[v40 1.8 1998] Swiatła mijania H7, słabo swiecą.
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 paź 2017, o 12:15
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Kobbey
Re: [V40, 1998] Wymiana zarówek H4 na HID
Czyli, ze muszę wymieniać całe lampy od razu ?
Aż się nie chce wierzyć, że nie ma jakiegoś triku, żeby to lepiej świeciło. Latarka w telefonie daje lepszy efekt...
Aż się nie chce wierzyć, że nie ma jakiegoś triku, żeby to lepiej świeciło. Latarka w telefonie daje lepszy efekt...
-
- Administrator
- Posty: 6209
- Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 1998
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Lazy
- imię: Rafal
Re: [V40, 1998] Wymiana zarówek H4 na HID
każdy z forumowiczów powie co się dzieje jak zmienia z H4 na H7 .
Niebo a ziemia
Niebo a ziemia
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40, 1998] Wymiana zarówek H4 na HID
Z H4 nic nie zrobisz.W tańszej opcji możesz założyć lampy na H7. Różnica jest masakryczna na plus.kobbey pisze:Czyli, ze muszę wymieniać całe lampy od razu ?
Aż się nie chce wierzyć, że nie ma jakiegoś triku, żeby to lepiej świeciło. Latarka w telefonie daje lepszy efekt...
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40, 1998] Wymiana zarówek H4 na HID
na lampy h4 nie ma triku, za światłocień/strumień światła odpowiada klosz i tu jest problem. W lampach H7 juz jest stosowna osłonka na żarówkę i tam wystarczy z przodu osłonki założyć zaslepkę i hid świeci lalunia
https://www.youtube.com/watch?v=I9ZE5iNjnxk" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=I9ZE5iNjnxk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40, 1998] Wymiana zarówek H4 na HID
H4 nie jest kiepska jeśli chodzi o żarówki bo miałem światła w fiacie Tempra i tam po pewnych modach kolega myślałe ze właśnie mam Hidy na początek mam dla Ciebie pomysł który będzie kosztował z 30 zł max
Zakup sobie jakiś multimetr typu Voltomierz amperomierz taki standartowy ok 20 zł start ..
albo pożycz
mając go zmierz jakie masz napięcie na palącej się żarówce trzeba też sprawdzić który obwód odpowiada za masę a który za krótkie a długie bo już nie pamiętam
dwa sprawdz w jakim stanie są same odbłyśniki bo to podstawa jak nie ma co odbijać już to nic nie wymyślimy
kolejna opcja to dobre żarówki ale też dobre zasilenie ich by nie było wlaśnie spadków napięcia wiec można zrobić osobną nową instalacje na nowych przewodach i dać deczko mocniejsze żarowki
na początek polecę ci Bosmę X treme white ja zamontowałem takie na długie do 850 dają bardzo ładne zimnawe światło ale chyba nie koniecznie mają homologacje drogową bo mają 100 W najlepiej zdemontuj klocz rozbierz go i zrób fotki jak to w środku wygląda czy jest co ratować
Zakup sobie jakiś multimetr typu Voltomierz amperomierz taki standartowy ok 20 zł start ..
albo pożycz
mając go zmierz jakie masz napięcie na palącej się żarówce trzeba też sprawdzić który obwód odpowiada za masę a który za krótkie a długie bo już nie pamiętam
dwa sprawdz w jakim stanie są same odbłyśniki bo to podstawa jak nie ma co odbijać już to nic nie wymyślimy
kolejna opcja to dobre żarówki ale też dobre zasilenie ich by nie było wlaśnie spadków napięcia wiec można zrobić osobną nową instalacje na nowych przewodach i dać deczko mocniejsze żarowki
na początek polecę ci Bosmę X treme white ja zamontowałem takie na długie do 850 dają bardzo ładne zimnawe światło ale chyba nie koniecznie mają homologacje drogową bo mają 100 W najlepiej zdemontuj klocz rozbierz go i zrób fotki jak to w środku wygląda czy jest co ratować
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 paź 2017, o 12:15
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Kobbey
Re: [V40, 1998] Wymiana zarówek H4 na HID
Dobrze,
w ten weekend sprawdzę:
1. odbłyśniki,
2. sprawdzę napięcie na H4
3. kupie lepsze żarówki
Porobię fotki, żeby zobaczyć co się da zrobić, ale z tego co wiem, to są jakieś nowe "zamienniki" wiec może być ciężko...
w ten weekend sprawdzę:
1. odbłyśniki,
2. sprawdzę napięcie na H4
3. kupie lepsze żarówki
Porobię fotki, żeby zobaczyć co się da zrobić, ale z tego co wiem, to są jakieś nowe "zamienniki" wiec może być ciężko...
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40, 1998] Wymiana zarówek H4 na HID
zmienia to postać rzeczy, nic nie ugrasz na zamiennikach... do naszych kundli robili naprawdę kiepskiekobbey pisze: to są jakieś nowe "zamienniki" wiec może być ciężko...
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [V40, 1998] Wymiana zarówek H4 na HID
Tak jak pisze Ripper - patenty są ale cudów nie oczekuj.
Od siebie dodam jeszcze, np. żarówki ze zwiększonym strumieniem światła +ileśtam%, ja z powodzeniem używam "Vision lighting" 30-40 zł za komplet, tych 100W bym nie wsadził - bał bym się o wypalenie kloszy i oślepianie innych.
Kolejna chyba najważniejsza podpowiedź - umyj klosze (z zewnątrz) ja na trasie w jesieni/zimie czasem zatrzymuje się co jakiś czas by umyć klosze, bo lekki brud już bardzo mocno zbija strumień światła.
Od siebie dodam jeszcze, np. żarówki ze zwiększonym strumieniem światła +ileśtam%, ja z powodzeniem używam "Vision lighting" 30-40 zł za komplet, tych 100W bym nie wsadził - bał bym się o wypalenie kloszy i oślepianie innych.
Kolejna chyba najważniejsza podpowiedź - umyj klosze (z zewnątrz) ja na trasie w jesieni/zimie czasem zatrzymuje się co jakiś czas by umyć klosze, bo lekki brud już bardzo mocno zbija strumień światła.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40, 1998] Wymiana zarówek H4 na HID
Z doświadczenia wiem, że żarówki 100 Watt to półśrodek i to na krótko. Wtyczki H4 topią się od standardowych żarówek a przy mocniejszych wszystko poleci, razem z odbłyśnikiem.
Próbowałem wielu patentów i dopiero po zmianie lamp na H7 jestem zadowolony.
Próbowałem wielu patentów i dopiero po zmianie lamp na H7 jestem zadowolony.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40, 1998] Wymiana zarówek H4 na HID
Co do 100W żarówek to powiem wam że kiedyś testowałem takie jakieś no name i one pobierały ok 70 W energi /mocy co przy standartowej żarówce było ok 55 W
które jak pamiętam pobierały coś koło tego dlatego polecam je na długie w przypadku kloszów z podwójną żarówką tz dwóch odrębnych
miałem nissana p10 po lifcie tam zastosowano genialny patent żarówka H4 która nie świeciła jakoś mega przy krótkim ale za to dokładając do tego drugi żarnik na długie było już dobrze ale obok siedziała jeszcze nie pozorna h1 dynka wiec 4 żarniki waliły na drogę było mega potem przyszła moda w nowszym modelu zrobili dokładnie to co w V40o czyli 2x h7 ale do sprawy wracając
1.pytanie odpowiedz czemu spalimy fabryczną instalację kostkę i klosz ...
odp 1 Ano dlatego że obecna instalacja raz że jest zaprojektowana na odpowiedni czas który już producent przewidział i pewnie nie liczył że auta nasze będą jeszcze się poruszać ten bardziej rzetelny zrobił to w miare ,ale czas zrobił swoje i teraz obecne nasze kostki i kable nie są w za dobrym stanie a wiekszy pobór mocy dodatkowo je załatwi . Zrobienie osobnej instalacji opartej na nowym przekaźniku nowej kostce do żarówki nowych przewodach 2.5mm2 nie ma prawa nic się dziać co prawda wtedy występuje problem z lampką na desce ale coś za coś ..
odp 2 wysoka temp dla klosza jeśli między 55W żarówką a 70W występuje ok 15 -20% większa emisja mocy to można by to uznać na 15 20 % większa temp w kloszu wiec nie jest tak zabójcza jak nam się wydaje
Żarówki Ci zaraz znajdę które powinny fajnie świecić
https://allegro.pl/kategoria/akcesoria- ... t-1-1-1003" onclick="window.open(this.href);return false;
osobiście mam Extremm white i są super ale ceny raczej atrakcyjne wybierz sobie coś
które jak pamiętam pobierały coś koło tego dlatego polecam je na długie w przypadku kloszów z podwójną żarówką tz dwóch odrębnych
miałem nissana p10 po lifcie tam zastosowano genialny patent żarówka H4 która nie świeciła jakoś mega przy krótkim ale za to dokładając do tego drugi żarnik na długie było już dobrze ale obok siedziała jeszcze nie pozorna h1 dynka wiec 4 żarniki waliły na drogę było mega potem przyszła moda w nowszym modelu zrobili dokładnie to co w V40o czyli 2x h7 ale do sprawy wracając
1.pytanie odpowiedz czemu spalimy fabryczną instalację kostkę i klosz ...
odp 1 Ano dlatego że obecna instalacja raz że jest zaprojektowana na odpowiedni czas który już producent przewidział i pewnie nie liczył że auta nasze będą jeszcze się poruszać ten bardziej rzetelny zrobił to w miare ,ale czas zrobił swoje i teraz obecne nasze kostki i kable nie są w za dobrym stanie a wiekszy pobór mocy dodatkowo je załatwi . Zrobienie osobnej instalacji opartej na nowym przekaźniku nowej kostce do żarówki nowych przewodach 2.5mm2 nie ma prawa nic się dziać co prawda wtedy występuje problem z lampką na desce ale coś za coś ..
odp 2 wysoka temp dla klosza jeśli między 55W żarówką a 70W występuje ok 15 -20% większa emisja mocy to można by to uznać na 15 20 % większa temp w kloszu wiec nie jest tak zabójcza jak nam się wydaje
Żarówki Ci zaraz znajdę które powinny fajnie świecić
https://allegro.pl/kategoria/akcesoria- ... t-1-1-1003" onclick="window.open(this.href);return false;
osobiście mam Extremm white i są super ale ceny raczej atrakcyjne wybierz sobie coś
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K