[V40 2.0 T4 2003 r.] Spadek napięcia ładowania.
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Początkujący
- Posty: 66
- Rejestracja: 1 wrz 2016, o 10:36
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Tomaszow_Mazowiecki
- imię: Emil
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Re: [V40 2.0 T4 2003 r.] Spadek napięcia ładowania.
Witam. wczoraj przejechałem kawałek drogi około 200km no i po powrocie na miejsce wziąłek miernik i przy akumulatorze wyszło mi koło 13,3V gdzie podejrzewam jak załączają się wentyle i klima to ładowania tam po prostu nie ma. wczoraj zaczął też mi przygasać na jałowym. więc co do sprawdzenia lub wymiany...? regulator...?
-
- Zapaleńcy
- Posty: 640
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 18:23
- Model: V40
- Silnik: B4184S9
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Wa-wa
Re: [V40 2.0 T4 2003 r.] Spadek napięcia ładowania.
emilianoramires pisze:załączają się wentyle i klima to ładowania tam po prostu nie ma
wydaje mi się, ze to nie mozliwe skoro masz
emilianoramires pisze:przy akumulatorze wyszło mi koło 13,3V
przewody WNemilianoramires pisze:do sprawdzenia
-
- Początkujący
- Posty: 66
- Rejestracja: 1 wrz 2016, o 10:36
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Tomaszow_Mazowiecki
- imię: Emil
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Re: [V40 2.0 T4 2003 r.] Spadek napięcia ładowania.
tzn tak jak piszesz wychodziło by na to, że gdzieś ucieka prąd. ogólnie kable nie są nowe, kostki i kable cewek doprowadziłem do ładu także tam też nie ma problemu z tym. cewki są ok jak i jedne i drugie bo mam zapasowe i to samo jest na nich. ogólnie ostatnio jest już gorzej i na jałowym biegu widać jak delikatnie mruga podświetlenie. auto ogólnie muli na niskich obrotach więc wnioskuje, że prąd jest za słaby i cierpią na tym urządzenia właśnie typu cewki pompa paliwa i inne. podmienie reg ze szotkami i zobacze następnie napinacz paska ale pasek jest napięty lecz przy niskich obrotach może być już z nim problem. ogólnie aku szybko pada na postoju przy radiu lub lampkach bagażnika lub innych gdy są zapalone. a i czy w polifcie jest taki sam reg jak w przedlifcie? pozdro
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 2.0 T4 2003 r.] Spadek napięcia ładowania.
Potrzebuję numery i informację o alternatorze 100A z 2,0 1997r.
Info o regulatorze napięcia i mostku prostowniczym oraz co może powodować przygasanie licznika po włączeniu kierunkowskazów.
Masy są ok ale wysiadł mi miernik i nie wiem jakie jest napięcie ładowania.Jest bardzo słaba sytuacja, bo jutro jest mi potrzebne auto.Każde obciążenie silnika to spadające obroty, program LPG podaje 12,45V (wiem, że to zawsze nie działa jak trzeba), w błędach aplikacji jest zapętlanie wtrysków i błąd czujników ,,Napięcie zasilania czujników +5V zbyt niskie".
Posiadam altka z blaszaną tylną obudową.
Info o regulatorze napięcia i mostku prostowniczym oraz co może powodować przygasanie licznika po włączeniu kierunkowskazów.
Masy są ok ale wysiadł mi miernik i nie wiem jakie jest napięcie ładowania.Jest bardzo słaba sytuacja, bo jutro jest mi potrzebne auto.Każde obciążenie silnika to spadające obroty, program LPG podaje 12,45V (wiem, że to zawsze nie działa jak trzeba), w błędach aplikacji jest zapętlanie wtrysków i błąd czujników ,,Napięcie zasilania czujników +5V zbyt niskie".
Posiadam altka z blaszaną tylną obudową.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 2.0 T4 2003 r.] Spadek napięcia ładowania.
Na akumulatorze jest 12,5V, obciążony silnik 13,45V, nieobciążony 13,85V. Czeka mnie mały remont alternatora ale nadal nie wiem czy to mostek nie wyrabia czy szczotki się kończą.Te drugie rok temu były jeszcze dosyć długie.
-
- Debeściak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 08:36
- Model: V40
- Silnik: B4164S2
- moc: 109
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Chelm
- imię: Darek
Re: [V40 2.0 T4 2003 r.] Spadek napięcia ładowania.
Z obserwacji kilku volvo zauważyłem ze z ładowaniem to trochę dziwna sprawa jest, ponieważ najwyzsze zaobserwowane ładowanie na obciążonym światłami wyszło 14.04V było to V70 2.5tdi z altkiem po całkowitej regeneracji.U kolegi w s40 1.8b było 14.01V a u mnie w aucie 13.96V. U siebie podświetlanie licznika mi mrugało przy gazowniu. winny był aku. wymiana na nowy rozwiązała problem i podniosło się nieznacznie ładowanie. Z obserwacji i zabawy z miernikiem zauwazylem ze największy spadek napięcia zanotował em na samej klemie. na kablu przed klemą mam o 0,15V wyższe ładowanie niż na aku.
-
- Zapaleńcy
- Posty: 640
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 18:23
- Model: V40
- Silnik: B4184S9
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Wa-wa
Re: [V40 2.0 T4 2003 r.] Spadek napięcia ładowania.
często tak jest. Miałem podobny przypadek i po pewnym czasie wymieniłem przewody WN, a później wlutowałem cynę w wiązkę. Spadek napięcia zmniejszył się.darecki666 pisze: Z obserwacji i zabawy z miernikiem zauwazylem ze największy spadek napięcia zanotował em na samej klemie.