[C70 2.0T dłubane] Padaka

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
ViruS
Volvo Fan
Posty: 2082
Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
Model: C70
Silnik: 2.0 T
moc: 273KM/413Nm
Rocznik: 2000
wiek: 34
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Marcin

[C70 2.0T dłubane] Padaka

Post autor: ViruS » 26 sty 2016, o 14:10

Porażka... 2 reduktory ACR01 czarne nie wydalają dmuchnięcia turbo i spada ciśnienie do 0,5 co skutkuje rozłączaniem gazu... Podobno nie nadążają żeby się napompować... Przy butowaniu od 3,5k rpm na wkręconej turbinie spadków praktycznie brak... (max spadek 0,1bar)...
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka

Post autor: RIPPER » 27 sty 2016, o 11:49

One się przycinają

ciekawe co ci wsadzą w zamian
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ViruS
Volvo Fan
Posty: 2082
Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
Model: C70
Silnik: 2.0 T
moc: 273KM/413Nm
Rocznik: 2000
wiek: 34
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Marcin

Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka

Post autor: ViruS » 27 sty 2016, o 16:53

Też jestem bardzo ciekawy... Ma kilka dni na zastanowienie.
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ViruS
Volvo Fan
Posty: 2082
Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
Model: C70
Silnik: 2.0 T
moc: 273KM/413Nm
Rocznik: 2000
wiek: 34
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Marcin

Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka

Post autor: ViruS » 28 sty 2016, o 10:53

Pytanie - czy jeżeli tak mi spada ciśnienie gazu i dajmy na to nie spadnie aż tak nisko żeby przełączyć na benzynę to czy ja czasem w tym momencie nie jeżdżę na zbyt ubogiej mieszance? Mogą być tego jakieś poważniejsze skutki?
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka

Post autor: Extradd » 28 sty 2016, o 13:28

Mówiłem wsadzić Niko i przerobić na SMC. Taką przeróbkę nawet robił Art-Gas i dzwonili po mnie by wytłumaczyć co i jak. Wsadzaj Niko, 4,5 stówki to nie takie pieniądze.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

ViruS
Volvo Fan
Posty: 2082
Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
Model: C70
Silnik: 2.0 T
moc: 273KM/413Nm
Rocznik: 2000
wiek: 34
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Marcin

Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka

Post autor: ViruS » 31 sty 2016, o 19:01

Mnie koszt nie interesuje ;). Instalacja na gwarancji i mowilem na samym wejsciu ze gaz ma byc pod moc docelowa czylj ponad 300KM...
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
gmiter
Zaawansowany
Posty: 96
Rejestracja: 13 sty 2015, o 09:40
Model: V40
Silnik: T4
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Bydgoszcz
imię: Pawel

Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka

Post autor: gmiter » 3 lut 2016, o 07:54

Jak Ci spada ciśnienie gazu to sterownik LPG wydłuża czasy wtrysków - jest korekta po ciśnieniu, więc smażyć za bardzo nie smażysz silnika, może być lekko ubogo ale to przez chwilę, dodatkowo doładowanie Ci też nie pójdzie wysoko ponieważ mała prężność gazów wylotowych nie zapewni momentu turbinie.

Co do reduktorów - ACR01 są do 150KM, Ja mam w T4 dwa reduktory GeniusMB1500 - niby do 190KM i dopiero po dobrej regulacji nie ma spadków ciśnienia - nie wiem kto zakładał Ci je z myślą o 300KM, tymbardziej w silniku doładowanym gdzie trzeba mieć 50% zapasu jednak i reduktory muszą mieć w sobie ciągle sporą ilość ciepłego gazu..

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka

Post autor: RIPPER » 3 lut 2016, o 12:09

CZarme Ac r01 niby obrabiały więcej ale to nie wtym problem

bo Cisnienie nie spada mu za każdym razem tz nie z tych samych obrotów jak startuje

Wiec wydaje mi się że trzeba by poprzerabiać układ zasilania i układ podciśnienia by szybciej reagował być może ułożenie samych reduktorów jest złe

choć pod maską nie ma za wielu opcji do tego przerobić zasilanie ...
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
gmiter
Zaawansowany
Posty: 96
Rejestracja: 13 sty 2015, o 09:40
Model: V40
Silnik: T4
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Bydgoszcz
imię: Pawel

Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka

Post autor: gmiter » 4 lut 2016, o 07:27

Warto wrzucić przewężenia w przewodach - w dużym stopniu eliminują uchyb. Tak jak to jest rozwiązane w przypadku podciśnienia idącego od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora - następuje dużo szybsza reakcja. Co do reduktora to moim zdaniem nie wystarczy, będą spadki, wtryski będą pętliły i będą jeszcze większe spadki...

Jaki przewód zasilający reduktory? Możesz wrzucić zdjęcia pod maską jak to wygląda?

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka

Post autor: RIPPER » 4 lut 2016, o 12:15

Nie mogę bo nic tam nie widać bo pomontowane w okolicy aku i za zderzakiem tak że sam nie wiem jak to wygląda
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”