Rdza, korozja w V40- usuwanie

Wszystkie problemy związane z blacharką lakierowaniem itp ..
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: ELI » 8 cze 2015, o 12:22

zolwik pisze: zastanawia mnie kto taka inwestycje dokonuje nawet jak będzie "jeździć"kilka lat o ni huhu w plecy jak nic (no chyba ze to jakiś wyjątkowy egz.)
a ja własnie kibicuje takim zapaleńcom, s/v40 niestety jest coraz mniej i za kilka lat miło będzie popatrzeć na zadbany egzemplarz.

Awatar użytkownika
Raptus
Administrator
Posty: 6209
Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
Model: V40/V70
Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
moc: 200/250
Rocznik: 1998
wiek: 42
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: Raptus » 8 cze 2015, o 19:05

racja :doping

Awatar użytkownika
zolwik
Debeściak
Posty: 175
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
Model: v40
Silnik: 1,9 T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: gdynia
imię: adam

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: zolwik » 8 cze 2015, o 19:28

Oj mało to 850 ,70gen1, a 40 to dużo i ceny spadają .Za parę lat no może...

NoViK
Moderator
Posty: 5871
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: NoViK » 8 cze 2015, o 21:39

zolwik pisze:U dołu są otwory jak sobie z nimi poradziłem do przy kręcenia do progu i nadkole/blotnik(z tego co wyczytałem to robiłeś z włókna) .
Kto ma jakieś umiejętności artysty to i doły błotników wymodzi :D W volvo mam tak zrobione i w e30. Tu na foto pokazane jak do e30 zrobiłem reperaturkę: http://v40.info.pl/nie-volvo-e30-by-nov ... tml#p50457" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pajakk
Volvo Fan
Posty: 2631
Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
Model: XC70
Silnik: 2
moc: KM
wiek: 1
Skąd jesteś?: PLONSK
imię: Jarek
Lokalizacja: PŁOŃSK

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: pajakk » 9 cze 2015, o 10:03

ELI pisze:
zolwik pisze: zastanawia mnie kto taka inwestycje dokonuje nawet jak będzie "jeździć"kilka lat o ni huhu w plecy jak nic (no chyba ze to jakiś wyjątkowy egz.)
a ja własnie kibicuje takim zapaleńcom, s/v40 niestety jest coraz mniej i za kilka lat miło będzie popatrzeć na zadbany egzemplarz.
Zgadzam się ja tez nie mam igły, ale powoli będę robił wszystko co tylko będzie trzeba. Nie interesuje mnie że nikt mi za to przy sprzedaży nie odda, ale za to będę miał wewnętrzną satysfakcję, i nie interesują mnie zdania innych że "kasa w błoto". Ja fury i tak nie planuje sprzedać nawet za kilka lat. V-ka ma u mnie dożywocie, nawet gdyby się silni wysypał to znajdzie się następny, no chyba że zdarzy się coś niemiłego (wypluć te słowa) i tak dalej będzie kolejna V-ka, a ta będzie dawcą. TU LICZY SIĘ PASJA
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5651
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: GregoR. » 9 cze 2015, o 11:46

pajakk pisze:
ELI pisze:
zolwik pisze: zastanawia mnie kto taka inwestycje dokonuje nawet jak będzie "jeździć"kilka lat o ni huhu w plecy jak nic (no chyba ze to jakiś wyjątkowy egz.)
a ja własnie kibicuje takim zapaleńcom, s/v40 niestety jest coraz mniej i za kilka lat miło będzie popatrzeć na zadbany egzemplarz.
Zgadzam się ja tez nie mam igły, ale powoli będę robił wszystko co tylko będzie trzeba. Nie interesuje mnie że nikt mi za to przy sprzedaży nie odda, ale za to będę miał wewnętrzną satysfakcję, i nie interesują mnie zdania innych że "kasa w błoto". Ja fury i tak nie planuje sprzedać nawet za kilka lat. V-ka ma u mnie dożywocie, nawet gdyby się silni wysypał to znajdzie się następny, no chyba że zdarzy się coś niemiłego (wypluć te słowa) i tak dalej będzie kolejna V-ka, a ta będzie dawcą. TU LICZY SIĘ PASJA
dobrze gada :beer: :beer: :beer: :beer:
Moja ESKA i Błękitny Prosiak
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, turbina 1,4 bar
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
wolo0
Debeściak
Posty: 133
Rejestracja: 3 cze 2015, o 19:41
Model: v40
Silnik: 1.9 TD
moc: 95KM
Rocznik: 1999
wiek: 45
Skąd jesteś?: Kedzierzyn
imię: Krzysiek

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: wolo0 » 9 cze 2015, o 14:36

Obrazek
Dodaje efekt swojej piwnicznej walki z blotnikem

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: ELI » 9 cze 2015, o 15:41

wolo0, załóż galerię...

Awatar użytkownika
koval1980
Debeściak
Posty: 280
Rejestracja: 9 sty 2015, o 20:10
Model: V40
Silnik: 1.9Di 95kM
Rocznik: 2000
wiek: 34
Skąd jesteś?: okolice Bydgoszczy
imię: Radek

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: koval1980 » 12 cze 2015, o 22:14

Błotnik wymieniłem, ale mimo, że kupiony w tym samym kolorze to jednak różnicę widać. Na razie spolerowany ręcznie, ale sądzę, że polerką koloru nie poprawię. Została mi tylko chemia czyli cleaner+wosk na całe auto. Tak czy siak wydaje mi się, że każdy błotnik nawet w tym samym kolorze będzie trochę inny.

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: ELI » 13 cze 2015, o 04:55

koval1980 pisze: nawet w tym samym kolorze będzie trochę inny
oczywiście, inaczej eksploatowany...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Blacharskie/Lakiernicze”