TIGI zwariowała

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

TIGI zwariowała

Post autor: ELI » 20 wrz 2017, o 21:30

Tigi od 3 dni zaczęła przerywać w okolicach 3tysi, po czym wyskoczył błąd P0335- (0) Nieprawidłowy sygnał obr/min - Obecny... Google mówi, że to czujnik wału.
Wykasowałem i dzisiaj wyskoczył na stałe, auto słabo odpala- czyżby do wymiany czujnik położenia wału, czy szukać przyczyny gdzie indziej...
najdziwniejsze jest to, że check świeci a auto nie przerywa jak wcześniej, tylko musi pokręcić żeby odpalić na ciepłym, nie wiem jak na zimnym, ale to sprawdzę jutro.

Awatar użytkownika
Borysław
Volvo Fan
Posty: 4526
Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
Model: Laguna 3
Silnik: F4RT
moc: 170
Rocznik: 2008
wiek: 37
Skąd jesteś?: Siechnice
imię: Robert
Lokalizacja: Siechnice

Re: TIGI zwariowała

Post autor: Borysław » 20 wrz 2017, o 21:47

Jak nie odpali na zimnym to masz odpowiedź ale czasami idzie w drugą stronę i to też będzie to.
Obrazek

Moje Wozidełko
Poprzednie wozidło V40

Awatar użytkownika
szajba.
Volvo Fan
Posty: 2095
Rejestracja: 9 sie 2017, o 02:36
Model: S40
Silnik: 2.0T
moc: 160km
Rocznik: 99
wiek: 22
Skąd jesteś?: Boleszkowice
imię: Piotr

Re: TIGI zwariowała

Post autor: szajba. » 20 wrz 2017, o 21:55

Wszedł w tryb awaryjny dlatego przestało przerywać, tak sądzę
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kp070
Debeściak
Posty: 423
Rejestracja: 9 lut 2017, o 16:02
Model: V40
Silnik: 1.9TD - D4192T4
moc: 102KM
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Krzysztof

Re: TIGI zwariowała

Post autor: kp070 » 20 wrz 2017, o 21:58

Podobno można tak sprawdzić czujnik, trzeba podłączyć omomierz i powinno pokazywać około 700 Ohm

Obrazek

Najlepiej jeszcze wyjąć czujnik i przy podłączonym omomierzu zbliżać do czujnika jakiś kawałek metalu, na mierniku będzie zmieniała się rezystancja.

Dodatkowo można go podgrzać trochę opalarką (oczywiście bez przesady) i obserwować na mierniku czy nie wystąpią jakieś drastyczne odchylenia od wskazań.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: TIGI zwariowała

Post autor: RIPPER » 20 wrz 2017, o 21:59

MaDzena pali kapcie i sprzegło leci a pył na czujnik wykręć wyczyśc i będzie ,, :laughingneqw: :laughingneqw: :laughingneqw:
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Borysław
Volvo Fan
Posty: 4526
Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
Model: Laguna 3
Silnik: F4RT
moc: 170
Rocznik: 2008
wiek: 37
Skąd jesteś?: Siechnice
imię: Robert
Lokalizacja: Siechnice

Re: TIGI zwariowała

Post autor: Borysław » 20 wrz 2017, o 22:19

RIPPER pisze:MaDzena pali kapcie i sprzegło leci a pył na czujnik wykręć wyczyśc i będzie ,, :laughingneqw: :laughingneqw: :laughingneqw:
Z auta teściowej wyjąłem czujnik z pięknym jeżykiem z opiłków :biggrin:
Zapomniałem o tym i może też tak być :)
Obrazek

Moje Wozidełko
Poprzednie wozidło V40

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: TIGI zwariowała

Post autor: RIPPER » 20 wrz 2017, o 22:35

mój wpis raczej żartobliwy ale raczej też możliwe trzeba zaczynać od rzeczy najprostszych bo czasami walimy z armaty w komara
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: TIGI zwariowała

Post autor: Yaro » 20 wrz 2017, o 22:57

Podobne objawy jak w mojej corsie. Pytanie czy nie łapie czasami "muła" jak przyspieszasz? Z tego co mi wiadomo winny buł ten zaznaczony "moduł"

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: TIGI zwariowała

Post autor: ELI » 21 wrz 2017, o 05:56

Yaro, to jest cewka i myślisz, że to będzie to... na zimnym też ch.jwo odpala.

jak sprawdzić czujnik to wiem, w poniedziałek będę coś z tym działał.

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: TIGI zwariowała

Post autor: Yaro » 21 wrz 2017, o 06:28

Eli jak zwał tak zwał :mrgreen:
http://allegro.pl/modul-aparat-zaplonow ... 09715.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Czy u Ciebie będzie to samo? Nie wiem, ale u mnie właśnie to powodowało prawie identyczne objawy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „O wszystkim i o niczym.”