[C70, 2.0, 225KM]
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 3 sie 2015, o 12:12
- Model: 407sw
- Silnik: 2.0 hdi
- moc: 163
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Katowice
- imię: Kuba
[C70, 2.0, 225KM]
Tak jak pisałem w powitaniu mam na celowniku C70, 2.0 225KM i wstępnie zrobiłem rozeznanie odnośnie zagazowania auta i takie dostałem oferty:
1. zestaw Tartarini Auto Evo 01 - pierwsza firma odpowiedziała
2. zestaw LPG IV generacji do pojazdów 6 cylindrowych (pełna sekwencja) na 2 letniej gwarancji bez limitu
km polskiej firmy ACON AGiS (reduktor membranowy, listwa AC) - druga firma odpowiedziała
3. Polecamy instalację IV generacji - sekwencyjny wtrysk gazu, Opartą na elektronice STAG QMAX , wtrtyskiwacze HANA, reduktor 250 KM - trzecia firma odpowiedziała
Jeśli ktoś może coś podpowiedzieć będę wdzięczny.
1. zestaw Tartarini Auto Evo 01 - pierwsza firma odpowiedziała
2. zestaw LPG IV generacji do pojazdów 6 cylindrowych (pełna sekwencja) na 2 letniej gwarancji bez limitu
km polskiej firmy ACON AGiS (reduktor membranowy, listwa AC) - druga firma odpowiedziała
3. Polecamy instalację IV generacji - sekwencyjny wtrysk gazu, Opartą na elektronice STAG QMAX , wtrtyskiwacze HANA, reduktor 250 KM - trzecia firma odpowiedziała
Jeśli ktoś może coś podpowiedzieć będę wdzięczny.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2082
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
- Model: C70
- Silnik: 2.0 T
- moc: 273KM/413Nm
- Rocznik: 2000
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Marcin
Re: [C70, 2.0, 225KM]
Ja dzisiaj z gazu odebrałem C70 2.0 dłubnięte i przystosowane do 300KM. LPGTech z podejsciem OBDII, barracudy o zwiekszonym przeplywie i 2 reduktory ACR01. Duzo czytalem i taki wybor padl
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
strojenie
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [C70, 2.0, 225KM]
Dokładnie żadne takie wynalazki z pierwszych opcji
uturbione może się zapętlić wiec tylko tech
daleko nie masz warto uderzyć do Piotra Ficka na beskidzką jego polecam http://autonagaz.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
jest drogi ale maniany nie robi
ew szukać innych propozycji listwa AC to chyba śmiech na sali
JAk coś to z gazownią doradzę co i jak ma być
uturbione może się zapętlić wiec tylko tech
daleko nie masz warto uderzyć do Piotra Ficka na beskidzką jego polecam http://autonagaz.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
jest drogi ale maniany nie robi
ew szukać innych propozycji listwa AC to chyba śmiech na sali
JAk coś to z gazownią doradzę co i jak ma być
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 2082
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
- Model: C70
- Silnik: 2.0 T
- moc: 273KM/413Nm
- Rocznik: 2000
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Marcin
Re: [C70, 2.0, 225KM]
Moje idzie w zamkniętej pętli od początku do końca . Stroił z podpiętym AFR i mówi że nie ma nawet jak go podlać bo i tak komputer wrzuci swoje korekty
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
strojenie
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [C70, 2.0, 225KM]
To to tak bo masz szerokopasmową sondę i to jest bardzo fajnie i bezpiecznie i też wiadomo że przy AFR 11.5 będzie więcej mocy niż 14.7 przy średnich
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 3 sie 2015, o 12:12
- Model: 407sw
- Silnik: 2.0 hdi
- moc: 163
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Katowice
- imię: Kuba
Re: [C70, 2.0, 225KM]
Dzięki za info. Pierwsza C70 poszła w odstrzał, okazała się złomkiem, ale C70 nie odpuszczam. Mam na oku C70 z 2001 roku ale juz z gazem. Instalacja LPG Landi Renzo... Coś, ktoś na temat...?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [C70, 2.0, 225KM]
Ogólne to najlepsza firma jak masz też porządny reduktor to będzie to latało .. instalacja musiała być droga tak że spoko
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 3 sie 2015, o 12:12
- Model: 407sw
- Silnik: 2.0 hdi
- moc: 163
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Katowice
- imię: Kuba
Re: [C70, 2.0, 225KM]
Dzięki za odpowiedź
Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [C70, 2.0, 225KM]
Nie ma za co reduktor powinien być 2 stopniowy i super fajny i też drogi
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [C70, 2.0, 225KM]
Akurat ten egzemplarz, co Kuba znalazł wygląda na doinwestowany, wiec i gaz fajny wsadzony