v40 1.8 GDI

Pytania i porady przed zakupem samochodu
Awatar użytkownika
splesh
Posty: 4
Rejestracja: 25 cze 2014, o 21:53
Model: v40
Silnik: 1,9D
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: ...stąd
imię: Maciej

v40 1.8 GDI

Post autor: splesh » 30 cze 2014, o 21:24

Witam wszystkich. Jestem w trakcie poszukiwania auta i wybór padł na v40 :) W zasadzie odkąd postanowiłem, że będzie to właśnie v40 to żadne inne auta na ulicy mi się nie podobają (no może poza v50 ;) )

W każdym razie prosiłbym Was o pomoc w ocenie następującego ogłoszenia: http://otomoto.pl/volvo-v40-bogate-supe ... 16942.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Czy po zdjęciach rzuca Wam się w oczy coś podejrzanego, ewentualnie coś o co powinienem dopytać sprzedającego? Drugie moje pytanie dotyczy silników GDI. Co o nich sądzicie? Szczerze mówiąc, mam pewne wątpliwości co do tych silników. Podobno części dosyć drogie, a ciężko nawet o mechanika, który by się na nich znał. Prosiłbym o opinie, szczególnie użytkowników tego silnika :)

Z góry dziękuję!

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: v40 1.8 GDI

Post autor: RIPPER » 30 cze 2014, o 21:50

nie zagazujesz tego bo bezpośredni wtrysk .. ja bym unikał

choć podobno trwałe i oszczędne ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
splesh
Posty: 4
Rejestracja: 25 cze 2014, o 21:53
Model: v40
Silnik: 1,9D
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: ...stąd
imię: Maciej

Re: v40 1.8 GDI

Post autor: splesh » 30 cze 2014, o 22:28

Tak, wiem, że nie ma możliwości instalacji gazu, ale czy to jedyny argument, dla którego byś unikał tego silnika czy jest jeszcze coś?

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: v40 1.8 GDI

Post autor: RIPPER » 30 cze 2014, o 22:56

tak bo jest nie popularny

choć pewnie na forum mitsu byś się wiecej dowiedział

zależy co chcesz silników nie brakuje wybierz bardziej volvowski bo będzie działał ok a pozatym z częściami będzie lepiej

pozatym czemu sie uparłeś na ten silnik kolega kupił 1.8 bo miał być oszczędny teraz narzeka że pali sporo a nie jedzie ..

pomyśl nad 2,0 i gazem 2000 zł + będziesz się mierzył z kosztami rzedu 12 litrów po mieście i 9 po trasie LPG to dla mnie sensowne rozwiązanie
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

sikor8
Volvo Fan
Posty: 994
Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:47
Model: V40
Silnik: 1.9DI (D4192T2)
moc: 95KM (70KW)
Rocznik: 1999
wiek: 23
Skąd jesteś?: Tsp/Lbn
imię: Grzesiek

Re: v40 1.8 GDI

Post autor: sikor8 » 30 cze 2014, o 23:02

RIPPER ddobrze gada, polać mu !!
Obrazek
Obrazek

Zapraszam do mojej galerii!Obrazek

_________________
MODY:
- Egr OFF
W planach:
- Wtryski AFN
- MBC
- Wycięcie kata

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: v40 1.8 GDI

Post autor: ELI » 1 lip 2014, o 07:30

zdjęcia mało wyraźne, ale i tak widać że jest porysowany okrutnie, co do silnika też proponuję 2.0- jest mniej wymagający...

-poduchy amorów do wymiany
-czujnik deszczu :laughingneqw:

Awatar użytkownika
qdlaty
Moderator
Posty: 9095
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Model: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDI
moc: 180 KM
Rocznik: 2017
wiek: 36
Skąd jesteś?: Siewierz
imię: Mateusz
Lokalizacja: Siewierz

Re: v40 1.8 GDI

Post autor: qdlaty » 1 lip 2014, o 07:41

Ja tez by sobie odpuścił GDI. Popatrz na jakieś 2.0, jest ich sporo.
Nadaję z Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Polub nas na facebooku - Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Awatar użytkownika
Kubysz
Zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: 17 lis 2013, o 05:57
Model: V40
Silnik: 1.8 i
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Jakub

Re: v40 1.8 GDI

Post autor: Kubysz » 1 lip 2014, o 10:56

Koledzy mają racje , kup 2.0 i zagazuj. Jestem posiadaczem GDI , ustrek silnika narazie nie stwierdziłem ale do wymiany rozrządu musisz szukać specjalisty bo zwykły mechanik się nie podejmie, założenie gazu to kosz 6 tyś zł. Częstą bolączką tych silników jest zawór EGR i silniczek krokowy co objawia się niestabilną pracą na wolnych obrotach. Pojawia się też stukanie/klekotanie dochodzace z silnika dające wrażenie że jedziemy dislem. Plus to spalanie: w mieście 8,5 na trasie 6 jednak w obliczu rosnących cen benzyny coraz mniej ma to znaczenie bo koledzy majacy gaz przejadą ten sam dystans za połowę sumy.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Awatar użytkownika
splesh
Posty: 4
Rejestracja: 25 cze 2014, o 21:53
Model: v40
Silnik: 1,9D
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: ...stąd
imię: Maciej

Re: v40 1.8 GDI

Post autor: splesh » 7 lip 2014, o 18:02

Dzięki za informacje. Zrobię chyba tak jak doradzacie. Znalazłem taki model z silnikiem 2.0 i gazem. Czy możecie rzucić okiem i coś o nim powiedzieć? Może ktoś zna bliżej to auto?

http://otomoto.pl/volvo-v40-2-0-gaz-po- ... 85489.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: v40 1.8 GDI

Post autor: ELI » 7 lip 2014, o 20:13

ze zdjęć nic nie wynika, automat hmmm :whistle2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zanim kupisz Volvo”