Rdza, korozja w V40- usuwanie
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Zaawansowany
- Posty: 91
- Rejestracja: 16 mar 2015, o 21:11
- Model: v40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147
- Rocznik: 2000
- wiek: 27
- Skąd jesteś?: Plock
- imię: Darek
Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie
Koledzy czy naprawa blotnikow sie oplaca czy lepiej wymienic na nowe lub uzywane pod kolor??
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie
Jeśli naprawiasz we własnym zakresie to tanim kosztem robisz i się opłaci. Jak masz dać do lakiernika to zapłacisz ok.200-300 za element a pewnie po dwóch latach i tak zacznie wylazic wiec w tym wypadku ja bym szukał zdrowej używki w kolorze. A kupić nowy i pomalować na pewno naj drożej ale spokój na lata. Kwestia ile planujesz trzymać furę
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Debeściak
- Posty: 133
- Rejestracja: 3 cze 2015, o 19:41
- Model: v40
- Silnik: 1.9 TD
- moc: 95KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 45
- Skąd jesteś?: Kedzierzyn
- imię: Krzysiek
Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie
Witam mam ten sam problem z błotnikiem wylazla ruda ale mam takie zakończenia plastikowe między błotnikiem a nadkolem i tam dostała się woda
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie
ja już w swoim przechodziłem przez rudzielca, ciekawe jak długo wytrzyma
-
- Debeściak
- Posty: 133
- Rejestracja: 3 cze 2015, o 19:41
- Model: v40
- Silnik: 1.9 TD
- moc: 95KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 45
- Skąd jesteś?: Kedzierzyn
- imię: Krzysiek
Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie
a jak zdemontować błotnik i czy można jeździć czasowo bez ? Może nie w tym dziale ale na razie nie mam dostępu do odpowiedniego działu
-
- Debeściak
- Posty: 366
- Rejestracja: 22 gru 2013, o 11:57
- Model: S40/ e46
- Silnik: B4184S/ 320d
- moc: 115KM/ 136KM
- Rocznik: 1996
- wiek: 24
- Skąd jesteś?: Zamosc
- imię: Damian
Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie
Bez błotnika jeździć nie można. Ale drobne naprawy blacharskie można samemu wykonać w przeciagu kilku godzin i niewielkim kosztem. ONapisz kilka postów ale bez spamu, a bedziesz miał dostep do poradników i tam znajdziesz temat o naprawach blacharskich i jak zdemontować błotniki;)
-
- Debeściak
- Posty: 175
- Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
- Model: v40
- Silnik: 1,9 T
- moc: 200
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: gdynia
- imię: adam
Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie
Prosta sprawa, tylko trzeba trochę czasu i chęci.wolo0 pisze:a jak zdemontować błotnik
Demontowalem bez podatnika
Jak korozją z zewnątrz powierzchowna to nie ma sensu demontowac (lecz u mnie to ta gąbka przyjęła błoto/wode i zrobił się mikroklimat)
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie
pewnie, ze jest to wykonalne, ale dłużej schodzizolwik pisze:Demontowalem bez podatnika
-
- Debeściak
- Posty: 175
- Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
- Model: v40
- Silnik: 1,9 T
- moc: 200
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: gdynia
- imię: adam
Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie
Naturalnie jak każda naprawa/wymiana, wykonana po raz pierwszy.