[v/s40 polift] Uniwersalny sterownik z pilotami - montaż
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 10 sie 2017, o 14:12
- Model: V40
- Silnik: 1,9 di
- moc: 116 KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Siedlce
- imię: Michal
- Lokalizacja: Kuflew
Re: [v/s40 polift] Uniwersalny sterownik z pilotami - montaż
Temat bardzo się przydał. W przypadku mojego sterownika musiałem "kierunki" pod światła awaryjne wlutować ale działa.
-
- Debeściak
- Posty: 103
- Rejestracja: 26 lip 2017, o 09:12
- Model: v40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Lubelskie
- imię: Arek
Re: [v/s40 polift] Uniwersalny sterownik z pilotami - montaż
Panowie a co myślicie o tym aby w moim przypadku wypiąć z kostki oryginalnego sterownika piny 16, 18, 12, 13 a resztę wiązki zostawił w spokoju. Immobilizer i Cpu by myślało, że wszystko jest ok a nikt by mi nie otworzył starym pilotem oraz by nie sygnalizowało działania. Uniwersalna centralką bezpośrednio się wpiąć w te piny: 16, 18, 12, 13.
-
- Początkujący
- Posty: 64
- Rejestracja: 21 lip 2017, o 11:17
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 85KW
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Kacper
Re: [v/s40 polift] Uniwersalny sterownik z pilotami - montaż
A nie możesz tak jak ci mówiłem zrobić ? Odpiąć ten cycek co z kratki głośnika wystaje ?
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 10 sie 2017, o 14:12
- Model: V40
- Silnik: 1,9 di
- moc: 116 KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Siedlce
- imię: Michal
- Lokalizacja: Kuflew
Re: [v/s40 polift] Uniwersalny sterownik z pilotami - montaż
Wypinając po kolei te piny nie pozbawiłbyś się przypadkiem zamykania przyciskiem ze środka i z kluczyka z zewnątrz?
Natomiast pin 12 i 13 są od kierunków wiec też przestały by działać.
Natomiast pin 12 i 13 są od kierunków wiec też przestały by działać.
-
- Debeściak
- Posty: 103
- Rejestracja: 26 lip 2017, o 09:12
- Model: v40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Lubelskie
- imię: Arek
Re: [v/s40 polift] Uniwersalny sterownik z pilotami - montaż
volvo12142
Ten cycek to nie jest czasem czujnik nasłonecznienia ? ma to też w sobie diodę od immobilizera. Czy też w sobie ma jeszcze antenę od pilota centralnego ? Rozumiem, że tak.
Tak w ogolę to gdzie miałbym go odpiąć ? Kostka pod tym cyckiem ?
SunLight
Czy pozbawiłbym się zamykania przyciskiem ze środka i z kluczyka z zewnątrz - tego nie wiem, dlatego tu przyszedłem o poradę. Tak samo z kierunkami.
Aż mnie korci by to sprawdzić. Chociaż mogę bez wypinania sprawdzić czy pojawia się napięcie na wyjściu tych pinów, jak załączę kierunek bądź zamknięcie drzwi.
Czy wypięcie kostek z modułu centralnego zamka, a jednoczesna próba odpalenia auta wprowadzi błędy do pamięci? Obstawiam, że auto nie odpali. Czy zaskutkuje większym problemem, że po podłączeniu obu kostek w dalszym ciągu auto nie odpali.
Ten cycek to nie jest czasem czujnik nasłonecznienia ? ma to też w sobie diodę od immobilizera. Czy też w sobie ma jeszcze antenę od pilota centralnego ? Rozumiem, że tak.
Tak w ogolę to gdzie miałbym go odpiąć ? Kostka pod tym cyckiem ?
SunLight
Czy pozbawiłbym się zamykania przyciskiem ze środka i z kluczyka z zewnątrz - tego nie wiem, dlatego tu przyszedłem o poradę. Tak samo z kierunkami.
Aż mnie korci by to sprawdzić. Chociaż mogę bez wypinania sprawdzić czy pojawia się napięcie na wyjściu tych pinów, jak załączę kierunek bądź zamknięcie drzwi.
Czy wypięcie kostek z modułu centralnego zamka, a jednoczesna próba odpalenia auta wprowadzi błędy do pamięci? Obstawiam, że auto nie odpali. Czy zaskutkuje większym problemem, że po podłączeniu obu kostek w dalszym ciągu auto nie odpali.
-
- Początkujący
- Posty: 64
- Rejestracja: 21 lip 2017, o 11:17
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 85KW
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Kacper
Re: [v/s40 polift] Uniwersalny sterownik z pilotami - montaż
Trochę podrzuciłeś mi pomysł z tym czujnikiem i to niby jest od klimy.
No to nie wiem. Niech ktoś mądrzejszy się wypowie
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
No to nie wiem. Niech ktoś mądrzejszy się wypowie
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 10 sie 2017, o 14:12
- Model: V40
- Silnik: 1,9 di
- moc: 116 KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Siedlce
- imię: Michal
- Lokalizacja: Kuflew
Re: [v/s40 polift] Uniwersalny sterownik z pilotami - montaż
Janeczek1123, piny ,16,18,12,13 to piny sygnałowe czyli jak odepniesz pozbędziesz się takich udogodnień np. jak kierunkowskazy Sprawdź i daj znać
-
- Debeściak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 08:36
- Model: V40
- Silnik: B4164S2
- moc: 109
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Chelm
- imię: Darek
Re: [v/s40 polift] Uniwersalny sterownik z pilotami - montaż
Panowie mam problem z centralnym i prosiłbym o jakieś wskazówki.
Kupiłem sterownik BLOW jak w temacie. Po podłączeniu według instrukcji centralny zamyka auto oprócz drzwi kierowcy.
Gdy zamknę z kluczyka to pilotem nie otworzę wogóle.
Wyciągnąłem siłownik kierowcy z drzwi.Mając go w ręku i poruszając za te ucho góra/dół to centralny zamyka i otwiera wszystkie drzwi, ale siłownik nie działa elektrycznie tylko tak bez żadnych oporów tak luźno chodzi i daje sygnał dla reszty( takie moje przypuszczenie).
Padło podejrzenie że jest uszkodzony.Pojechałem kupić drugi używany.Podłączyłem i ta sama historia co z moim. Sprzedający przyniósł kolejny ale z innych drzwi niż kierowcy i na ten ostatni po podłączeniu wogóle już nie było reakcji.
Czyżby tyle popsutych siłowników trafiłem czy może o co innego kaman?
Kupiłem sterownik BLOW jak w temacie. Po podłączeniu według instrukcji centralny zamyka auto oprócz drzwi kierowcy.
Gdy zamknę z kluczyka to pilotem nie otworzę wogóle.
Wyciągnąłem siłownik kierowcy z drzwi.Mając go w ręku i poruszając za te ucho góra/dół to centralny zamyka i otwiera wszystkie drzwi, ale siłownik nie działa elektrycznie tylko tak bez żadnych oporów tak luźno chodzi i daje sygnał dla reszty( takie moje przypuszczenie).
Padło podejrzenie że jest uszkodzony.Pojechałem kupić drugi używany.Podłączyłem i ta sama historia co z moim. Sprzedający przyniósł kolejny ale z innych drzwi niż kierowcy i na ten ostatni po podłączeniu wogóle już nie było reakcji.
Czyżby tyle popsutych siłowników trafiłem czy może o co innego kaman?
-
- Volvo Fan
- Posty: 5651
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [v/s40 polift] Uniwersalny sterownik z pilotami - montaż
A podmieniałeś z innych drzwi, bo może jakiś problem z zasilaniem?
-
- Debeściak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 08:36
- Model: V40
- Silnik: B4164S2
- moc: 109
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Chelm
- imię: Darek
Re: [v/s40 polift] Uniwersalny sterownik z pilotami - montaż
Nie podmienialem na inne moje. Skupiłem się tylko na drzwiach kierowcy i juz innych nie rozbieralem. Jutro spróbuję podmienić. A takie pytanie o siłownik masterJakie są różnice skoro wszystkie mają takie same kostki dwu pinowe a sterujacy mam tylko w drzwiach kierowcy?