V40 2003-2004 1.9D

Pytania i porady przed zakupem samochodu
Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: V40 2003-2004 1.9D

Post autor: ELI » 9 wrz 2013, o 15:11

pientaa pisze:20tyś mógłbym szukać V50 albo S40 II
tak naprawdę szukasz w podobnym roczniku, więc różnica będzie niewielka
pientaa pisze:Co do oglądania autka na żywo, jeśli nie będę w 100% pewien do jakiego egzemplarza jadę, to zacznę od bliższych lokalizacji.
bardzo dobrze, najważniejsze żeby rozglądać się na spokojnie(rynek jest tak zapchany wrakami że autka stoją długi czas), warto mieć kogoś ze sobą jak pojedziesz oglądać, coby sprowadził Cię na glebę jak się "napalisz" :biggrin:

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: V40 2003-2004 1.9D

Post autor: RIPPER » 9 wrz 2013, o 19:55

dokładnie widziałem jakieś S40 u gen za 24 tys ..a to już będzie inna bajka ,,

ja bym nie szukał za tyle pieniędzy odpuścić pare lat -2000 i szukać za połowę kwoty ,,,

ale trzeba uważać ja śmigam z gościem z rodziny co sie napalił na v40 i mu pokazałem pare rzeczy a nie przeraża go jakaś rdza czy widmo inwestycji
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: V40 2003-2004 1.9D

Post autor: ELI » 9 wrz 2013, o 20:17


Awatar użytkownika
Goblin
Administrator
Posty: 947
Rejestracja: 16 kwie 2013, o 21:01
Model: V40
Silnik: 1.9 Di
moc: 95KM
Rocznik: 1999
wiek: 30
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Krzychu

Re: V40 2003-2004 1.9D

Post autor: Goblin » 10 wrz 2013, o 04:31

ELIMINATOR pisze:pientaa to auto jest raczej pewne
http://otomoto.pl/volvo-v40-zadbane-kli ... 59582.html
Zanam ten samochód, znam poprzedniego właściciela. Kiedyś to był samochód warty polecenia. Teraz nie wiem.
Obrazek

pientaa

Re: V40 2003-2004 1.9D

Post autor: pientaa » 10 wrz 2013, o 20:51

ELIMINATOR pisze:pientaa to auto jest raczej pewne
http://otomoto.pl/volvo-v40-zadbane-kli ... 59582.html
Kontaktowałem się już z właścicielem tego autka. Zobaczymy co czas pokaże. zależy mi na jak najmłodszym aucie, a co za tym idzie z jak najmniejszym - ale w 100% realnym, pewnym - przebiegiem.
Swoją drogą, przy jakich przebiegach kończy się turbo i sprzęgło w tych autach?

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: V40 2003-2004 1.9D

Post autor: ELI » 10 wrz 2013, o 21:15

pientaa pisze: zależy mi na jak najmłodszym aucie, a co za tym idzie z jak najmniejszym - ale w 100% realnym, pewnym - przebiegiem.
to będzie ciężko, ale bywają perły :biggrin:
pientaa pisze:Swoją drogą, przy jakich przebiegach kończy się turbo i sprzęgło w tych autach?
nie ma na to reguły, wszystko zależy od tego jak było użytkowane autko, bardziej martwiłbym się o dwu-masa który występuje w dieslu poliftowym i nie każdy warsztat potrafi poprawnie zregenerować turbo w 116 konnym Di

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: V40 2003-2004 1.9D

Post autor: ELI » 10 wrz 2013, o 21:30

pientaa pisze:Kontaktowałem się już z właścicielem tego autka.
na tym zdjęciu widać że ma wywalone poduchy amora
Obrazek

ma też wrzucony zestaw hid h7
Obrazek

taką
Obrazek

Awatar użytkownika
PawelV40
Debeściak
Posty: 537
Rejestracja: 16 sie 2013, o 15:45
Model: 407 SW
Silnik: 1.8 B+G
moc: 116 KM
Rocznik: 4
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Pawel

Re: V40 2003-2004 1.9D

Post autor: PawelV40 » 10 wrz 2013, o 21:52

Po czym stwierdzasz, że ma uszkodzone poduszki amorków?
Notabene: Nie ma też co szukać ideału, na pewne rzeczy trzeba przymknąć oko - w końcu to używane auto, za ułamek ceny nowego

Awatar użytkownika
Pyszczek
Volvo Fan
Posty: 1359
Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
Model: M5
Silnik: 5.0
moc: 504
Rocznik: 2006
Skąd jesteś?: Opole
imię: Krzys

Re: V40 2003-2004 1.9D

Post autor: Pyszczek » 10 wrz 2013, o 22:33

zobacz że po lewej śruba amora nie jest w środku poduszki tylko ucieka do wewnątrz . po prawej jest dobrze .

czemu ten czerwony kabel tak koło kielicha leci dziwnie ?

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: V40 2003-2004 1.9D

Post autor: ELI » 11 wrz 2013, o 06:50

PawelV40 pisze:Po czym stwierdzasz, że ma uszkodzone poduszki amorków?
mocowanie amora jest przesunięte w stronę silnika, czyli jest "wybite"
PawelV40 pisze:Nie ma też co szukać ideału, na pewne rzeczy trzeba przymknąć oko - w końcu to używane auto, za ułamek ceny nowego
zgadza się, ale zawsze można walczyć o niższą cenę wypominając sprzedającemu usterki w gablocie
Pyszczek pisze:czemu ten czerwony kabel tak koło kielicha leci dziwnie ?
zapewne jest to kabel do wzmacniacza, co jest plusem jeżeli sprzedający dołożył swój sprzęt grający

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zanim kupisz Volvo”