[S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
bojann5
Debeściak
Posty: 234
Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
Model: V40 T4 było.
Silnik: b4194t
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Lukasz

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: bojann5 » 30 cze 2014, o 20:47

Nie liczyłem kosztów trzeba by się dokładnie dowiedzieć ale jeśli calkowity koszt z robocizną na dobrych wtryskiwaczach to 1000 zl to można to przemyśleć.Ale jak mu wcisną valteki albo inne wynalazki to będą naprawdę problemy , niz jak by miał zadbaną drugą generacje.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: RIPPER » 30 cze 2014, o 20:58

Dokładnie

ja miałem doświadczenia z 2 generacją ale to jakoś mnie nie przekonało strojenie tego cudu ..wtrysk jest łatwiejszy do ogarnięcia

Valdemordy zabiły nie jeden silnik tylko większość osób tego nie chce przyjąć do wiadomości
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
zamik
Zaawansowany
Posty: 81
Rejestracja: 4 cze 2014, o 15:58
Model: V40
Silnik: D4192t2 95KM
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Bochnia
imię: Piotr

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: zamik » 6 lip 2014, o 19:00

Sądzę, że obecnie jeśli mowa o instalacji LPG w aucie to zdecydowanie sekwencja.
Na pewno są to większe koszty instalacji jednak zgadzam się z RIPPERem
ja miałem doświadczenia z 2 generacją ale to jakoś mnie nie przekonało strojenie tego cudu ..wtrysk jest łatwiejszy do ogarnięcia

Awatar użytkownika
bojann5
Debeściak
Posty: 234
Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
Model: V40 T4 było.
Silnik: b4194t
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Lukasz

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: bojann5 » 6 lip 2014, o 20:26

Sekwencja wszystko pieknie jak jest nowa ale dlaczego nikt nie pisze jak jeden wtrysk zacznie niedomagać ? A sonda jest jedna na wszystkie garki zobaczymy wtedy ile wszystkie cylindry dostaną to jest slaby punkt sekwencji.Są ludzie którzy chwalą sobie blosa i da sie to ogarnąć nie mówie ze samemu.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: RIPPER » 6 lip 2014, o 22:52

Blos jest dobry do silników 1,6

tak opisujesz dokładną reakcję na upalanie jednego cylindra gdy daje się WALDEMORDY lub słaby reduktor

Sekwencja to praktycznie odpowiednik pb i ecu tym steruje
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
bojann5
Debeściak
Posty: 234
Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
Model: V40 T4 było.
Silnik: b4194t
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Lukasz

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: bojann5 » 7 lip 2014, o 09:24

Jeżeli jeden wtrysk leje to raczej ecu za wiele nie pomoże bo automatycznie trzy pozostałe dostaną mniej ,ecu wylicza średnią ze wszystkich na postawie jednej sondy .A przykład to np. hana wcale nie uważam tego wtryskiwacza jako kiepskiego a zdarzają się przypadki już po niewielkim przebiegu.Także nie jest tak cudownie jak by się wydawało .

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG

Post autor: RIPPER » 7 lip 2014, o 21:45

Z wszystkim sie zgadzam

Hany były hitem i były świetne potem wersje z wyjściem już przystosowanym bezpośrednio pod staga -super sil czy jak zwał tak zwał ,,,

Jakość spadła

ale na przykład Barakuda wytrzymuje jak na razie bardzo dobrze wszystkie testy jest tańsza od hany i to rodzimy produkt !!!

osobiście mam barakudy w 850 tce i działają sprawnie .

Dino sprawdzał je w aucie które nakręciło 100 Tys i nic im nie dolega .

Wiadomo że szukamy tanich alternatyw

albo dajemy waldemorda typ 30


za 120 zł 4 "wtryski"

albo hanę/barakudę około 90 zł za szt - listwa 4 szt 400 zł

albo kehina gdzie sztuka kosztuje 350 -400 zł

Blos zawsze przegra z sekwencją choć by przez to że na gazie ecu będzie dobierał mieszankę w CL zawsze a na blosie tak jak w danym momęcie nam diagnosta ustawi

i dla mnie 2,5 litra lpg na 100 Km to sporo bo 1000 km to już 25 litrów na 10000 to już 250litrów a to już oszczędność w granicach 600 zł rocznie to było by z 900 zł różnicy między blosem a sekwencją czyli w rok kupujesz wtryski 400 zł reduktor 200 i masz połowę kasy na kompa gazowego .

Czyli jednak sporo
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”