[V40 2.0T 99r] Zapętlanie wtryskiwaczy lpg

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
savage
Debeściak
Posty: 172
Rejestracja: 18 paź 2016, o 14:01
Model: s40
Silnik: 2.0
moc: 2.0
Rocznik: 136
Skąd jesteś?: Grodzisk
imię: Zdzislaw

Re: [V40 2.0T 99r] Zapętlanie wtryskiwaczy lpg

Post autor: savage » 20 sty 2021, o 12:09

Wielozawór 6mm nie wyrabia i będzie klękało ciśnienie tym bardziej jak jest podkręcony boost!
Albo miedź/faro 8mm z wielozaworem i elektrozaworem przy reduktorze, bądź wywalenie zaworu nadmiernego wypływu w WZ 6mm, to też pomaga.

Awatar użytkownika
Simon24121
Zaawansowany
Posty: 75
Rejestracja: 16 cze 2019, o 21:15
Model: V40
Silnik: B4204T
moc: 160
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Wielun
imię: Szymon

Re: [V40 2.0T 99r] Zapętlanie wtryskiwaczy lpg

Post autor: Simon24121 » 21 sty 2021, o 22:44

Doładowanie 0.6b
Możliwe że to dobry trop z tym na 8mm, ale póki co mam inny lepszy.
Ten sterownik staga to dinozaur, zbyt ostro wzbogaca po ciśnieniu.
Założę mu coś nowszego, zrobię regulację i sprawdzę co będzie robił, jak nie to mu ręcznie zrobię kompensacje po ciśnieniu.
Póki co i tak go zalewa przez otwarte wtryskiwacze, a wtryskiwacze pętlą bo ciśnienie spada i ten sterownik robi zbyt ostre korekty, widać to po afr
Wielozawór ogólnie planuje ściągnąć i sprawdzić, w przyszłym tyg będę walczył dalej

Awatar użytkownika
Simon24121
Zaawansowany
Posty: 75
Rejestracja: 16 cze 2019, o 21:15
Model: V40
Silnik: B4204T
moc: 160
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Wielun
imię: Szymon

Re: [V40 2.0T 99r] Zapętlanie wtryskiwaczy lpg

Post autor: Simon24121 » 26 sty 2021, o 14:36

Wymiana sterownika odpukać pomogła, funkcja korekty po obrotach załatwiła sprawę. Na drugim i trzecim biegu, dla czasów 12 i 13ms i najwyższych obrotów dałem korektę, afr zaczął się w końcu zgadzać i ciśnienie przestało lecieć. Został ostatni problem z sporym szarpnięciem które jest po nagłym puszczeniu gazu do końca. Na benzynie po puszczeniu gazu łagodnie przechodzi w hamowanie silnikiem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”