[C70 2.0T 99r.] Instalacja gazowa 5 generacji

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
ViruS
Volvo Fan
Posty: 2082
Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
Model: C70
Silnik: 2.0 T
moc: 273KM/413Nm
Rocznik: 2000
wiek: 34
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Marcin

Re: [C70 2.0T 99r.] Instalacja gazowa 5 generacji

Post autor: ViruS » 29 paź 2014, o 14:04

Rozmawiałem z "gaziarzem" u którego wsadzałem gaz do S40... Po pierwsze, ciężko mi będzie znaleźć "gaziarza który to zrobi i w dodatku dobrze... Zaproponował mi instalacje STAG4 ISA2 na wtryskach HANA z reduktorem do 250KM za około 3500zł. Więc chyba jednak nie będę szukał tej 5 generacji... Nie lubie dawać auta komuś komu nie ufam, a nie ufam żadnemu obcemu mechanikowi :D
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
Obrazek
Obrazek
Obrazek

AndyLDZ
Volvo Fan
Posty: 1294
Rejestracja: 22 mar 2014, o 17:37
Model: S60
Silnik: B5254T2
moc: 210 KM
Rocznik: 2008
wiek: 30
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Andrzej
Kontakt:

Re: [C70 2.0T 99r.] Instalacja gazowa 5 generacji

Post autor: AndyLDZ » 30 paź 2014, o 23:05

RIPPER pisze:Do naszych Turbo lotów byla by to bajka bo gaz dodatkowo w tej formie -ciekłej chłodził by cylinder i stawał by się lepszy od samej PB ,,do tego biorąc pod uwagę że wollno ssak ma 13 ms czas wtrysku--co się przekłada na dawkę to T4 idzie w 24 -25 ms przy tych samych 5 tys rpm ..

niestety dalej ceny tych instalacji są chore

a warto też wspomnieć gdzieś to czytałem że auto z normą euro 4 na pb przechodzi normę Euro 5 na gazie ...
Najlepiej chyba by chłodził przy bezpośrednim wtrysku bo zanim trafi z kolektora do cylindra to już chyba zdąży zmienić stan aczkolwiek temperaturę może nadal mieć niższą niż Pb.
Ceny są niestety wysokie aczkolwiek w naszym regionie stają się one popularniejsze więc może za jakiś czas i ceny spadną. Słyszałem i nawet czytałem ostatnio, że jakaś polska firma skonstruowała instalacje ciekłego wtrysku LPG także wszystko idzie w dobrym kierunku.
viruskrk pisze:Słyszałem też że moc auta wzrasta o około 10% a nie spada jak przy 4 generacji
Podobno w jakiś konkretnych warunkach tak właśnie jest choć dla mnie najważniejsze jest to, że się nie czuje, że jedzie się na gazie.
viruskrk pisze:Rozmawiałem z "gaziarzem" u którego wsadzałem gaz do S40... Po pierwsze, ciężko mi będzie znaleźć "gaziarza który to zrobi i w dodatku dobrze... Zaproponował mi instalacje STAG4 ISA2 na wtryskach HANA z reduktorem do 250KM za około 3500zł. Więc chyba jednak nie będę szukał tej 5 generacji... Nie lubie dawać auta komuś komu nie ufam, a nie ufam żadnemu obcemu mechanikowi :D
W kwestii instalacji 5 generacji to niestety prawdą jest, że w całym kraju jest niewiele firm, które się tym zajmują. Co do wymienionej przez Ciebie instalacji to się niestety nie wypowiem bo nie znam się a Vialle mam sam więc się już troche naczytałem o tym ;)

ViruS
Volvo Fan
Posty: 2082
Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
Model: C70
Silnik: 2.0 T
moc: 273KM/413Nm
Rocznik: 2000
wiek: 34
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Marcin

Re: [C70 2.0T 99r.] Instalacja gazowa 5 generacji

Post autor: ViruS » 31 paź 2014, o 06:58

Ja jeździłem już na stagu i byłem bardzo zadowolony, żadnej różnicy nie odczuwałem pomiędzy gazem a benzyną i nawet nie wiedziałem kiedy gaz się załącza...
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [C70 2.0T 99r.] Instalacja gazowa 5 generacji

Post autor: RIPPER » 31 paź 2014, o 22:01

Stag to elektronika ważniejsze są wtryski jak i reduktor jak wtryski porządne i reduktor wydajny to będzie ok ,,

Stag to prekursor i wiele firm się odszczepiło ..i mamy sporo firm ,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”