[S40 1,8 85/115 98r] zderzak przód

Wszystkie problemy związane z blacharką lakierowaniem itp ..
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
Groman52
Początkujący
Posty: 52
Rejestracja: 5 maja 2016, o 23:05
Model: S40
Silnik: 1,8
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 65
Skąd jesteś?: Walbrzych
imię: Roman

[S40 1,8 85/115 98r] zderzak przód

Post autor: Groman52 » 22 maja 2017, o 17:20

Jest kilkanaście tematów o zderzaku tylnym lecz nic o przednim u mnie w Violetce jest całkowicie skorodowane wzmocnienie zderzaka przedniego
czy jest jakas informacja jakto ustrojstwo wymienić
https://goo.gl/photos/odtUUb1trx4LMkgn8" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie znalazłem zadnego poradnika do przodu

Awatar użytkownika
Raptus
Administrator
Posty: 6211
Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
Model: V40/V70
Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
moc: 200/250
Rocznik: 1998
wiek: 42
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal

Re: [S40 1,8 85/115 98r] zderzak przód

Post autor: Raptus » 22 maja 2017, o 17:37

tj. Belka zderzaka. Demontujesz zderzak a chyba w podłużnicach są dwie śruby .od spodu

Awatar użytkownika
Groman52
Początkujący
Posty: 52
Rejestracja: 5 maja 2016, o 23:05
Model: S40
Silnik: 1,8
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 65
Skąd jesteś?: Walbrzych
imię: Roman

Re: [S40 1,8 85/115 98r] zderzak przód

Post autor: Groman52 » 22 maja 2017, o 17:40

Wiem o tym ale niewiem jak sciagnac zderzak i jeszcze jedno jest dziwne belka jest mocowana do nadwozia na nim niema wcale rdzy ale za to w belke można wsadzić reke tak skorodowana

huntingspawn
Debeściak
Posty: 468
Rejestracja: 22 wrz 2016, o 16:57
Model: v40
Silnik: 2.0
moc: 140KM
Rocznik: 1996
wiek: 33
Skąd jesteś?: Ostojow
imię: Bartek

Re: [S40 1,8 85/115 98r] zderzak przód

Post autor: huntingspawn » 23 maja 2017, o 13:51

U mnie też ta belka całkiem skorodowała, pękła w połowie. Wymieniłem na nową, zamiennik. Trochę nie pasował, nie dało się dokręcić od spodu dwóch śrub, trzeba było trochę docinać szlifierką. Jak masz możliwość dostać w dobrym stanie ORI to bierz. Co do zderzaka, to odkręcasz śruby przy nadkolach, od spodu osłony silnika (u mnie był problem, śruby były przerdzewiałe i nie chciały się odkręcać), jeśli masz to wycieraczki na reflektorach. Zderzak z tego co pamiętam to najpierw najlepiej poluzować przy nadkolach a następnie szarpnąć do siebie. Jest on na takich jakby zatrzaskach, które wchodzą właśnie w tą belkę. Poszukaj tematu dotyczącego regeneracji silniczka wycieraczki reflektora, tam koledzy opisali jak zdjąć zderzak.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Blacharskie/Lakiernicze”