Rdza, korozja w V40- usuwanie

Wszystkie problemy związane z blacharką lakierowaniem itp ..
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
waszkoo
Zaawansowany
Posty: 91
Rejestracja: 16 mar 2015, o 21:11
Model: v40
Silnik: B4204T5
moc: 147
Rocznik: 2000
wiek: 27
Skąd jesteś?: Plock
imię: Darek

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: waszkoo » 21 mar 2015, o 23:10

Koledzy czy naprawa blotnikow sie oplaca czy lepiej wymienic na nowe lub uzywane pod kolor??

Awatar użytkownika
lebek89
Volvo Fan
Posty: 2253
Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
Model: s60/v40
Silnik: 2,5t/1.9Di
moc: 210KM/95KM
Rocznik: 2003
wiek: 28
Skąd jesteś?: Przemysl
imię: Kamil

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: lebek89 » 22 mar 2015, o 01:07

Jeśli naprawiasz we własnym zakresie to tanim kosztem robisz i się opłaci. Jak masz dać do lakiernika to zapłacisz ok.200-300 za element a pewnie po dwóch latach i tak zacznie wylazic wiec w tym wypadku ja bym szukał zdrowej używki w kolorze. A kupić nowy i pomalować na pewno naj drożej ale spokój na lata. Kwestia ile planujesz trzymać furę :)
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
wolo0
Debeściak
Posty: 133
Rejestracja: 3 cze 2015, o 19:41
Model: v40
Silnik: 1.9 TD
moc: 95KM
Rocznik: 1999
wiek: 45
Skąd jesteś?: Kedzierzyn
imię: Krzysiek

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: wolo0 » 3 cze 2015, o 19:48

Witam mam ten sam problem z błotnikiem wylazla ruda ale mam takie zakończenia plastikowe między błotnikiem a nadkolem i tam dostała się woda

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: ELI » 3 cze 2015, o 20:09

ja już w swoim przechodziłem przez rudzielca, ciekawe jak długo wytrzyma

Awatar użytkownika
wolo0
Debeściak
Posty: 133
Rejestracja: 3 cze 2015, o 19:41
Model: v40
Silnik: 1.9 TD
moc: 95KM
Rocznik: 1999
wiek: 45
Skąd jesteś?: Kedzierzyn
imię: Krzysiek

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: wolo0 » 3 cze 2015, o 20:17

a jak zdemontować błotnik i czy można jeździć czasowo bez ? Może nie w tym dziale ale na razie nie mam dostępu do odpowiedniego działu

Awatar użytkownika
damiann1219
Debeściak
Posty: 366
Rejestracja: 22 gru 2013, o 11:57
Model: S40/ e46
Silnik: B4184S/ 320d
moc: 115KM/ 136KM
Rocznik: 1996
wiek: 24
Skąd jesteś?: Zamosc
imię: Damian

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: damiann1219 » 3 cze 2015, o 20:39

Bez błotnika jeździć nie można. Ale drobne naprawy blacharskie można samemu wykonać w przeciagu kilku godzin i niewielkim kosztem. ONapisz kilka postów ale bez spamu, a bedziesz miał dostep do poradników i tam znajdziesz temat o naprawach blacharskich i jak zdemontować błotniki;)
Obrazek

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: ELI » 3 cze 2015, o 21:02

damiann1219, dobrze prawi

Awatar użytkownika
zolwik
Debeściak
Posty: 175
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
Model: v40
Silnik: 1,9 T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: gdynia
imię: adam

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: zolwik » 4 cze 2015, o 08:37

wolo0 pisze:a jak zdemontować błotnik
Prosta sprawa, tylko trzeba trochę czasu i chęci.
Demontowalem bez podatnika :whistle2
Jak korozją z zewnątrz powierzchowna to nie ma sensu demontowac (lecz u mnie to ta gąbka przyjęła błoto/wode i zrobił się mikroklimat) :zomby

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: ELI » 4 cze 2015, o 11:41

zolwik pisze:Demontowalem bez podatnika
pewnie, ze jest to wykonalne, ale dłużej schodzi :mrgreen:

Awatar użytkownika
zolwik
Debeściak
Posty: 175
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
Model: v40
Silnik: 1,9 T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: gdynia
imię: adam

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: zolwik » 5 cze 2015, o 07:03

Naturalnie jak każda naprawa/wymiana, wykonana po raz pierwszy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Blacharskie/Lakiernicze”