poprawianie wkrętek w kolektorze V40 T4

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
DINO

Re: poprawianie wkrętek w kolektorze V40 T4

Post autor: DINO » 22 maja 2013, o 18:41

ale co chcesz sprawdzić??? pinaut jest w dokumentacji w programie, sprawdź przejście pimiędzy wtyczką PB a LPG i bedziesz wiedział który gdzie idzie

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: poprawianie wkrętek w kolektorze V40 T4

Post autor: Extradd » 22 maja 2013, o 18:43

Chce sprawdzić czy dobrze popodpinałem wtryski bo coś dziwnie się przełącza na LPG. Jak się sprawdza to przejście pomiędzy wtyczkami PB a LPG?
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

DINO

Re: poprawianie wkrętek w kolektorze V40 T4

Post autor: DINO » 22 maja 2013, o 18:49

sygnał z ECU do PB masz przecięty i od wtyczki LPG idzie jeden do PB a drugi do ECU, sprawdź czy jest przejście pomiędzy tym, a w PB jeden przewód to +

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: poprawianie wkrętek w kolektorze V40 T4

Post autor: Extradd » 22 maja 2013, o 19:14

Załapałem. Dzięki.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: poprawianie wkrętek w kolektorze V40 T4

Post autor: RIPPER » 4 cze 2013, o 10:20

najprościej to puścić kalibrację lub po kolei wyłączać wtryski widać wtedy czy jest dobrze czy jednak nie
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”