no właśnie, a mało paliwa równa się korekta na plus.Chalski pisze:generalnie rzecz biorąc zazwyczaj zaniżają wskazania - pokazują mało powietrza więc leci mało paliwa
LPG w S/V40 T4
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Friend
- Posty: 63
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 13:10
- Model: XC70
- Silnik: B5244T3
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Kraków/Skawina
- imię: Struna
- Kontakt:
Re: LPG w S/V40 T4
-
- Moderator
- Posty: 265
- Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
- Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
- Silnik: B4204T / B5244T
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Kamil
Re: LPG w S/V40 T4
EEE jeśli przepływomierz "mówi" że do silnika trafia mniej powietrza to korekta może nie pójść na plus - pytanie więc czy korekta w tym aucie na plus jest bo jest podłubane czy przepływka pokazuje za mało?
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
-
- Friend
- Posty: 63
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 13:10
- Model: XC70
- Silnik: B5244T3
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Kraków/Skawina
- imię: Struna
- Kontakt:
Re: LPG w S/V40 T4
jesli pokazuje mniej niż faktycznie silnik zasysa to ECU podaje dawkę do tej mniejszej ilości ( czyli za mało ) ale zaraz "widzi" to sonda i na jej podstawie robi się korekta in plus - no nie ma innej opcjiChalski pisze:EEE jeśli przepływomierz "mówi" że do silnika trafia mniej powietrza to korekta może nie pójść na plus
kwestia do weryfikacji.Chalski pisze:pytanie więc czy korekta w tym aucie na plus jest bo jest podłubane
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: LPG w S/V40 T4
Jak stroiłem u Struny to było tylko MBC i możliwe że doładowanie było ciut większe niż seria, coś około 1bar ale nie więcej. Wiem już że sprężyna aktuatora była siadnięta.
-
- Friend
- Posty: 63
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 13:10
- Model: XC70
- Silnik: B5244T3
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Kraków/Skawina
- imię: Struna
- Kontakt:
Re: LPG w S/V40 T4
a tak wogóle to jest jakiś prpolem czy taka tylko akademicka dyskusja ?
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: LPG w S/V40 T4
A macie wartości jakie powinien pokazywać przepływomierz (nie wiem - na wolnych, przy konkretnych obrotach na postoju?)? Bo powiem szczerze, że trochę dziwne, że Dominik ma czasy do 25ms, a u mnie 20ms - to spora różnica... Ja też latam na doładowaniu ok. 1.0, więc powinno być podobnie z czasami (chociaż auta na różne rynki, więc też mapy mogą być inaczej realizowane).
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
zrobiłem filmik z Vol Fcera na wolnych obrotach
jak i lekko 2000 3000 obrotów
można zobaczyć na wskazania przepływki
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ANgxEGPI ... e=youtu.be[/youtube]
jak i lekko 2000 3000 obrotów
można zobaczyć na wskazania przepływki
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ANgxEGPI ... e=youtu.be[/youtube]
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: LPG w S/V40 T4
Zrobiłem test wartości przepływki (silnik pełne nagrzanie - ok. 90st. po trasie 15km):
- wolne obroty (750 rmp) - ok 10 kg/h
- 2200 obr./min. na postoju - ok. 34 kg/h
Wynika z tego, że wartości takie jak u Ciebie RIPPER.
- wolne obroty (750 rmp) - ok 10 kg/h
- 2200 obr./min. na postoju - ok. 34 kg/h
Wynika z tego, że wartości takie jak u Ciebie RIPPER.
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
czyli mamy ok
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K