T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 lip 2018, o 14:36
- Model: s40
- Silnik: B4204T5
- moc: 163KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Radzyn_Podlaski
- imię: Grzegorz
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Warto zrobić test na obecność CO2 czy nie jest spierdzielona robota. A swoją drogą też mam aktualnie przeprowadzany remont i możliwe że też się zainteresuje taką operacją jak zamkniecie bloku i bardzo jestem ciekawy czy po jest wszystko o. I jak już wydawać mam tyle kasy na to to dobrze by było podnieść moc na jakieś 200-220KM
-
- Debeściak
- Posty: 135
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147KW
- Rocznik: 2002
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Debica
- imię: Artur
- Lokalizacja: Dębica
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Ehh w poniedziałek dla świętego spokoju podjadę zrobić ten test. Ja tam o podnoszeniu mocy nie myślę, ja chcę tylko żeby z autem problemów nie było. Mam nadzieję, że to tylko jakiś dziwny wybryk, może przeciek a nie UPG lub gorzej - blok bo wtedy to nie wiem co zrobię.Grzesiek2110s pisze:Warto zrobić test na obecność CO2 czy nie jest spierdzielona robota. A swoją drogą też mam aktualnie przeprowadzany remont i możliwe że też się zainteresuje taką operacją jak zamkniecie bloku i bardzo jestem ciekawy czy po jest wszystko o. I jak już wydawać mam tyle kasy na to to dobrze by było podnieść moc na jakieś 200-220KM
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
rutrap, ja do swojego dolewam szklankę ale na 10000 km ale u mnie jest turbina do regeneracji o oleju to nawet nie wspomnę. Popatrzcie czy gdzieś nie cieknie płyn z któregoś węża tylko na rozgrzanym silniku.
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 135
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147KW
- Rocznik: 2002
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Debica
- imię: Artur
- Lokalizacja: Dębica
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Już nie wiem co jest grane, może coś z odpowietrzeniem, może korek? Po uzupełnieniu płynu, zrobiłem trasę około 30km znowu bez spiny, na spokojnie max 90 i nie więcej niż 2k obrotów. Zaparkowałem tak jak był zaparkowany. Od razu po przejażdżce sprawdziłem stan w zbiorniczku i nagle okazało się że jest ponad max, a było w połowie między min i max. Sprawdziłem teraz po tym jak trochę ostygnął i poziom spadł poniżej max, ale silnik jeszcze ciepły. Już nie wiem o co chodzi.kilert pisze:rutrap, ja do swojego dolewam szklankę ale na 10000 km ale u mnie jest turbina do regeneracji o oleju to nawet nie wspomnę. Popatrzcie czy gdzieś nie cieknie płyn z któregoś węża tylko na rozgrzanym silniku.
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Sprawdzaj płyn jedynie na totalnie zimnym silniku to raz
jak jest gorący to nigdy nie odkręcaj korka od płynu
jak Ci płyn ucieka a nie ma objawów to może być mała nieszczelność na jakiejś opasce będzie ciekło po gorącym silniku i łatowo tego nie zobaczysz
Turbo też ma wodę może tam kapać wczasie jazdy
spływ oleju jest upierdliwy jedyne lekarstwo to oryginalny kwadratowy oring
jak się wybiorę do hurtowni z oringami to może kupie woreczek z nimi z Vitonu ..
nie panikuj jeszcze fura może się odpowietrzać nawet i tydzień
jak jest gorący to nigdy nie odkręcaj korka od płynu
jak Ci płyn ucieka a nie ma objawów to może być mała nieszczelność na jakiejś opasce będzie ciekło po gorącym silniku i łatowo tego nie zobaczysz
Turbo też ma wodę może tam kapać wczasie jazdy
spływ oleju jest upierdliwy jedyne lekarstwo to oryginalny kwadratowy oring
jak się wybiorę do hurtowni z oringami to może kupie woreczek z nimi z Vitonu ..
nie panikuj jeszcze fura może się odpowietrzać nawet i tydzień
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 135
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147KW
- Rocznik: 2002
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Debica
- imię: Artur
- Lokalizacja: Dębica
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Raz odkręciłem na gorącym, czy tym sposobem mogłem sobie zapowietrzyć układ?
Taki oring zamówiłem: https://www.volvofan.pl/p7152.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I taką uszczelkę: https://www.volvofan.pl/p5668.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wcześniej nie wiem co było zakładane, na pewno nie ori. Czy to co mi kapie czasami na ziemie w samym środku to może być właśnie ciecz chłodząca?
Taki oring zamówiłem: https://www.volvofan.pl/p7152.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I taką uszczelkę: https://www.volvofan.pl/p5668.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wcześniej nie wiem co było zakładane, na pewno nie ori. Czy to co mi kapie czasami na ziemie w samym środku to może być właśnie ciecz chłodząca?
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Tak, taki oring i uszczelka tylko ciekawa rzecz bo w ASO jest tańsze
Ja za uszczelkę i oring zaplaciłem 25 zeta od ręki
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Ja za uszczelkę i oring zaplaciłem 25 zeta od ręki
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
no cena powala ,,
oring w drakenie z czarnej gumy co prawda ale ze 3x tańszy ,,
uszczelka to chyba trzeba zrobić produkcje własną bo kawałek materiału i wziołem 3 wybijaki od Siebie i zrobiliśmy z Raptusem taką z 20 sekund
oring w drakenie z czarnej gumy co prawda ale ze 3x tańszy ,,
uszczelka to chyba trzeba zrobić produkcje własną bo kawałek materiału i wziołem 3 wybijaki od Siebie i zrobiliśmy z Raptusem taką z 20 sekund
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 135
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147KW
- Rocznik: 2002
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Debica
- imię: Artur
- Lokalizacja: Dębica
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Są tam tańsze ale miała być oryginalna więc się już nie zastanawiałem. Wziąłem co jest.RIPPER pisze:no cena powala ,,
oring w drakenie z czarnej gumy co prawda ale ze 3x tańszy ,,
uszczelka to chyba trzeba zrobić produkcje własną bo kawałek materiału i wziołem 3 wybijaki od Siebie i zrobiliśmy z Raptusem taką z 20 sekund
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Poziom płynu sprawdzaj rano na zimnym silniku to odczyt będzie miarodajny. Na gorącym na pewno będzie inny poziom. Twoje volvo to może takie ciemno niebieskie z przyciemnionymi szybami z tyłu ?
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka