[S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
szmugler1213
Turysta
Posty: 26
Rejestracja: 3 cze 2014, o 20:40
Model: S40
Silnik: B4204S 140KM
Rocznik: 1996
Skąd jesteś?: GRUDZIĄDZ
imię: Przemek

[S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: szmugler1213 » 29 cze 2014, o 14:46

czy rozwiejecie moje wątpliwości odnośnie mojej instalacji?

mianowicie mam założoną instalacje 2 gen w aucie w rzeźniczki sposób wciśnięta w dolot powietrza

czy to ma prawo żyć? puki co chodzi spalanie rzędu 10-11 l aczkolwiek nigdzie nie spotkałem się z taką instalacją

czy nie przejmować się tym czy też myśleć o wymianie tego "dzieła sztuki"?

Sedox
Fotograf & admin FB
Posty: 1053
Rejestracja: 2 sty 2014, o 15:42
Model: s40
Silnik: B4184S9 BiFuel 122KM
Rocznik: 2002
wiek: 22
Skąd jesteś?: Gdynia
imię: Piotrek

Re: [S40 2.0 140]

Post autor: Sedox » 29 cze 2014, o 15:38

Ot kilka spraw na początek ;-)

Tak na przyszłość pamiętaj by odpowiednio nazywać tematy ;-)

Po 2 spalanie wg mnie masz na bardzo dobrym poziomie jeśli to cykl mieszany/ miejski

Po 3 wg. mnie (nie jestem specjalistą mechaniki) to jeśli instalacja działa dobrze jedzie dobrze nie pali się to czemu by ją wymieniać i narażać się na koszty? ;-)

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S40 2.0 140]

Post autor: RIPPER » 29 cze 2014, o 16:55

i auto posiada 90 KM
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
szmugler1213
Turysta
Posty: 26
Rejestracja: 3 cze 2014, o 20:40
Model: S40
Silnik: B4204S 140KM
Rocznik: 1996
Skąd jesteś?: GRUDZIĄDZ
imię: Przemek

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: szmugler1213 » 29 cze 2014, o 21:44

jeździ dobrze no powiedzmy, jeździ ale podobnie przyspiesza jak moje poprzednie auto 75 konne

fakt pali mało (tak to tryb miejsko/poza) aczkolwiek stosunek moc/spalanie jest mało zadowalający

poprzednie autko na silniku 1.6 75KM bp/lpg paliło równe 10l i było czuć ze chce przyspieszać a tu masakra

faktycznie temat trochę ogólny następnym razem postaram się precyzować dokładniej :)

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: RIPPER » 29 cze 2014, o 22:44

Na pewno na sekwencji auto odzyska te 140 KM u mnie na blosie był spadek 10 KM ale przelot blosa to 45 mm a nie mikser i nie wiadomo jaki reduktor

warto przemyśleć sekwencję

450 komop
200 reduktor
130 sensowne wtryski

i masz oszczędność na paliwie u mnie 2,0 150 KM na blosie paliło po mieście 15 litrów na sekwe 11.7 po trasie 8.6 - do 10 jak pełna pała ...
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
bojann5
Debeściak
Posty: 234
Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
Model: V40 T4 było.
Silnik: b4194t
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Lukasz

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: bojann5 » 30 cze 2014, o 06:15

Uważam ze nie ma co kombinowac jak jezdzi to calkiem nie źle to zostań przy tym.Na sekwencji nie przejdziesz ręcznie na gaz natomiast w 2 gen tak i to jest atut,prostrza konstrukcja praktycznie nie ma co się popsuć nie ma wtryskiwaczy gazowych więc nie ma problemu tankowania gazu na stacji "krzak " a i tak ogólnie gaz mamy kiepskiej jakości więc znowu jest atut 2 gen, juz nie wspomnę o tym ze wtryski gazowe potrafią juz po 12 mies stwarzać problemy.

Awatar użytkownika
bojann5
Debeściak
Posty: 234
Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
Model: V40 T4 było.
Silnik: b4194t
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Lukasz

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: bojann5 » 30 cze 2014, o 13:22

Raz na 12 /15 mies podjechać na porządną regulacje + filtr i smigać dalej.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: RIPPER » 30 cze 2014, o 13:26

Po co przechodzić ręcznie na gaaz ?

jeśli chodzi i problemy z pb w każdej sewk jest awaryjne odpalanie z gazu !!!

ja byłem zadowolony z przejścia z blosa na sekw ..

jeśli masz wątplowości to zdemontuj mikser i polataj na pb ..zobaczysz co auto jest warte dobrze bylo by odpiąć aku
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
bojann5
Debeściak
Posty: 234
Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
Model: V40 T4 było.
Silnik: b4194t
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Lukasz

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: bojann5 » 30 cze 2014, o 20:17

Chodzi mi o to ze w drugiej generacji można wcześniej przechodzic na lpg pomijając kwestie temp , na sekwencji 25 stopni to jest min jeśli chcemy ze by wtryski pożyły ,dojdą większe koszta za benyznę ,Ja rozumiem ripper ze jak liczyleś spalanie lpg na sekwewncji to odliczyłeś km przejechane na benzynie podczas porannego rozruchu? Jeśli chodzi o moc to jak najbardziej auto zyska pare koni.Ja bym najpierw zrobił porządną regulację i zobaczył jak auto pomyka bo coś mi się wydaje ze nikt tego dawno nie robił.Wbijać się w wydatki 2500zl żeby zyskać parę koni to chyba nie ma sensu.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: RIPPER » 30 cze 2014, o 20:39

Wydatek taki jak pisałem bula z wielozaworem zostaje jak i węże montujesz tylko przodek za 300 zł to robią

w lecie te 25 stopni nie tak trudno uzyskać

prawda jest taka że mikser jest gorszy od blosa o którym mówię

znam doświadczenie nissana 100 nxa z silnikiem SR20 143 KM

na mikserze auto uzyskało 125 KM na gazie na pb bez miksera waliło serią
na blosie było delikatnie słabsze od pb 3-5 KM ...

wiec mikser to kiszka po całości

po swoich doświadczeniach nikomu nie polecę 1-2 gen bo to nie te czasy


jeśli chcemy smigać pare lat autem taki wydatek jest opłacalny mamy świadomość że nie upalimy głowicy

wiadomo też że sekwencja wymaga czegoś więcej jak czerwonych walteków

Warto przemyśleć czy nam się to opłaca pakować 1000 zł w auto które ma jeszcze chwile pośmigać ,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”