Strona 27 z 28

Re: LPG w S/V40 T4

: 31 mar 2018, o 12:36
autor: rosomak2000T
Dzięki za podpowiedz. w poprzednim silniku instalacja była staga, chyba najgorsza jaka mogła być, przy 160 km/h odcinało gaz. nie chciał bym takich rewelacji znów mieć.

Re: LPG w S/V40 T4

: 31 mar 2018, o 12:49
autor: turboni
A i oczywiście wielozawór przy butli extra czyli wejście i wyjście na Fi8, elektrozawór pod maską to samo na Fi8 i Faro lub miedź 8mm.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

Re: LPG w S/V40 T4

: 31 mar 2018, o 16:24
autor: rosomak2000T
Trochę bardziej łopatologicznie? rozmawiasz z całkowitym laikiem w tej sprawie, lepiej mi idzie skręcanie części z obi do volvo:)

Re: LPG w S/V40 T4

: 31 mar 2018, o 16:26
autor: turboni
Wysłałem Ci PW.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

Re: LPG w S/V40 T4

: 10 paź 2020, o 15:09
autor: wyrzyktm
Zakładam w swoim 2.0T instalacje LPG i dostałem takie propozycje.
Sterownik / Reduktor / Wtryskiwacze

1.STAG 200 GOFAST / AC R01 RED 250KM / RAIL TYP 30

2.STAG 200 GOFAST / AC R01 RED 250KM / VALTEK TYP 32 lub REG FAST OMVL

3.STAG 200 GOFAST / AC R01 RED 250KM / AC W01

4.STAG 4 Q-BOX BASIC / AC R01 RED 250KM / AC W02 lub AC W03

5.STAG 4 Q-BOX BASIC / AC R01 RED 250KM / BARRACUDA lub HANA

6.STAG 4 Q-BOX PLUS lub STAG Q-NEXT PLUS / AC R01 RED 250KM / AC W02 lub AC W03

7.KME NEVO-SKY MAX OBD / KME SILVER S8 / AC W02 lub AC W03

8.STAG 4 Q-BOX PLUS lub STAG Q-NEXT PLUS / AC R01 RED 250KM / BARRACUDA lub HANA

9.KME NEVO-SKY MAX OBD / KME SILVER S8 / BARRACUDA lub HANA

10.LANDI RENZO OMEGAS / LI02 / MED

11.PRINS VSI-2.0/ REDUKTOR VSI / KEIHIN KN9

Chyba najbardziej bym był za tą opcja 5. Ale i tak trochę powyżej budżetu jaki chciałem początkowo przeznaczyć. Co polecacie?

Re: LPG w S/V40 T4

: 10 paź 2020, o 16:43
autor: turboni
Żadna z tych co dostałeś.
Czytałeś temat o LPG od deski do deski - chyba nie.

Elektronika LPG Tech 224 lub 324 lub 324 obd
Reduktor Magic III Big
Wtryski Baracudy 115 lepiej 130
Wszystko zrobione na Faro fi8
Wtryski pojedyńcze zasilane z dwóch stron

To jest połowa sukcesu, druga to monter więc wejdź na LPG Forum i tam popatrz na polecane zakłady a nie bierz z opini usłyszanych.

I na koniec auto ma być wystrojone na AFRze.

I licz się z kosztami bo dobrze założona instalacja to tak około 3500 tyś +/- 500

Re: LPG w S/V40 T4

: 10 paź 2020, o 17:53
autor: wyrzyktm
turboni pisze:
10 paź 2020, o 16:43
Żadna z tych co dostałeś.
Czytałeś temat o LPG od deski do deski - chyba nie.

Elektronika LPG Tech 224 lub 324 lub 324 obd
Reduktor Magic III Big
Wtryski Baracudy 115 lepiej 130
Wszystko zrobione na Faro fi8
Wtryski pojedyńcze zasilane z dwóch stron

To jest połowa sukcesu, druga to monter więc wejdź na LPG Forum i tam popatrz na polecane zakłady a nie bierz z opini usłyszanych.

I na koniec auto ma być wystrojone na AFRze.

I licz się z kosztami bo dobrze założona instalacja to tak około 3500 tyś +/- 500
Czytałem, ale sprawa wygląda inaczej jakbym sam to zakładał a jak muszę niestety skorzystać z czyis usług. Zakład to najbardziej polecany z kuj-pom na lpg forum - auto flesz z Lubicza. Z tego ludzie piszą znają się na robocie i robią to dobrze. Ta instalacja o której myślałem to koszt 3600 zł. Nie mogę aż tak wchodzić w kompetencje instalatora jeżeli ten podał mi aż 11 opcji. Aż nie chce mi się wierzyć że każda jest fe.

Re: LPG w S/V40 T4

: 10 paź 2020, o 19:05
autor: turboni
Jak chce elektronikę Staga to OK bo może lepiej ją ogarnia ale podzespoły jak reduktor i wtryski Ty mu powiedz jakie chcesz i powinien to uszanować.
A te opinie to są aktualne czy sprzed jakiegoś czasu bo to też ma znaczenie.

Jakoś mi się nie chce wieżyc że instalator jest polecany na LPG Forum skoro proponuje opcje 1, 2, 10 i 11 i prawie przy każdym zestawie upiera się przy AC Red 01 który od jakiegoś czasu jeat kiepski.

Re: LPG w S/V40 T4

: 10 paź 2020, o 20:43
autor: wyrzyktm
turboni pisze:
10 paź 2020, o 19:05
Jak chce elektronikę Staga to OK bo może lepiej ją ogarnia ale podzespoły jak reduktor i wtryski Ty mu powiedz jakie chcesz i powinien to uszanować.
A te opinie to są aktualne czy sprzed jakiegoś czasu bo to też ma znaczenie.
Opinie do najświeższych rzeczywiście nie należą, ale nic nowego ani pozytywnego ani negatywnego nie ma. Dopytam o ten reduktor i czy wtryski są zasilane z dwóch stron. Bo co do reszty to spełnia wymagania. Lipy raczej nie robią bo demontują kolektor ssący do nawiertów i instalka trwa 3 dni.

Absolutnie nie idę na łatwiznę z tym LPG bo już sam fakt, że warsztat jest 60 km ode mnie a w Bydgoszczy generalnie gazowników od cholery, ale na LPG forum nie ma jakiś wielkich poleceń. Cena też trochę wyższa niż zakładałem, ale jak ktoś pisał oszczędności mają być później a nie koszty.

Re: LPG w S/V40 T4

: 10 paź 2020, o 20:49
autor: turboni
Czyli masz już odpowiedź.
Skoro brak aktualnych wpisów przy tym warsztacie.
Zapytaj się czy Ci zamontują to co chcesz czy nie. Jak nie to jedź do Warszawy i zostaw tam auto na 3 dni a zrobią Ci tak jak powinno być ewentualnie wycieczka pod Kraków lub Katowic.

A czy spełnia to dokładnie musi Ci powiedzieć co będzie.
Tzn: Faro fi6 czy 8. Elektrozawór i wielozawór zwykły czy ekstra i czy listwa zailana z jednej strony czy z dwóch no i oczywiście czy stroi auto na aferze.