Strona 28 z 28

Re: LPG w S/V40 T4

: 10 paź 2020, o 21:07
autor: wyrzyktm
turboni pisze:
10 paź 2020, o 20:49
Czyli masz już odpowiedź.
Skoro brak aktualnych wpisów przy tym warsztacie.
Zapytaj się czy Ci zamontują to co chcesz czy nie. Jak nie to jedź do Warszawy i zostaw tam auto na 3 dni a zrobią Ci tak jak powinno być ewentualnie wycieczka pod Kraków lub Katowic.

A czy spełnia to dokładnie musi Ci powiedzieć co będzie.
Tzn: Faro fi6 czy 8. Elektrozawór i wielozawór zwykły czy ekstra i czy listwa zailana z jednej strony czy z dwóch no i oczywiście czy stroi auto na aferze.
W kuj pom ogólnie jest cisza na forum LPG a tez mi się nie chce wierzyć, że każdy jeździ 200 km + żeby zakładać LPG. :-)
Na pewno jest Faro fi8 bo jest to napisane w wycenie, wielozawór to tomasetto extra.

Re: LPG w S/V40 T4

: 10 paź 2020, o 21:11
autor: turboni
No to dobrze jest napisane.
Pytaj o resztę gratów i daj znać co i jak.

Re: LPG w S/V40 T4

: 13 paź 2020, o 15:11
autor: wyrzyktm
Gadałem z gazownikiem na temat instalacji. Ogólnie już jestem umówiony. Została do podjęcia tylko jedna decyzja, mówiłem, że dam znać. Chodzi o ten reduktor. Pytałem, czy byłby problem na zamianę na tego Magica 3 power big to mówił, że ogólnie nie ma problemu, ale on nie do końca to poleca. Tzn. mówił, że zdaje sobie sprawę z opinii jakie idą za Redem, ale podobno już został poprawiony i oni z nim problemów nie mają. Co do Magica natomiast mówił, że sam w 2 samochodach był świadkiem przepuszczania gazu do chłodnicy (czy coś w ten deseń). Wiadomo, że jeżeli współpracuje ze Stagiem(bo jak rozumiem ten red jest od nich?) to będzie namawiać na tego reda ale z drugiej strony jak się zdecyduje na Magica to odpowiedzialność za ewentualne minusy spada na mnie :P Także nie ukrywam jestem w kropce.

Re: LPG w S/V40 T4

: 13 paź 2020, o 16:01
autor: turboni
Magica poprawili 7 czy 8 lat temu i nic sie z nim nie dzieje.
Sam juz na nim zrobilem 60 tyś, a jeszcze parę osób ma go na forum i zero problemów.

Re: LPG w S/V40 T4

: 15 paź 2020, o 08:09
autor: NoViK
Sterownik nie ma większego znaczenia, każdy da się wystoić. Co do R01 Red to nie polecam. Mam w swojej srebrnej i tylko mnie szlag jasny trafia, bo potrafi się przywiesić i gubi ciśnienie. druga sprawa to wiecznie pocące sie króćce od chłodzenia... Zmienie go teraz na KME Golda SE. Co do wtryskiwaczy to żadnych w listwie typu valtek. zabijesz silnik przy turbobenzynie. Celuj w barracudy 130, hany, albo yeti. Ostatnio montowałem do swojej LPG Tech Yeti+ i nie powiem złego słowa na nie.

Re: LPG w S/V40 T4

: 6 gru 2023, o 07:19
autor: Sergi
Witam przepraszam za odgrzewanie kotleta ale co sądzicie o reduktorach magic. Podobno te duże ogarniają 400km

Re: LPG w S/V40 T4

: 27 gru 2023, o 19:34
autor: RIPPER
Magiki ogarniają parę T4 na nich lata u mnie też siadł po niko .. dają radę z ciekawostek podpowiem ze 8 mm miedzi od zbiornika nie jest tak nie zbędne jak legenda głosiła

Re: LPG w S/V40 T4

: 21 sty 2024, o 22:18
autor: Vaeris
Witam,

Chciałbym założyć gaz do swojej T4.
Przeczytałem cały wątek lecz wiadomo że sporo czasu minęło od ostatnich wiadomości.
Chciałbym spytać jakie warsztaty w Mazowieckim/Warszawie polecacie oraz jakie podzespoły najlepiej sie sprawdzą?
Na LPG forum znalazłem takie warszaty
LPG montaż
Klinika LPG
Auto wojownicy
Auto dakar
Użytkownik "men11" z Jadwisina

Re: LPG w S/V40 T4

: 23 sty 2024, o 21:15
autor: turboni
Vaeris pisze:
21 sty 2024, o 22:18
Witam,

Chciałbym założyć gaz do swojej T4.
Przeczytałem cały wątek lecz wiadomo że sporo czasu minęło od ostatnich wiadomości.
Chciałbym spytać jakie warsztaty w Mazowieckim/Warszawie polecacie oraz jakie podzespoły najlepiej sie sprawdzą?
Na LPG forum znalazłem takie warszaty
LPG montaż
Klinika LPG
Auto wojownicy
Auto dakar
Użytkownik "men11" z Jadwisina
Auto wojownicy