TIGI zwariowała
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
TIGI zwariowała
Tigi od 3 dni zaczęła przerywać w okolicach 3tysi, po czym wyskoczył błąd P0335- (0) Nieprawidłowy sygnał obr/min - Obecny... Google mówi, że to czujnik wału.
Wykasowałem i dzisiaj wyskoczył na stałe, auto słabo odpala- czyżby do wymiany czujnik położenia wału, czy szukać przyczyny gdzie indziej...
najdziwniejsze jest to, że check świeci a auto nie przerywa jak wcześniej, tylko musi pokręcić żeby odpalić na ciepłym, nie wiem jak na zimnym, ale to sprawdzę jutro.
Wykasowałem i dzisiaj wyskoczył na stałe, auto słabo odpala- czyżby do wymiany czujnik położenia wału, czy szukać przyczyny gdzie indziej...
najdziwniejsze jest to, że check świeci a auto nie przerywa jak wcześniej, tylko musi pokręcić żeby odpalić na ciepłym, nie wiem jak na zimnym, ale to sprawdzę jutro.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: TIGI zwariowała
Jak nie odpali na zimnym to masz odpowiedź ale czasami idzie w drugą stronę i to też będzie to.
-
- Debeściak
- Posty: 423
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 16:02
- Model: V40
- Silnik: 1.9TD - D4192T4
- moc: 102KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Krzysztof
Re: TIGI zwariowała
Podobno można tak sprawdzić czujnik, trzeba podłączyć omomierz i powinno pokazywać około 700 Ohm
Najlepiej jeszcze wyjąć czujnik i przy podłączonym omomierzu zbliżać do czujnika jakiś kawałek metalu, na mierniku będzie zmieniała się rezystancja.
Dodatkowo można go podgrzać trochę opalarką (oczywiście bez przesady) i obserwować na mierniku czy nie wystąpią jakieś drastyczne odchylenia od wskazań.
Najlepiej jeszcze wyjąć czujnik i przy podłączonym omomierzu zbliżać do czujnika jakiś kawałek metalu, na mierniku będzie zmieniała się rezystancja.
Dodatkowo można go podgrzać trochę opalarką (oczywiście bez przesady) i obserwować na mierniku czy nie wystąpią jakieś drastyczne odchylenia od wskazań.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: TIGI zwariowała
MaDzena pali kapcie i sprzegło leci a pył na czujnik wykręć wyczyśc i będzie ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: TIGI zwariowała
Z auta teściowej wyjąłem czujnik z pięknym jeżykiem z opiłkówRIPPER pisze:MaDzena pali kapcie i sprzegło leci a pył na czujnik wykręć wyczyśc i będzie ,,
Zapomniałem o tym i może też tak być
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: TIGI zwariowała
mój wpis raczej żartobliwy ale raczej też możliwe trzeba zaczynać od rzeczy najprostszych bo czasami walimy z armaty w komara
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: TIGI zwariowała
Podobne objawy jak w mojej corsie. Pytanie czy nie łapie czasami "muła" jak przyspieszasz? Z tego co mi wiadomo winny buł ten zaznaczony "moduł"
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: TIGI zwariowała
Yaro, to jest cewka i myślisz, że to będzie to... na zimnym też ch.jwo odpala.
jak sprawdzić czujnik to wiem, w poniedziałek będę coś z tym działał.
jak sprawdzić czujnik to wiem, w poniedziałek będę coś z tym działał.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: TIGI zwariowała
Eli jak zwał tak zwał
http://allegro.pl/modul-aparat-zaplonow ... 09715.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy u Ciebie będzie to samo? Nie wiem, ale u mnie właśnie to powodowało prawie identyczne objawy
http://allegro.pl/modul-aparat-zaplonow ... 09715.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy u Ciebie będzie to samo? Nie wiem, ale u mnie właśnie to powodowało prawie identyczne objawy