Teraz jest 17 gru 2018, o 06:27

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 wrz 2018, o 05:32 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2017, o 18:43
Posty: 137
Lokalizacja: Dębica
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Dla mnie jest to oczywiste i chciałem, żeby gość który mi auto robił też to wiedział. To co wiedziałem, jak śruby głowicy, pasek rozrządu, panewki, pierścienie, itd to od razu zaznaczyłem, że chcę nowe. Czego nie wiedziałem, zaznaczyłem żeby doradził tak jakby robił dla siebie a i tak 3 razy wymieniał oring od turbo na zwykły i dopiero jak się dowiedziałem tutaj żeby kupić ori i będzie ok co się potwierdziło. To co ja mam specjalizację z tego silnika robić?

Jeszcze nie wiem co z tym płynem, co mógł zrobić nie tak, że ten płyn spiernicza i te spaliny tam są. Bo może też coś przy składaniu silnika spieprzył?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2018, o 13:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 11:03
Posty: 6789
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 13
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Masakra

pchasz taką kasę w remont a wykonanie jest tragiczne .

niestety każdy posiadacz T4 nabiera wiedzy o tym silniku :omg:

_________________
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2018, o 14:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2013, o 18:04
Posty: 5684
Pochwały: 42
Model: v40
Silnik: B4194T
moc: 200 KM
Rocznik: 1999
wiek: 23
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz
Ja juz nie raz się śmiałem że jak do warsztatu przyjeżdża inne auto jak Volkswagen to od razu mechanicy rozkładają ręce... Ja zgłebiałem ta wiedzę długo, ale dalej sądzę że wiem całe nic o tym silniku ;)

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2018, o 16:40 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2017, o 18:43
Posty: 137
Lokalizacja: Dębica
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Gość już robił taki silnik, więc wydawało mi się, że oddaję auto w dobre ręce. No nic teraz muszę się jakoś na rozmowę przygotować, nie wiem czy coś wskóram, na pewno nie mam nic do stracenia.

NoViK, powiedz mi czy ten klej/uszczelniacz powinien być też tam na dole na połówce bloku i na misce? I jeżeli tak to trzeba ściągać głowicę?

Cena tego specyfiku to około 450zł za 250ml są też tubki po 50ml za około 130-140zł, ile na taki silnik trzeba tego kleju?

Gdzie jeszcze, oprócz tej połówki bloku, miski i pokrywy mógł wsadzić silikon? Czy możliwe jest, że gdzieś przez ten silikon ucieka woda z układu? Czy to już inna sprawa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2018, o 17:46 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 3294
Pochwały: 19
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 38
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
Tubka za 130 zeta starczy ci na 3 silniki.

Jest napewno dawany - pokrywa zaworów, między połówki bloku i pod miskę olejową.
Reszta to uszczelki "papierowe" i zero silikonu.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2018, o 18:45 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2017, o 18:43
Posty: 137
Lokalizacja: Dębica
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
turboni napisał(a):
Tubka za 130 zeta starczy ci na 3 silniki.
Nawet nie wiem co napisać, bo te 130zł przy 7k to prawie jak nic, ja to bym i te 500zł za większą dał jakby mi kazał a teraz od nowa silnik trzeba rozbierać, czyścić i składać. Olej, płyn, uszczelka pod głowicą też?? A co ze śrubami? Paskiem rozrządu? Bo nie wiem ile krzyczeć. Mam teraz stać nad nim z młotkiem i jak spróbuje coś zrobić nie po mojemu to walić tym młotkiem po łbie?

Kużwa, jeszcze akumulator wymieniałem bo auto tyle u niego stało, że wcześniejszy padł bo pewnie go nie doładowywał i też się dziwne rzeczy w aucie działy, immobilizer nie łapał, światełka mrugały, cuda wianki. Już myślałem wiązki kabli drzeć i nowe wkładać ale na szczęście wystarczyło aku wymienić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2018, o 19:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2013, o 18:04
Posty: 5684
Pochwały: 42
Model: v40
Silnik: B4194T
moc: 200 KM
Rocznik: 1999
wiek: 23
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz
Tak jak turboni mówi, tylko pokrywa zaworow, misa I połówki bloku. Reszta uszczelki papierowe i oringi. Co do rozrządu to w tym wypadku sam pasek bym tylko zmienił. Upg wypadałoby sprawdzić co się dzieje, bo nie wiadomo którędy ucieka ten płyn. Zobacz na początku jak się on zachowa po rozmowie.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2018, o 21:57 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2017, o 18:43
Posty: 137
Lokalizacja: Dębica
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
Jasne, ja już z nim na spokojnie porozmawiam, ale jeszcze w kwestii upg, żeby mi nie wcisnął kitu, tak czy siak musi zdjąć głowicę żeby rozkręcić silnik i wymienić ten silikon w tych miejscach co mówiliście? Czy to nie jest konieczne?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2018, o 22:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 11:03
Posty: 6789
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 13
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
a co się dzieje z tym płynem znika czy jak bo nie doczytałem

a ja bym nie rozwalał miski tylko dlatego że dał silikon jak nic nie cieknie to bym to zostawił jak masz to mnieć zrobione jako poprawka to niech robi ,

wywalać coś co puki co działa to bez sensu . ja zapłaciłem 530 zł za uszczelnienie nissana i nie zrobili tego jak trzeba dalej ciekło oczywiście wymyślali co innego ,..

_________________
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2018, o 22:27 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2017, o 18:43
Posty: 137
Lokalizacja: Dębica
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 147KW
Rocznik: 2002
wiek: 37
Skąd jesteś?: Debica
imię: Artur
RIPPER napisał(a):
a ja bym nie rozwalał miski tylko dlatego że dał silikon jak nic nie cieknie to bym to zostawił jak masz to mnieć zrobione jako poprawka to niech robi


Tylko jako poprawka, a i tak nie bardzo chcę żeby w ogóle robił już coś koło tego auta, nawet chodził. Wolę żeby mi kasę zwrócił ale zdaję sobie sprawę że to będzie trudne. Więc jeśli tylko będzie chciał poprawiać to pewnie mu zostawię auto.

Płyn od samego początku po remoncie ucieka gdzieś z układu, najpierw wymieniłem u niego płyn na prestona, bo podobno ten, który mi zalał był kiepski. Na prestonie zrobiłem już blisko 2000km i dolałem już 2 litry. Zarówno tu na forum jak i gość mówił że się odpowietrza i że się uspokoi, więc czekałem. A potem już szukałem wycieku, którego nigdzie nie widać jak narazie. Ale jak juz szukałem to zacząłem się przyglądać silnikowi lepiej no i jeszcze to dymy spod maski doprowadziły do tego, że w końcu podjechałem do innego mechanika na konsultacje a potem porobiłem fotki z których potwierdziliście że to silikon. Resztę już znasz.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO