[S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Turysta
- Posty: 26
- Rejestracja: 3 cze 2014, o 20:40
- Model: S40
- Silnik: B4204S 140KM
- Rocznik: 1996
- Skąd jesteś?: GRUDZIĄDZ
- imię: Przemek
[S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG
czy rozwiejecie moje wątpliwości odnośnie mojej instalacji?
mianowicie mam założoną instalacje 2 gen w aucie w rzeźniczki sposób wciśnięta w dolot powietrza
czy to ma prawo żyć? puki co chodzi spalanie rzędu 10-11 l aczkolwiek nigdzie nie spotkałem się z taką instalacją
czy nie przejmować się tym czy też myśleć o wymianie tego "dzieła sztuki"?
mianowicie mam założoną instalacje 2 gen w aucie w rzeźniczki sposób wciśnięta w dolot powietrza
czy to ma prawo żyć? puki co chodzi spalanie rzędu 10-11 l aczkolwiek nigdzie nie spotkałem się z taką instalacją
czy nie przejmować się tym czy też myśleć o wymianie tego "dzieła sztuki"?
-
- Fotograf & admin FB
- Posty: 1053
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 15:42
- Model: s40
- Silnik: B4184S9 BiFuel 122KM
- Rocznik: 2002
- wiek: 22
- Skąd jesteś?: Gdynia
- imię: Piotrek
Re: [S40 2.0 140]
Ot kilka spraw na początek
Tak na przyszłość pamiętaj by odpowiednio nazywać tematy
Po 2 spalanie wg mnie masz na bardzo dobrym poziomie jeśli to cykl mieszany/ miejski
Po 3 wg. mnie (nie jestem specjalistą mechaniki) to jeśli instalacja działa dobrze jedzie dobrze nie pali się to czemu by ją wymieniać i narażać się na koszty?
Tak na przyszłość pamiętaj by odpowiednio nazywać tematy
Po 2 spalanie wg mnie masz na bardzo dobrym poziomie jeśli to cykl mieszany/ miejski
Po 3 wg. mnie (nie jestem specjalistą mechaniki) to jeśli instalacja działa dobrze jedzie dobrze nie pali się to czemu by ją wymieniać i narażać się na koszty?
Mój Łosiu
Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S40 2.0 140]
i auto posiada 90 KM
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Turysta
- Posty: 26
- Rejestracja: 3 cze 2014, o 20:40
- Model: S40
- Silnik: B4204S 140KM
- Rocznik: 1996
- Skąd jesteś?: GRUDZIĄDZ
- imię: Przemek
Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG
jeździ dobrze no powiedzmy, jeździ ale podobnie przyspiesza jak moje poprzednie auto 75 konne
fakt pali mało (tak to tryb miejsko/poza) aczkolwiek stosunek moc/spalanie jest mało zadowalający
poprzednie autko na silniku 1.6 75KM bp/lpg paliło równe 10l i było czuć ze chce przyspieszać a tu masakra
faktycznie temat trochę ogólny następnym razem postaram się precyzować dokładniej
fakt pali mało (tak to tryb miejsko/poza) aczkolwiek stosunek moc/spalanie jest mało zadowalający
poprzednie autko na silniku 1.6 75KM bp/lpg paliło równe 10l i było czuć ze chce przyspieszać a tu masakra
faktycznie temat trochę ogólny następnym razem postaram się precyzować dokładniej
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG
Na pewno na sekwencji auto odzyska te 140 KM u mnie na blosie był spadek 10 KM ale przelot blosa to 45 mm a nie mikser i nie wiadomo jaki reduktor
warto przemyśleć sekwencję
450 komop
200 reduktor
130 sensowne wtryski
i masz oszczędność na paliwie u mnie 2,0 150 KM na blosie paliło po mieście 15 litrów na sekwe 11.7 po trasie 8.6 - do 10 jak pełna pała ...
warto przemyśleć sekwencję
450 komop
200 reduktor
130 sensowne wtryski
i masz oszczędność na paliwie u mnie 2,0 150 KM na blosie paliło po mieście 15 litrów na sekwe 11.7 po trasie 8.6 - do 10 jak pełna pała ...
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 234
- Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
- Model: V40 T4 było.
- Silnik: b4194t
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Lukasz
Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG
Uważam ze nie ma co kombinowac jak jezdzi to calkiem nie źle to zostań przy tym.Na sekwencji nie przejdziesz ręcznie na gaz natomiast w 2 gen tak i to jest atut,prostrza konstrukcja praktycznie nie ma co się popsuć nie ma wtryskiwaczy gazowych więc nie ma problemu tankowania gazu na stacji "krzak " a i tak ogólnie gaz mamy kiepskiej jakości więc znowu jest atut 2 gen, juz nie wspomnę o tym ze wtryski gazowe potrafią juz po 12 mies stwarzać problemy.
-
- Debeściak
- Posty: 234
- Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
- Model: V40 T4 było.
- Silnik: b4194t
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Lukasz
Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG
Raz na 12 /15 mies podjechać na porządną regulacje + filtr i smigać dalej.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG
Po co przechodzić ręcznie na gaaz ?
jeśli chodzi i problemy z pb w każdej sewk jest awaryjne odpalanie z gazu !!!
ja byłem zadowolony z przejścia z blosa na sekw ..
jeśli masz wątplowości to zdemontuj mikser i polataj na pb ..zobaczysz co auto jest warte dobrze bylo by odpiąć aku
jeśli chodzi i problemy z pb w każdej sewk jest awaryjne odpalanie z gazu !!!
ja byłem zadowolony z przejścia z blosa na sekw ..
jeśli masz wątplowości to zdemontuj mikser i polataj na pb ..zobaczysz co auto jest warte dobrze bylo by odpiąć aku
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 234
- Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
- Model: V40 T4 było.
- Silnik: b4194t
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Lukasz
Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG
Chodzi mi o to ze w drugiej generacji można wcześniej przechodzic na lpg pomijając kwestie temp , na sekwencji 25 stopni to jest min jeśli chcemy ze by wtryski pożyły ,dojdą większe koszta za benyznę ,Ja rozumiem ripper ze jak liczyleś spalanie lpg na sekwewncji to odliczyłeś km przejechane na benzynie podczas porannego rozruchu? Jeśli chodzi o moc to jak najbardziej auto zyska pare koni.Ja bym najpierw zrobił porządną regulację i zobaczył jak auto pomyka bo coś mi się wydaje ze nikt tego dawno nie robił.Wbijać się w wydatki 2500zl żeby zyskać parę koni to chyba nie ma sensu.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S40 2.0 140] Wątpliwości odnośnie instalacji LPG
Wydatek taki jak pisałem bula z wielozaworem zostaje jak i węże montujesz tylko przodek za 300 zł to robią
w lecie te 25 stopni nie tak trudno uzyskać
prawda jest taka że mikser jest gorszy od blosa o którym mówię
znam doświadczenie nissana 100 nxa z silnikiem SR20 143 KM
na mikserze auto uzyskało 125 KM na gazie na pb bez miksera waliło serią
na blosie było delikatnie słabsze od pb 3-5 KM ...
wiec mikser to kiszka po całości
po swoich doświadczeniach nikomu nie polecę 1-2 gen bo to nie te czasy
jeśli chcemy smigać pare lat autem taki wydatek jest opłacalny mamy świadomość że nie upalimy głowicy
wiadomo też że sekwencja wymaga czegoś więcej jak czerwonych walteków
Warto przemyśleć czy nam się to opłaca pakować 1000 zł w auto które ma jeszcze chwile pośmigać ,,,
w lecie te 25 stopni nie tak trudno uzyskać
prawda jest taka że mikser jest gorszy od blosa o którym mówię
znam doświadczenie nissana 100 nxa z silnikiem SR20 143 KM
na mikserze auto uzyskało 125 KM na gazie na pb bez miksera waliło serią
na blosie było delikatnie słabsze od pb 3-5 KM ...
wiec mikser to kiszka po całości
po swoich doświadczeniach nikomu nie polecę 1-2 gen bo to nie te czasy
jeśli chcemy smigać pare lat autem taki wydatek jest opłacalny mamy świadomość że nie upalimy głowicy
wiadomo też że sekwencja wymaga czegoś więcej jak czerwonych walteków
Warto przemyśleć czy nam się to opłaca pakować 1000 zł w auto które ma jeszcze chwile pośmigać ,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K