The END
-
- Debeściak
- Posty: 537
- Rejestracja: 16 sie 2013, o 15:45
- Model: 407 SW
- Silnik: 1.8 B+G
- moc: 116 KM
- Rocznik: 4
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Pawel
The END
Niestety moja przygoda z V40 dobiegła niespodziewanie końca, nie zdążyłem się nawet zaprezentować mojego trupka w galerii. Niestety francuska skrzynia biegów odmówiła posłuszeństwa i to w najmniej oczekiwanym momencie - podczas mojego wyjazdu do Karpacza. Szumiące łożysko, rozsypało się i dalej poszła reakcja łańcuchowa - skończyło się na totalnej demolce skrzyni biegów i unieruchomieniem pojazdu.
Bez rad, kalkulując pozbyłem się klamota za całe 1000 zł, nie opłacało się sprowadzać do Lodzi laweta, naprawiać itd.
Zasadniczo od początku skrzynia ta chodziła "dziwnie", wiedziałem i liczyłem się z tym, ze prędzej czy później padnie. Bylem w Niemczech, nad morzem, w górach i jakoś całość dawała radę aż tu nagle...
Straciłem urlop, kasę i zostałem bez środka lokomocji.
Mimo, że nie mój egzemplarz był w kiepskim stanie jak i niezbyt udanym zespołem napędowym, będę miło wspominał francusko-japońsko-szwedzki twór.
Łzy oparte, teraz trzeba szukać innego, pytanie do Was, mój budżet to maks 25K PLN
Co byście mi polecili ze sprawdzonych diesli bądź benzyn z LPG
Jeżeli to będzie LPG - to tylko kombi
Diesel - hatchback bądź mniejsze kombi
I oczywiście w miarę młode.
Bez rad, kalkulując pozbyłem się klamota za całe 1000 zł, nie opłacało się sprowadzać do Lodzi laweta, naprawiać itd.
Zasadniczo od początku skrzynia ta chodziła "dziwnie", wiedziałem i liczyłem się z tym, ze prędzej czy później padnie. Bylem w Niemczech, nad morzem, w górach i jakoś całość dawała radę aż tu nagle...
Straciłem urlop, kasę i zostałem bez środka lokomocji.
Mimo, że nie mój egzemplarz był w kiepskim stanie jak i niezbyt udanym zespołem napędowym, będę miło wspominał francusko-japońsko-szwedzki twór.
Łzy oparte, teraz trzeba szukać innego, pytanie do Was, mój budżet to maks 25K PLN
Co byście mi polecili ze sprawdzonych diesli bądź benzyn z LPG
Jeżeli to będzie LPG - to tylko kombi
Diesel - hatchback bądź mniejsze kombi
I oczywiście w miarę młode.
-
- Debeściak
- Posty: 235
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 18:43
- Model: v40
- Silnik: B4194T
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Bartek
Re: The END
Dobrze zrobiłeś, skrzynia ze sprzęgłem nigdy by się nie zwróciła, szczególnie że używane skrzynie do 1.9 TD są droższe niż do T4. Ja głupi takie coś naprawiłem i odwdzięczyło mi się awarią głowicy. Do tego turbo było na wykończeniu, a pompa od zawsze rozregulowana i zużycie paliwa 1-2l wyższe niż powinno.
Do 25k PLN powinieneś się zmieścić z zadbanym v70 D5, tego diesla tak łatwo nie zajeździsz, oczywiście o ile poprzedni właściciel go nie zakatował.
Do 25k PLN powinieneś się zmieścić z zadbanym v70 D5, tego diesla tak łatwo nie zajeździsz, oczywiście o ile poprzedni właściciel go nie zakatował.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2631
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
- Model: XC70
- Silnik: 2
- moc: KM
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: PLONSK
- imię: Jarek
- Lokalizacja: PŁOŃSK
Re: The END
Potwierdzam s60/v70 2.4 D5
Fajne silniki i ciężko go zajechac
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
Fajne silniki i ciężko go zajechac
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 1294
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 17:37
- Model: S60
- Silnik: B5254T2
- moc: 210 KM
- Rocznik: 2008
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Andrzej
- Kontakt:
Re: The END
W kwestii benzyniaka to ja bym szukał bez LPG a instalację założyłbym po zakupie.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: The END
a ja wiem, że teraz nie ma z czego za bardzo wybrać, wszystko jest praktycznie z jednego wora... szukać po prostu auta z udokumentowanym przebiegiem i historią...
-
- Debeściak
- Posty: 280
- Rejestracja: 9 sty 2015, o 20:10
- Model: V40
- Silnik: 1.9Di 95kM
- Rocznik: 2000
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: okolice Bydgoszczy
- imię: Radek
Re: The END
V40 ostatnie wydania - chyba 2004 i jeszcze trochę kasy zostaniePawelV40 pisze:Łzy oparte, teraz trzeba szukać innego, pytanie do Was, mój budżet to maks 25K PLN
Tak na poważnie: V50 - bardzo dobrze zabezpieczone przed korozją, wygodne, dobrze się prowadzi. Jeśli LPG to szukaj rodzynka 2.4 benz., albo diesel.
V70 będzie droższe w utrzymaniu niż V50. Kolega ma XC70 I-generacji D5 w automacie i zawieszenie Four-C. Kapitalnie się tym jeździ, ale jak coś pierdyknie to "Provident"
PS.Mam ten sam budżet i plany są, ale na wakacje - V50, BMW E90 lub Subaru
-
- Debeściak
- Posty: 235
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 18:43
- Model: v40
- Silnik: B4194T
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Bartek
Re: The END
Za to na trasy w tej cenie chyba nie ma nic lepszego. 200 km/h i dalej jest komfort, jedzie się jak 120 w v40.koval1980 pisze:Kapitalnie się tym jeździ, ale jak coś pierdyknie to "Provident"
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 maja 2016, o 09:09
- Model: s40
- Silnik: 1,8
- moc: 115
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Piotr
Re: The END
Dobrze uczyniłeś, że nie naprawiałeś bo przy wiekowych autach jest to nieopłacalne. No chyba że ktoś jest kolekcjonerem
Polecam V50 2,4 benzyna 170km.
Polecam V50 2,4 benzyna 170km.
-
- Debeściak
- Posty: 235
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 18:43
- Model: v40
- Silnik: B4194T
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Bartek
Re: The END
Wiekowy nie wiekowy, każdego samochodu nie opłaca się naprawiać kiedy można znaleźć taki sam sprawny za cenę naprawy + cena wraku. Oczywiście "taki sam" w przypadku posiadanego od nowości albo z gigantycznym bagażem sentymentu nie istnieje. Przy czym sam się przemogłem i uznałem, że taki sentyment można mieć tylko do samochodu będącego "w rodzinie" co najmniej od 20 lat albo po bliskim zmarłym.