Strona 1 z 2

Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?

: 30 sie 2013, o 09:02
autor: tomi555
Hej,

Przed zimą chciałbym zakonserwować maszynę, żeby po zimie nie płakać :omg: - gdzie znajdują się otwory technologiczne go konserwacji progów i tylnych błotników?


poprawiłem temat. Dominik

Re: Konserwacja - gdzie są otwory technologiczne?

: 30 sie 2013, o 09:17
autor: Extradd
Ja progi konserwowałem przez otwory listew na progach, a błotniki np.tylne to od wewnątrz. A pod spodem progów masz korki 3szt.

Re: Konserwacja - gdzie są otwory technologiczne?

: 30 sie 2013, o 10:07
autor: tomi555
Mam dość gruby wąż do konserwacji i przydały by się jakieś większe otwory...

A jak zdjąć osłony progów? Od spodu kołki + co jeszcze ?

Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?

: 3 wrz 2013, o 20:45
autor: RIPPER
do tego dodam włączniki lampki w środku ,,,

Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?

: 4 wrz 2013, o 07:42
autor: Extradd
RIPPER pisze:do tego dodam włączniki lampki w środku ,,,
Co to ma wspólnego z tematem?

Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?

: 4 wrz 2013, o 09:15
autor: RIPPER
brakło mi wczoraj słowa chodziło o krańcówkę w progach jest kumasz już ...

jak ktoś znajdzie tanie dojscie do profili Bolla to dać znać proszę ..

Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?

: 5 paź 2013, o 19:34
autor: tomi555
Otwory się znalazły - są w progach we wnętrzu samochodu, zaraz pod dywanem.



Dziś miałem okazję porównać preparat do konserwacji profili zamkniętych Boll w sprayu z odpowiednikiem przeznaczonym do konserwacji z kompresora. Mniej więcej to jak porównanie malowania sprayem i pistoletem... Jedyny plus konserwacji w sprayu to to, że jest rzadka i penetruje zakamarki, ale warstwa jaką pozostawia jest bardzo cienka, a konserwacja szybko spływa i zamiast zostawać w profilu większość wypływa...

Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?

: 5 paź 2013, o 20:02
autor: Extradd
Ja mam dobre zdanie o tym Boll-u w spray do profili zamkniętych, ściekło mi gdzieś na lakier i od roku nic nie może tego zmyć, a weź spróbuj z Novola to zobaczysz jaki tamten dopiero jest rzadki.

Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?

: 6 paź 2013, o 09:07
autor: tomi555
Konserwację na pistolet też używam z Bolla (od ) - zostawia warstwę przynajmniej 2 razy grubszą i nie ścieka jak spray, więc więcej zostaje w profilu...

Re: Konserwacja progów V40 - gdzie są otwory technologiczne?

: 6 paź 2013, o 09:49
autor: Extradd
Wolę zalać na dwie warstwy ale żeby tylko spenetrowało mi każdy zakamarek a czym gęstsze to tym trudniej. A rdza lubi brać w najbardziej trudno dostępnych miejscach czyli między łączeniami :whistle2