to montowałem .
Za wszystkie części (łącznie z przewodami, złączkami, opaskami) zapłaciłem około 1200PLN bez butli i wielozaworu bo to wymieniałrm w zeszłm roku. Za butlę i wielozowór jak dobrze pamiętam zapłaciłem w zeszłym roku 450PLN.

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [V40 T4 98r] Sekwencja

Post autor: RIPPER » 11 cze 2017, o 21:12

Tech lepiej radzi sobie z pętleniem wtryskiwaczy niż STAG choć nie wiem jak te najnowsze sterowniki

reszta jak wyżej
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
swat0284
Turysta
Posty: 21
Rejestracja: 4 sty 2017, o 13:03
Model: s40
Silnik: t4
moc: 200 KM
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: Opol
imię: nikos

Re: [V40 T4 98r] Sekwencja

Post autor: swat0284 » 23 cze 2017, o 15:05

@turboni a kto ci to zalegalizował - wbił w dowód?

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [V40 T4 98r] Sekwencja

Post autor: RIPPER » 23 cze 2017, o 17:04

Miał już wbite w DW ,,

a potem modyfikacje już urzędu nie interesują a na przeglądzie tym bardziej jest to wszystko eksploatacyjne rzeczy
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Raptus
Administrator
Posty: 6209
Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
Model: V40/V70
Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
moc: 200/250
Rocznik: 1998
wiek: 42
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal

Re: [V40 T4 98r] Sekwencja

Post autor: Raptus » 23 cze 2017, o 17:08

wystarczyło przeczytać dokładnie odpowiedz Pawła :gamer

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”