Problemy gazowe

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Problemy gazowe

Post autor: RIPPER » 17 kwie 2013, o 21:34

Problemy z Gazem sekwencyjnym

1) Dużo pali
---sprawdzić szczelność
----sprawdzić sondę lambda bo i pb będzie tyle palił
----- sprawdzić resztę komponentów odpowiedzialnych za dobór mieszanki np. czuj Temp przepływomierz

2) Szarpie podczas przyspieszania i muli się
----przyczyn może być wiele
----od żle dobranego reduktora
----źle dobrany wydatek wtryskiwaczy (dysze)
----potrzebna poprawna regulacja
--- sprawdzić układ zapłonowy świece kable ..

3) Gaśnie zaraz po przełączeniu
--- zbyt niska temp przełączania marznący reduktor
--- posklejane wtryskiwacze rada czyszczenie / wymiana
--- uszkodzona któraś cewka elektrozaworu /brudny sworzeń elektrozaworu nie otwiera się czyszczenie
---nie odpowiednia dawka gazu regulacja
--- puste węże gazowe nieszczelność ..

4) Problem z odpaleniem po postoju
----Puszczanie malej dawki LPG do kolektora ssącego przez instalację LPG
Np. przez wtryskiwacze lub np. przez obieg podciśnienia kme

5) Duże znikanie PB śmigając na LPG
----próg przełączania się z LPG na PB po obrotach ustawiony 4000 rpm powyżej ssanie PB
-----zima dłuższy czas pracy na PB jak i na ssaniu pożera spore ilości
-----duże spadki ciśnienia na reduktorze centralka przełącza część wtryskiwaczy na PB
bez piszczenia i innych oznak ,,,

6) Po montażu LPG problemy nie wchodzi na obroty przerywa szarpie itp ...
--- Sprawdzić układ zapłonowy
--- świece które jeszcze żyją na pb na LPG mogą na ciepłym silniku już nie dawać iskry takiej jak trzeba
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”