TIGI zwariowała

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: TIGI zwariowała

Post autor: ELI » 21 wrz 2017, o 08:49

Dzwoniłem do znajomka i jeszcze może być czujnik wałka rozrządu o ile taki mam, a chyba jest. W poniedziałek będę działał i zobaczymy co z tego wyniknie.

Awatar użytkownika
bully
Volvo Fan
Posty: 2058
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115KM
Rocznik: 1999
wiek: 34
Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
imię: Lukasz
Kontakt:

Re: TIGI zwariowała

Post autor: bully » 21 wrz 2017, o 09:02

W megance na odpalanie jak padał czujnik wału pomagał taki patent - samochód na bieg i go bujnąć tak by wał się ruszył - potem odpalał łatwiej (oczywiście działo na jedno odpalenie) choć czasem trzeba było powtórzyć "patent".
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: TIGI zwariowała

Post autor: ELI » 21 wrz 2017, o 10:28

Odpalić odpali, ale u mnie musi robić to na pyk, tym bardziej, że najmilejsza nim jeździ. Zamówione czujniki i będziemy działać.

Awatar użytkownika
bully
Volvo Fan
Posty: 2058
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115KM
Rocznik: 1999
wiek: 34
Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
imię: Lukasz
Kontakt:

Re: TIGI zwariowała

Post autor: bully » 21 wrz 2017, o 13:59

ELI pisze:Odpalić odpali, ale u mnie musi robić to na pyk, tym bardziej, że najmilejsza nim jeździ. Zamówione czujniki i będziemy działać.
Nie no to się rozumie samo przez się. U mnie też tak jest :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: TIGI zwariowała

Post autor: ELI » 21 wrz 2017, o 20:18

dzieki chłopakowi z forum Tigry zlokalizowałem wtyczkę przy silniku, przez LPG nie widziałem dokąd popie.dala kabel i dlatego nie mogłem zlokalizować.
Wtyczka sie wysunęła jak grzebałem przy zbiorniku płynu chłodzącego :zomby ... zrobione klik i chodzi jak laleczka :oops:

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: TIGI zwariowała

Post autor: RIPPER » 21 wrz 2017, o 21:31

a nowe czujniki oddasz czy będą leżeć :laughingneqw:
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: TIGI zwariowała

Post autor: ELI » 21 wrz 2017, o 22:01

Jeszcze ich nie mam, ale i tak nie byłoby problemu, biorę towares, a płacę dopiero po montażu jeżeli trafiłem z usterką.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: TIGI zwariowała

Post autor: RIPPER » 21 wrz 2017, o 22:22

No dobrze że pierdoła była ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „O wszystkim i o niczym.”