LPG w S/V40 T4
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Początkujący
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
- Model: S_V40
- Silnik: 2.0_T3
- moc: pow_173
- Rocznik: 209
- Skąd jesteś?: Jedrzejow
- imię: Rafal
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
medy z jaką elektroniką? chyba nie staga?
ogólnie polecam Polsko-Chińską produkcję Dragony BF:) lepsze są niż pozostałe poza medami..
ogólnie polecam Polsko-Chińską produkcję Dragony BF:) lepsze są niż pozostałe poza medami..
-
- Turysta
- Posty: 39
- Rejestracja: 5 lis 2016, o 10:24
- Model: V40 T4
- Silnik: B4194T2
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Krak
- imię: Adam
Re: LPG w S/V40 T4
oczywiście omegas
-
- Początkujący
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
- Model: S_V40
- Silnik: 2.0_T3
- moc: pow_173
- Rocznik: 209
- Skąd jesteś?: Jedrzejow
- imię: Rafal
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
no ba.. chyba król jeśli chodzi o instalki LPG.. stag ma się do tego jak.. (nie wiem jak qbox ale dalej brakuje wtrysków które by liniowością dorównały medom)
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
Ale porównujesz wtryskiwacze czy elektronikę ?>
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Początkujący
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
- Model: S_V40
- Silnik: 2.0_T3
- moc: pow_173
- Rocznik: 209
- Skąd jesteś?: Jedrzejow
- imię: Rafal
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
całości medy+elektronika+reduktor - lepiej dobrane niż w stagu - gdzie można łączyć wszystko ze wszystkim..
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
Wychodząc z założenia
"Dobre"
a "dobre w Tej cenie "
mamy do czynienia z dwoma światami jednak
Stag jak dla mnie nie zrobił wielkich postępów teraz miałem do czynienia z Q boxem i jakiś się nie różni od staga 4 choć nie czytałem wszystkich reklamowych gadżetów
korekty fakt faktem ma .
medy wiem że są długo wieczne i dokładne ale też głośne jak cholera "choć nie miałem z nimi do czynienia"
Natomiast jeśli chodzi o wtryski Kehin które występowały też w instalacjach drogich widziałem i słyszałem jak pracują po przebiegu 120 albo i większym Tys km
niestety cena też jest 3x większa niż fajnego wtrysku
Prawda taka że Elektronikę robią Polacy już naprawdę całkiem Fajną a i Wtryskiwacze też fajne
choć z wynalazkami Valdemordowymi nie jestem zachwycony
ostatnio znajomy do 1,6 chciał zestaw tupu Bez szału ale jednak sekw ,
Poszło
Tech 204 Nowy
Alaska czy coś w ten deseń
+ Valtekowy REG FAST
który nie pracuje jakoś głośno ale jednak patrząc po sondzie lambda to szału nie ma
choć fura ma jeszcze wiele - zobaczymy jak będzie
Filalnie chodziło mi oto że nie trzeba od razu twierdzić że dobry to jest ten najdroższy bo ja jestem wychowany i nauczone może bardziej by tak kombinować by było bardzo dobrze ale jednak taniej .. niż łapać się na MARKETING ....
"Dobre"
a "dobre w Tej cenie "
mamy do czynienia z dwoma światami jednak
Stag jak dla mnie nie zrobił wielkich postępów teraz miałem do czynienia z Q boxem i jakiś się nie różni od staga 4 choć nie czytałem wszystkich reklamowych gadżetów
korekty fakt faktem ma .
medy wiem że są długo wieczne i dokładne ale też głośne jak cholera "choć nie miałem z nimi do czynienia"
Natomiast jeśli chodzi o wtryski Kehin które występowały też w instalacjach drogich widziałem i słyszałem jak pracują po przebiegu 120 albo i większym Tys km
niestety cena też jest 3x większa niż fajnego wtrysku
Prawda taka że Elektronikę robią Polacy już naprawdę całkiem Fajną a i Wtryskiwacze też fajne
choć z wynalazkami Valdemordowymi nie jestem zachwycony
ostatnio znajomy do 1,6 chciał zestaw tupu Bez szału ale jednak sekw ,
Poszło
Tech 204 Nowy
Alaska czy coś w ten deseń
+ Valtekowy REG FAST
który nie pracuje jakoś głośno ale jednak patrząc po sondzie lambda to szału nie ma
choć fura ma jeszcze wiele - zobaczymy jak będzie
Filalnie chodziło mi oto że nie trzeba od razu twierdzić że dobry to jest ten najdroższy bo ja jestem wychowany i nauczone może bardziej by tak kombinować by było bardzo dobrze ale jednak taniej .. niż łapać się na MARKETING ....
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
- Model: Ytuyy
- Silnik: 667
- moc: Y766
- Rocznik: 1532
- wiek: 13
- Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
- imię: Kunegunda
Re: LPG w S/V40 T4
Moja Vectra lata od 2011 na stagu 4 i Hankach ma już 170tys km na LPG i poza tym ze tej zimy wtryski już zaczęły się kleić to jeździ i ma się dobrze. Chociaż Staga już bym nie kupił. LPGTECH poki co jest w dobrej cenie.
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
Wiadomo że tech Lepszy ,,
q box strasznie wolno rysuje mapy
q box strasznie wolno rysuje mapy
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 100
- Rejestracja: 3 sty 2015, o 09:58
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Kraków
- imię: Grzegorz
Re: LPG w S/V40 T4
Ja jeżdżę na sterowniku LPG-Tech + Hana 2000 niebieskie + ACR-01 czarny w 1.9T4 i daje radę. Chociaż koleś od LPG niby znawca (znany z LPG-forum.pl), a zamiast dołożyć te 50zł za ACR-01 czerwony, to dał czarny Prawdopodobnie za jakiś czas zmienię na czerwony i wystroję ponownie.
Wady? Mało który warsztat ma interfejs do Techa właśnie, trzeba dzwonić i pytać.
Wady? Mało który warsztat ma interfejs do Techa właśnie, trzeba dzwonić i pytać.
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: LPG w S/V40 T4
Ja techa 224 obrabiam interfejsem staga. Więc nie w komunikacji tkwi problem tylko w umiejętności strojenia
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka