LPG w S/V40 T4

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 19 paź 2013, o 22:25

To kolego ameryki nie odkryłeś zawsze hanka przelewała na zimno mając nawet staga 200 mi to nie przeszkadzało wcale

Barakuda jest słabsza od zielonej hanki bez dyszy ,,, nie wiem jak volvo ale w Nissanie 2,0 wolnossącym hanka w stagu startowała z mnożnika
1,12x dla wolnych przy 1.1 b ..barak był słabszy dla tego samego silnika choć nie bardzo mam porównanie bo przeszedłem na techa ,,,

odczucie było że trzeba by troszkę podnieść ciśnienie wyżej jak 1 B dla 150 KM choć puściłem primerkę 140 KM i 178 Nm przy 4800 rpm by na 1 b wyła troszkę za mocna ,,,wiec trudno wyczuć ,,,


Struna twierdzi że zielona hana da sobie radę z T4 a ty mówisz że troszkę słabsza barakuda nie da rady z 2.0T ...(znasz gościa ,,,strojenie AFR ..)
mi się widzi że da radę może na większym ciśnieniu ,,

tylko tak myślę że ty wiesz co piszesz ja też ,,, nie ma sensu się łapać za słówka i bić piany ,,
dobrze piszesz i widzę że się znasz na tym ,,,

montujesz dla siebie czy robisz profesjonalnie ,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Chalski
Moderator
Posty: 265
Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
Silnik: B4204T / B5244T
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Kamil

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: Chalski » 20 paź 2013, o 08:59

RIPPER pisze:montujesz dla siebie czy robisz profesjonalnie
Montuje i dla siebie i czasami dla ludzi (znajomych i nie znajomych), ale nie jest tak że dłubie w tym codziennie.

Jak wiesz wolnossak a turbo to dwie różne bajki i nie tylko moc istotna ale i apetyt na paliwo - stąd obawa że w barracudzie może nie starczyć wydajności.
Ciśnienia w turbo też lepiej nie podnosić bez granic bo jak dołącza się turbo to ciśnienie jeszcze się podnosi a dla wtrysków też nie jest to obojętne.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: Extradd » 20 paź 2013, o 12:21

No więc jestem w trakcie przenoszenia Niko pod bezpieczniki, jakieś dobre rady?
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 25 paź 2013, o 20:09

szykuj mu ubranko od razu na zimę
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: Extradd » 25 paź 2013, o 20:15

Mam zrobić sweterek na drutach? :biggrin:
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 25 paź 2013, o 20:17

Dokładnie naj lepiej z azbestu ,, :lol:
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
tomgixxk5
Posty: 14
Rejestracja: 3 sty 2014, o 22:56
Model: v40
Silnik: 1.9 T4
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Tomek

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: tomgixxk5 » 4 sty 2014, o 09:12

Za radą Dominika :) zwracam się z prośba o printscreeny ustawień lpg ze STAGiem na pokładzie (jeśli takie oczywiście Ktoś z Was posiada), ewentualnie z lpgtech, tak dla porównania korekt, mnożników etc. Z góry dzięki Panowie.

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: Extradd » 4 sty 2014, o 09:23

tomgixxk5 pisze:Za radą Dominika :) zwracam się z prośba o printscreeny ustawień lpg ze STAGiem na pokładzie (jeśli takie oczywiście Ktoś z Was posiada), ewentualnie z lpgtech, tak dla porównania korekt, mnożników etc. Z góry dzięki Panowie.
Nie wiem co Ci dadzą screeny z staga ale mam jakieś dwa i wrzucam Ci je poniżej. Ja teraz mam lpgtech-a i wystrojonego przez sondę szerokopasmową, na stagu miałem problemy. Rozumiem że masz jakiś problem więc napisz ocb :biggrin:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
tomgixxk5
Posty: 14
Rejestracja: 3 sty 2014, o 22:56
Model: v40
Silnik: 1.9 T4
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Tomek

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: tomgixxk5 » 4 sty 2014, o 11:25

dzięki za pierwsze dwa zdjątka, niestety są tam najmniej ważne dla mnie informacje tj sama mapka benzynowa. Problem mam jeden gazownika który nie ma sondy, a ja przedwczoraj w feuverticie zostawiłem 1000 pln za naprawę zawiechy, więc co najmniej do marca nie dam rady kupić i zamontować u siebie na pokładzie AFRu, potrzebuje wiec spróbować wyregulować sobie lpg na stagu 4 plus, hanach tak by jak najmniej zalewało go na zimnym i nie "podszarpywało" przy butowaniu. Potrzebuje więc porównać ustawienia, znaleźć jakiś trop. Autko jest moim oczkiem dbam lepiej niż o kobietę, wszystko robione na czas. Dodam że autko na petrolu lata jak szalone ( 1.9 T4 power :). Wszystkie bolączki T4 jak cewki, świece, pompa paliwa, regulator cisnienia, zaworki zwrotne aż po rdzę zrobione tylko to lpg mnie irytuje.

Awatar użytkownika
tomi555
Debeściak
Posty: 319
Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
Model: v40
Silnik: T4
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Krk
imię: Marcin

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: tomi555 » 4 sty 2014, o 20:48

Niestety nie mam żadnych screanów ze Staga. Z Techa niewiele pomogą, bo zupełnie inne algorytmy.

Jak już tyle zainwestowałeś, to zainwestuj jeszcze 100 i podjedź do kogoś na AFR. Chociaż patrząc na doświadczenie mojego kolegi, który ma 2.0T + Staga, to cięgle musi jakieś poprawki wprowadzać, bo się cały czas coś rozjeżdża.

Jeżeli będziesz jeździł bez AFR to nie zubożaj mieszanki, bo nie wiadomo o ile, a zawory/tłoki mogą tego nie wytrzymać.
Obrazek
Obrazek

Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”