LPG w S/V40 T4

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 5 sty 2014, o 15:05

mapa pb jest bardzo ważna bo wiesz jaka ma być
Porównaj ze swoją czy przypadkiem sterownik już się nie dopasował do LPG w jakiś sposób

Najlepiej to daj swoje ustawienia to porównamy

Generalnie to co tam masz pod maską

Daj fotki jak to wygląda moze problem tkwi w zamontowaniu Pozdrawiam

Moje T4 zawija asfalt na pierwszych 3 biegach a AFERA też nie widziało :lol:
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
tomgixxk5
Posty: 14
Rejestracja: 3 sty 2014, o 22:56
Model: v40
Silnik: 1.9 T4
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Tomek

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: tomgixxk5 » 5 sty 2014, o 18:04

Wczoraj latałem z kompem i wydaje się ze wszystko powoli zaczyna się zgrywać, przed jazdą za poradą panów z lpgforum poustawiałem wstępnie korekty po ciśnieniu i temperaturze gazu, potem reset mapy, zebranie nowej, doregulowanie czasów na jałowym i dziś żaden błąd nie wyskoczył, jutro jeszcze jak się uda polatam z lapkiem posprawdzam korekcje krótkie i długie elmem i oby wreszcie się udało.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 5 sty 2014, o 20:48

jakie masz spadki

PS też znamy to forum :crazy:
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: Extradd » 5 sty 2014, o 20:59

Ja wiem jedno że moja T4 nie trawiła staga, wystarczyło włożyć techa i już bez większej znajomości poradziłem sobie z szarpaniami itp. Resztę dokończył Struna szerokopasmówką. Ja i Ripper mamy Niko SMC więc z ciśnieniem jest OK :-) Tomi555 ma chyba 2x ac r01 ale nie wiem jak u niego z spadkami.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 5 sty 2014, o 21:04

u mnie jak podniosłem doładowanie powyżej 1,2 to pętli

na 0.9 nie ma pętli wiec spadki raczej minimalne
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: Chalski » 6 sty 2014, o 10:55

A co mają spadki do pętlenia?
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 6 sty 2014, o 17:18

przecież wiesz :lubudubu
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: Chalski » 7 sty 2014, o 06:47

Tyle że nic ie napisałeś o spadkach a o doładowaniu i pętleniu.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 7 sty 2014, o 22:29

Korekta po ciśnieniu ,
masz spadek to wydłuża czasy

w dużych przypadkach doprowadza do zapętlenia wtrysków tak masz zdaje się .
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: Chalski » 8 sty 2014, o 06:54

Nie tylko to wpływa na korektę po ciśnieniu - dużą rolę odgrywa charakterystyka wtryskiwacza.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”