[volvo S60 2.5T 2002r.] LPG

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

[volvo S60 2.5T 2002r.] LPG

Post autor: RIPPER » 6 paź 2014, o 10:10

Witam kolega przyjechał na oględziny i sprawa wygląda tak

Zasilanie jest 6 mm miedz
reduktor silver
Instalacja KME nevo bardzo przyjazdna na pierwszy strzał

Z minusów to
-Omawiane WALDEMORDY
-linia zasilająca 6mm
-Za słaby reduktor
-brak opasek na wiertkach przy kolektorze !!!!!!!!!!!!!!! :killer:
-ale za to na listwie waldemorda dali fachowcy zipy !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :killer: weżyki się swobodnie kręcą na króćcach :lubudubu
i to jest do zrobienia na już

Co do reduktora to szału nie ma ale tragedii też nie .
skoro auto się stroji w szerokim paśmie to krzywdy nie powinno sobie zrobić

Ciśnienie zostało tak ustawione przez słabą wydajność reduktora jak i "wtryskiwaczy"

Czyli na 1.5 BAra i spada przy maks bucie zaledwie do 1,25 Bara co nie jest tragedią ale do szczęścia daleko


Autko to automat który ma małe zapotrzebowanie na paliwo w takim momentalnym zapotrzebowaniu wiec i maks czasy to były coś pod 16 ms ..

Wiadomo że dla przyzwoitości powinno się stroić auto na mniejszym ciśnieniu by nie załatwić wtryskiwaczy za szybko ale wtedy wiadomo co by się działo z ciśnieniem ...

Dla porównania ja u siebie mam ciśnienie 0.9 Bara które spada do 0.85Bara ...
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Lucas007
Zaawansowany
Posty: 86
Rejestracja: 28 wrz 2014, o 15:09
Model: V40
Silnik: 2.0 T4 200KM
moc: KM
Rocznik: 2000
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bilgoraj
imię: Lukasz
Lokalizacja: Czechowice

Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007

Post autor: Lucas007 » 6 paź 2014, o 10:23

Czyli co radzisz zeby nie wydac kupy kasy na nowa instalacje a mialo by to rece i nogi ? Poza tym widze ze jestes z Krakowa, moze moglbys rzucic okiem.
-> Volvo V40 2.0 T4 | 200KM & 300NM
-> Ford Probe GT F2T | 331KM & 493NM
-> Audi A6 C4 2.8 AFC | 174KM & 250NM

Obrazek

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007

Post autor: Extradd » 6 paź 2014, o 12:16

Jakieś Hany albo Baracudy?
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
Lucas007
Zaawansowany
Posty: 86
Rejestracja: 28 wrz 2014, o 15:09
Model: V40
Silnik: 2.0 T4 200KM
moc: KM
Rocznik: 2000
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bilgoraj
imię: Lukasz
Lokalizacja: Czechowice

Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007

Post autor: Lucas007 » 6 paź 2014, o 12:19

Nazwales je potocznie ale z tego co wiem nazwa oficjalna to Valtec. Z tego co czytalem sa rozne opinie, glownie co do montazu (ze powinny byc w pionie bo to wtryski tloczkowe i zbiera sie syf, wyciera tloczek), ale skoro juz sa, dzialaja bez problemu, nie halasuja, to nie wiem czy oplaca mi sie pchac w wydatek 800-1200 zl na nowe wtryski ... jak sprawdze to napisze co tam jest za reduktor i inny osprzet. Wydaje mi sie ze jakas wloska nazwa na "t" :p
-> Volvo V40 2.0 T4 | 200KM & 300NM
-> Ford Probe GT F2T | 331KM & 493NM
-> Audi A6 C4 2.8 AFC | 174KM & 250NM

Obrazek

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007

Post autor: Extradd » 6 paź 2014, o 14:42

Albo palisz gaz albo zawory, wybór należy do Ciebie :crazy:
Wystarczy tylko że zacznie jeden podawać za mało gazu i już masz ubogą mieszankę a to już za wysoka temperatura spalania i .....
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
Pyszczek
Volvo Fan
Posty: 1359
Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
Model: M5
Silnik: 5.0
moc: 504
Rocznik: 2006
Skąd jesteś?: Opole
imię: Krzys

Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007

Post autor: Pyszczek » 6 paź 2014, o 14:51

proza życia ....

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007

Post autor: RIPPER » 6 paź 2014, o 14:54

Nie. Wystarczy dać za 80zł za wtryskiwacz
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007

Post autor: RIPPER » 6 paź 2014, o 14:58

A jak jeszcze. Kraków to pomogę ogarnąć reduktor to kme chyba. 5 wtryskiwaczy listwa itp 700 nie przekroczysz
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
adek19
Zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
Model: S40
Silnik: B4204T3
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: LLE
imię: Adi

Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007

Post autor: adek19 » 6 paź 2014, o 15:35

Reduktor to zdaje sie KME silver który też tej mocy nie obrobi, on sie nadaje do 150KM na wolnossącym. Lepiej to zmnień bo szkoda auta.

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: [S60 2.5T AWD 02'] by Lucas007

Post autor: Extradd » 6 paź 2014, o 15:39

adek19 pisze:Reduktor to zdaje sie KME silver który też tej mocy nie obrobi, on sie nadaje do 150KM na wolnossącym. Lepiej to zmnień bo szkoda auta.
Dokładnie, do silnika z turbiną potrzeba albo dwóch reduktorów albo np jak u nas jeden Niko SMC by zapewnić stałe ciśnienie gazu.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”