Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?
Hej,
Przed zimą chciałbym zakonserwować maszynę, żeby po zimie nie płakać - gdzie znajdują się otwory technologiczne go konserwacji progów i tylnych błotników?
poprawiłem temat. Dominik
Przed zimą chciałbym zakonserwować maszynę, żeby po zimie nie płakać - gdzie znajdują się otwory technologiczne go konserwacji progów i tylnych błotników?
poprawiłem temat. Dominik
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Konserwacja - gdzie są otwory technologiczne?
Ja progi konserwowałem przez otwory listew na progach, a błotniki np.tylne to od wewnątrz. A pod spodem progów masz korki 3szt.
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: Konserwacja - gdzie są otwory technologiczne?
Mam dość gruby wąż do konserwacji i przydały by się jakieś większe otwory...
A jak zdjąć osłony progów? Od spodu kołki + co jeszcze ?
A jak zdjąć osłony progów? Od spodu kołki + co jeszcze ?
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?
do tego dodam włączniki lampki w środku ,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?
Co to ma wspólnego z tematem?RIPPER pisze:do tego dodam włączniki lampki w środku ,,,
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?
brakło mi wczoraj słowa chodziło o krańcówkę w progach jest kumasz już ...
jak ktoś znajdzie tanie dojscie do profili Bolla to dać znać proszę ..
jak ktoś znajdzie tanie dojscie do profili Bolla to dać znać proszę ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?
Otwory się znalazły - są w progach we wnętrzu samochodu, zaraz pod dywanem.
Dziś miałem okazję porównać preparat do konserwacji profili zamkniętych Boll w sprayu z odpowiednikiem przeznaczonym do konserwacji z kompresora. Mniej więcej to jak porównanie malowania sprayem i pistoletem... Jedyny plus konserwacji w sprayu to to, że jest rzadka i penetruje zakamarki, ale warstwa jaką pozostawia jest bardzo cienka, a konserwacja szybko spływa i zamiast zostawać w profilu większość wypływa...
Dziś miałem okazję porównać preparat do konserwacji profili zamkniętych Boll w sprayu z odpowiednikiem przeznaczonym do konserwacji z kompresora. Mniej więcej to jak porównanie malowania sprayem i pistoletem... Jedyny plus konserwacji w sprayu to to, że jest rzadka i penetruje zakamarki, ale warstwa jaką pozostawia jest bardzo cienka, a konserwacja szybko spływa i zamiast zostawać w profilu większość wypływa...
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?
Ja mam dobre zdanie o tym Boll-u w spray do profili zamkniętych, ściekło mi gdzieś na lakier i od roku nic nie może tego zmyć, a weź spróbuj z Novola to zobaczysz jaki tamten dopiero jest rzadki.
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?
Konserwację na pistolet też używam z Bolla (od ) - zostawia warstwę przynajmniej 2 razy grubszą i nie ścieka jak spray, więc więcej zostaje w profilu...
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?
Wolę zalać na dwie warstwy ale żeby tylko spenetrowało mi każdy zakamarek a czym gęstsze to tym trudniej. A rdza lubi brać w najbardziej trudno dostępnych miejscach czyli między łączeniami