[V40 2.0 2002r.] jaka instalacja?
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 180
- Rejestracja: 24 mar 2015, o 18:45
- Model: V40
- Silnik: 2.0
- moc: 136
- Rocznik: 2002
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: Kutno
- imię: Tomasz
[V40 2.0 2002r.] jaka instalacja?
Jak w temacie... Jaki osprzęt najlepiej założyć? Nie ukrywam, że chciałbym się zamknąć w kwocie około 1800-2000zł... Słyszałem, że STAG się pogorszył to może TECH? Jakie macie propozycje?
-
- Debeściak
- Posty: 180
- Rejestracja: 24 mar 2015, o 18:45
- Model: V40
- Silnik: 2.0
- moc: 136
- Rocznik: 2002
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: Kutno
- imię: Tomasz
Re: [V40 2.0 2002r.] jaka instalacja?
Trochę czytałem i może coś takiego??
Sterownik- LPG TECH / STAG300?
Wtryski- Barracuda / Hana?
Reduktor- KME Silver?
Sterownik- LPG TECH / STAG300?
Wtryski- Barracuda / Hana?
Reduktor- KME Silver?
-
- Początkujący
- Posty: 55
- Rejestracja: 16 lut 2015, o 22:31
- Model: V40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Minsk_Mazowiecki
- imię: Tomasz
Re: [V40 2.0 2002r.] jaka instalacja?
Wtryski Barracuda lepiej bo hana się pogorszyły
Możesz iść w komplet TECH i TECH Dragon
Gaziarz niech Ci dobierze bo często lepiej brać sterownik taki który dobrze Ci wyreguluje i na nim się zna. Resztę komponentów Ci też dobierze tylko wiadomo nie bierz valteków mimo że to najlepsze wtryski na świecie
Możesz iść w komplet TECH i TECH Dragon
Gaziarz niech Ci dobierze bo często lepiej brać sterownik taki który dobrze Ci wyreguluje i na nim się zna. Resztę komponentów Ci też dobierze tylko wiadomo nie bierz valteków mimo że to najlepsze wtryski na świecie
-
- Volvo Fan
- Posty: 2631
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
- Model: XC70
- Silnik: 2
- moc: KM
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: PLONSK
- imię: Jarek
- Lokalizacja: PŁOŃSK
Re: [V40 2.0 2002r.] jaka instalacja?
Dlaczego nie Stag 4 czy Qbox ??sloik123 pisze:Sterownik- LPG TECH / STAG300?
Ziomek mój montuje LPG mi montował co prawda 1.8 i mam staga 4 i śmiga aż miło, a i nie słyszałem złych opinii a montuje 95% STAGA
sloik123 pisze:Wtryski- Barracuda / Hana?
To jak wyżej jedne i drugie ok ale wybrał bym Barracudy
popieram 3maj się z daleka od nich, nie są one dla Ciebiejelcyn777 pisze: nie bierz valteków mimo że to najlepsze wtryski na świecie
dobry wybórsloik123 pisze:Reduktor- KME Silver?
Nie wiem nie orientuję się w cenach ale podobno, tu mają dobre ceny
http://www.phjacus.pl/cgi-bin/index.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
ale to możesz sobie porównać zawsze z innymi
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 2.0 2002r.] jaka instalacja?
jeśli ma być legalnie to musi być w zakładzie co wystawi papier homologacyjny + papier hom butli + f=vat
w cenie 2000 zł mozę być cieżko zobacz na allegro ale w tej cenie kpl instalacji będzie ciężko lub będzie to po porostu wrzucone do auta nie mylić z poprawnym montażem a i o hanie można zapomnieć ..
pare dni temu kolega z forum założył do 1.8 za 2450 zł
techa 2xx mam nadzieję że 224 450 zł
hanki
i alaska ?
butla przestaje wtryski na listwie długie wężyki jeszcze tego nie widziałem ale jest na co narzekać ...
zwłaszcza że doradzałem techa OBD 530 zł
barakuda
i jakiś lepszy reduktor
butla 680 x180 równo z podłogą
w cenie 2000 zł mozę być cieżko zobacz na allegro ale w tej cenie kpl instalacji będzie ciężko lub będzie to po porostu wrzucone do auta nie mylić z poprawnym montażem a i o hanie można zapomnieć ..
pare dni temu kolega z forum założył do 1.8 za 2450 zł
techa 2xx mam nadzieję że 224 450 zł
hanki
i alaska ?
butla przestaje wtryski na listwie długie wężyki jeszcze tego nie widziałem ale jest na co narzekać ...
zwłaszcza że doradzałem techa OBD 530 zł
barakuda
i jakiś lepszy reduktor
butla 680 x180 równo z podłogą
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 2631
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
- Model: XC70
- Silnik: 2
- moc: KM
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: PLONSK
- imię: Jarek
- Lokalizacja: PŁOŃSK
Re: [V40 2.0 2002r.] jaka instalacja?
No podobno musi aczkolwiek ......niekoniecznie jeśli znasz gazowników (że tak powiem)RIPPER pisze:jeśli ma być legalnie to musi być w zakładzie co wystawi papier homologacyjny + papier hom butli + f=vat
Tak jak na przegląd, też trzeba jechać hehe (nie mówię że to popieram )
Przy zakupie butli nowej ze sklepu papier (homologacja) będzie z butlą, homologacja jest na butle. (wiem zakupowałem dostałem, przechodziłem to z pół roku temu)
Tu się zgodzę faktura obowiązkowo, bez nie da rady, ponieważ później idzie się do wydziału komunikacji własnie z papierami od butli i fakturą (wiem byłem niedawno załatwiałem to)
Wczoraj z ciekawości podpytałem podobna instalacja, do takiej furki jak twoja, ziomek sprawdził można kupić za ok 1600 - 1700 zł (ale to ceny dla niego, po rabatach itp td) wiec jeśli masz wejścia gdzieś..., to da rade zakupić taniej ...RIPPER pisze:w cenie 2000 zł mozę być cieżko zobacz na allegro ale w tej cenie kpl instalacji będzie ciężko lub będzie to po porostu wrzucone do auta nie mylić z poprawnym montażem a i o hanie można zapomnieć ..
Dla przykładu podam że mnie mój STAG 4 EKO, komplet z rurkami filtrami itp, no komplecik kosztował 1100 zł (sam towar)
no wiadomo zawsze dochodzą jakieś koszta ... robota, płyn do chłodnicy
No i jeszcze dobra rada ode mnie, nie wiem kto będzie Ci robił ale dobry gazownik to podstawa, nie daj wiercić kolektora na silniku nie wiem jak u was ale u mnie 90% gazowników tak robi (nie wierzę w żadne odkurzacze do wyciągania syfu co wpadnie przy wierceniu ) Podpowiem że reduktor można schować ładnie pod skrzykną bezpieczników.
No u mnie weszła większa, wymiarów nie pamiętam ale 42 L, trochę wystaje nad podłogę ale zrobiłem to świadomie, nie ma tragedii a większa pojemność butli (miałem możliwość przymiarek różnych)RIPPER pisze:butla 680 x180 równo z podłogą
To moje zdanie, moja opinia na podstawie tego co widzę, i z własnej autopsji więc nie bijcie od razu.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 2.0 2002r.] jaka instalacja?
JA pisałem o kosztach montażu u gazownika z papierem same graty są tańsze ale nie ma takiego szału no chyba że gazmeni mają spore zniżki ale znam nie jednego i szału nie ma
koszty są takie
elektronika 450-550 zł
reduktor ok 200 zł
butla 300
elektro zawór 130
wtruski 74 zł szt
+ węże i opaski ze 300 zł i inne pierdoły
te 42 litry masz brutto czy netto
jeśli Ci tyle wchodzi to prawie to samo wchodzi mi bo ja mam ZTW 680/180 - 49L 80% to 39,2
Wiec walka z podłogą w bagażniku mnie nie dotyczy i jest równo choć cena samej butli jest spora 444 http://allegro.pl/butla-zbiornik-tor-49 ... 15239.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale za wygodę się płaci ja już nie pamiętam ile dałem ale długo nie mogłem ceny przegryźć
gdzie zwykła standartowa 600 200 kosztuje polowe z tego ..
koszty są takie
elektronika 450-550 zł
reduktor ok 200 zł
butla 300
elektro zawór 130
wtruski 74 zł szt
+ węże i opaski ze 300 zł i inne pierdoły
te 42 litry masz brutto czy netto
jeśli Ci tyle wchodzi to prawie to samo wchodzi mi bo ja mam ZTW 680/180 - 49L 80% to 39,2
Wiec walka z podłogą w bagażniku mnie nie dotyczy i jest równo choć cena samej butli jest spora 444 http://allegro.pl/butla-zbiornik-tor-49 ... 15239.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale za wygodę się płaci ja już nie pamiętam ile dałem ale długo nie mogłem ceny przegryźć
gdzie zwykła standartowa 600 200 kosztuje polowe z tego ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 180
- Rejestracja: 24 mar 2015, o 18:45
- Model: V40
- Silnik: 2.0
- moc: 136
- Rocznik: 2002
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: Kutno
- imię: Tomasz
Re: [V40 2.0 2002r.] jaka instalacja?
Trochę długo czekałem na odpowiedz w temacie i poszła decyzja przed przeczytaniem waszych porad Powiem wam, że miałem dostęp w załatwieniu sprzętu całego i zamknąłem się w założeniu dokładnie 2050zł z homologacją itd... Do auta poszły takie graty-
Elektronika KME NEVO PLUS, Reduktor KME Silver, Wtryski Baraccuda, Butla BZWM 43l... póki co jestem bardzo zadowolony Co myślicie o tym sprzęcie?
Elektronika KME NEVO PLUS, Reduktor KME Silver, Wtryski Baraccuda, Butla BZWM 43l... póki co jestem bardzo zadowolony Co myślicie o tym sprzęcie?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 2.0 2002r.] jaka instalacja?
Wtryski ok reduktor moze padać choć jest prosty butla sam wiesz jak siedzi ,...
Kme nie robiło dobrych instalacji teraz się coś poprawiło i niby to już działa jak trzeba ale szału nie robi ..
i to jest tak chce ktoś coś się pyta a potem i tak montuje co gazmen zaproponuje ,,,
ważne ze masz dobre wtryski i przyzwoity reduktor ważne by było to dobrze wystrojone
Kme nie robiło dobrych instalacji teraz się coś poprawiło i niby to już działa jak trzeba ale szału nie robi ..
i to jest tak chce ktoś coś się pyta a potem i tak montuje co gazmen zaproponuje ,,,
ważne ze masz dobre wtryski i przyzwoity reduktor ważne by było to dobrze wystrojone
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Turysta
- Posty: 31
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 22:32
- Model: V40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 35
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Tomek
Re: [V40 2.0 2002r.] jaka instalacja?
Do mojej V40 z tym samym silnikiem 2.0 (B4204S2 - 136KM/100KW) w lipcu tego roku (2016) wrzuciłem instalację opartą o komponenty AC STAG. QBOX PLUS, reduktor AC STAG R01 i wtryskiwacze barrakuda.
Nominalna wycena za cały ten zestaw z montażem w warsztacie autoryzowanym przez Staga, wynosiła 2800 zł, ale tak się złożyło, że między czasie miałem zdjety kolektor ssący (do wymiany separatora oleju odmy), wiec podjechałem z nim na zrobienie nawiertów. Przez włożoną pracę, ostatecznie udało się obniżyć kwotę całkowitą do 2600 zł, ponieważ montażyści nie musieli już zdejmować i zakładać kolektora.
Wiec jeśli ktoś ma potrzebę oszczędzić na kosztach założenia instalacji, to proponuję popytać montażystów, czy wykonają taką instalację taniej, jeśli wczesniej dostarczy się im wymontowany kolektor. Jeśli firma nie zaproponuje niższej kwoty (ok. 150-250 zł), to znaczy że przy montażu instalacji nie planowali demontażu kolektora, w takim wypadku nie brałbym ich pod uwagę. W 100% podpisuję się pod poprzednimy opiniami, kolektor ssący do montażu instalacji musi być zdemontowany. Pomimo tego że nawierty u mnie były wykonane sprzętem z "odkurzaczem" oraz wiertłem magnetycznym, do środka wpadło sporo metalowych wirurów. Nawet po wyczyszczeniu spręzonym powietrzem, po przywiezieniu głowicy do domu znalazłem jeszcze jeden spory opiłek. Dodatkowo, bez demontażu, nie byłoby możliwości podłączyć się w optymalne miejsca i pod właściwym kątem. Także jeśli ktoś ma możliwość, czas i ochotę, można się samemu pobawić w wymontowanie kolektora i zawiezienie na przygotowanie do LPG. Natomiast przy ponownym montażu trzeba też wymienić uszczelkę. Ja dodatkowo wymieniłem również wszystkie uszczelniacze wtryskiwaczy, bowiem przygotowanie łatwiej było przeprowadzić po wyjeciu listwy, choć oringi wtryskiwaczy można wymienić na już zamontowanym kolektorze, to po montażu LPG wyjecie listwy wtryskowej paliwa jest bardzo utrudnine, bowiem przynajmniej u mnie poprowadzenie przewodów wygląda następująco:
Ma to swoją zaletę, ponieważ po założeniu osłony, wtryskiwacze LPG są zakryte.
Reduktor zgodnie z podpowiedzią na forum również mam schowany pod skrzykną bezpieczników:
Butla w kole, 44 L, wystaje nad podłogę 1,5 cm, wiec środkowa podnoszona częśc podłogi bagażnika również odstaje od reszty, na początku nie zwracałem na to uwagi, ale zaczyna mi to rpzeszkadzać i aktualnie zastanawiam się jak ją "wyrównać".
O umiejscowieniu wlewu paliwa już pisałem w innym poście:
Cóż, na razie użytkuję ten zestaw dopiero od 1,5 miesiąca, zrobiłem 2500 km bez problemów, ale rzetelną opinię będzie można napisać za rok o tej porze po min. 15 tys km. Mam nadzieję że instalacja będzie się sprawować równie dobrze jak wygląda, bo z estetyki jej wykonania i podejścia firmy montującej jestem zadowolony. Choć cena nie była najniższa i na termin montażu trzeba było umówić się 2 wa miesiące wcześniej, to mile zaskoczyło mnie, iż na czas montażu otrzymałem auto zastępcze (na dwa dni, ponieważ regulację LPG zaproponowano przeprowadzić wieczorem po montażu i rano nastepnego dnia na zimnym silniku) no i zgodna na obniżenie ceny montażu przy demontażu we własnym zakresie kolektora była dużym plusem.
Z niewielkich minusów, to
- brak pokrowca na koło dojazdowe, montując LPG w poprzednich autkach zawsze go otrzymywałem, tutaj muszę go dokupić.
- zawór zamontowano w miejscu pokazanym na poniższym zdjęciu na styku z rurką od klimatyzacji. W mojej ocenie od drgań przy długiej ekslopatacji mógłby on przetrzeć rurkę od klimy z wiadomym skutkiem (już po praru dniach zauwazyłem pewne przytarcia na rurce), dlatego tymczasowo zabezpieczyłem ją taśmą, ale docelowo będę chciał przesunąc ten zawór aby zostawić 0,5 cm luzu.
Nominalna wycena za cały ten zestaw z montażem w warsztacie autoryzowanym przez Staga, wynosiła 2800 zł, ale tak się złożyło, że między czasie miałem zdjety kolektor ssący (do wymiany separatora oleju odmy), wiec podjechałem z nim na zrobienie nawiertów. Przez włożoną pracę, ostatecznie udało się obniżyć kwotę całkowitą do 2600 zł, ponieważ montażyści nie musieli już zdejmować i zakładać kolektora.
Wiec jeśli ktoś ma potrzebę oszczędzić na kosztach założenia instalacji, to proponuję popytać montażystów, czy wykonają taką instalację taniej, jeśli wczesniej dostarczy się im wymontowany kolektor. Jeśli firma nie zaproponuje niższej kwoty (ok. 150-250 zł), to znaczy że przy montażu instalacji nie planowali demontażu kolektora, w takim wypadku nie brałbym ich pod uwagę. W 100% podpisuję się pod poprzednimy opiniami, kolektor ssący do montażu instalacji musi być zdemontowany. Pomimo tego że nawierty u mnie były wykonane sprzętem z "odkurzaczem" oraz wiertłem magnetycznym, do środka wpadło sporo metalowych wirurów. Nawet po wyczyszczeniu spręzonym powietrzem, po przywiezieniu głowicy do domu znalazłem jeszcze jeden spory opiłek. Dodatkowo, bez demontażu, nie byłoby możliwości podłączyć się w optymalne miejsca i pod właściwym kątem. Także jeśli ktoś ma możliwość, czas i ochotę, można się samemu pobawić w wymontowanie kolektora i zawiezienie na przygotowanie do LPG. Natomiast przy ponownym montażu trzeba też wymienić uszczelkę. Ja dodatkowo wymieniłem również wszystkie uszczelniacze wtryskiwaczy, bowiem przygotowanie łatwiej było przeprowadzić po wyjeciu listwy, choć oringi wtryskiwaczy można wymienić na już zamontowanym kolektorze, to po montażu LPG wyjecie listwy wtryskowej paliwa jest bardzo utrudnine, bowiem przynajmniej u mnie poprowadzenie przewodów wygląda następująco:
Ma to swoją zaletę, ponieważ po założeniu osłony, wtryskiwacze LPG są zakryte.
Reduktor zgodnie z podpowiedzią na forum również mam schowany pod skrzykną bezpieczników:
Butla w kole, 44 L, wystaje nad podłogę 1,5 cm, wiec środkowa podnoszona częśc podłogi bagażnika również odstaje od reszty, na początku nie zwracałem na to uwagi, ale zaczyna mi to rpzeszkadzać i aktualnie zastanawiam się jak ją "wyrównać".
O umiejscowieniu wlewu paliwa już pisałem w innym poście:
Cóż, na razie użytkuję ten zestaw dopiero od 1,5 miesiąca, zrobiłem 2500 km bez problemów, ale rzetelną opinię będzie można napisać za rok o tej porze po min. 15 tys km. Mam nadzieję że instalacja będzie się sprawować równie dobrze jak wygląda, bo z estetyki jej wykonania i podejścia firmy montującej jestem zadowolony. Choć cena nie była najniższa i na termin montażu trzeba było umówić się 2 wa miesiące wcześniej, to mile zaskoczyło mnie, iż na czas montażu otrzymałem auto zastępcze (na dwa dni, ponieważ regulację LPG zaproponowano przeprowadzić wieczorem po montażu i rano nastepnego dnia na zimnym silniku) no i zgodna na obniżenie ceny montażu przy demontażu we własnym zakresie kolektora była dużym plusem.
Z niewielkich minusów, to
- brak pokrowca na koło dojazdowe, montując LPG w poprzednich autkach zawsze go otrzymywałem, tutaj muszę go dokupić.
- zawór zamontowano w miejscu pokazanym na poniższym zdjęciu na styku z rurką od klimatyzacji. W mojej ocenie od drgań przy długiej ekslopatacji mógłby on przetrzeć rurkę od klimy z wiadomym skutkiem (już po praru dniach zauwazyłem pewne przytarcia na rurce), dlatego tymczasowo zabezpieczyłem ją taśmą, ale docelowo będę chciał przesunąc ten zawór aby zostawić 0,5 cm luzu.