[C70 2.0T dłubane] Padaka
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 2082
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
- Model: C70
- Silnik: 2.0 T
- moc: 273KM/413Nm
- Rocznik: 2000
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Marcin
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Podniosę go jutro lub pojutrze i zrobie Wam foty jak to wygląda przy reduktorach. Narazie nie zamieniam tych reduktorów bo padło sprzęgło więc nawet nie będę miał jak sprawdzić. Nie byłem w stanie zhamować auta. W nadchodzącym tygodniu wymiana sprzęgła (albo samo sprzęgło albo swap na sztywne koło, zależy jaki stan dwumasy).
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
strojenie
-
- Moderator
- Posty: 5871
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Zestaw od Drakena czy może robisz komplet tak jak ja?
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 2082
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
- Model: C70
- Silnik: 2.0 T
- moc: 273KM/413Nm
- Rocznik: 2000
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Marcin
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Zestaw Valeo do C70 jeśli dwumas jest "rozsypany". Nikt jeszcze w C70 nie zmieniał z dwumasy na sztywne koło więc pewnie będę pionierem... Ale wolałbym jednak żeby dwumas był ok i samo sprzęgło do wymiany. Żadnych w sumie objaw dwumasy nie mam, tylko ślizganie sprzęgła ale naprawdę konkretne
NoViK jakie są wady i zalety swapa na sztywne koło?
NoViK jakie są wady i zalety swapa na sztywne koło?
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
strojenie
-
- Volvo Fan
- Posty: 2082
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
- Model: C70
- Silnik: 2.0 T
- moc: 273KM/413Nm
- Rocznik: 2000
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Marcin
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Najciekawsze jest to że przestało rozłączać gaz po wymianie sprzęgła... Muszę podpiąć i sprawdzić czy są spadki ciśnienia.
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
strojenie
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
ma, u mnie po wymianie przestały działać spryski
sorry za OT
sorry za OT
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
teoria jest taka choć może naciągana że silnik wchodził w obroty za szybko bo sprzęgło się ślizgało i pobór gazu/////a czas był bardzo krótki teraz jak cała moc idzie na koła to tworzy to większy opór co znaczy że zapotrzebowanie chwilowe na gaz jest chwilowo mniejsze ...Yaro pisze:A co ma jedno do drugiego?
to taka teoria
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 2082
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
- Model: C70
- Silnik: 2.0 T
- moc: 273KM/413Nm
- Rocznik: 2000
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Marcin
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Max spadek ciśnienia gazu w tym momencie jest do 0,99bar przy ciśnieniu na kolektorze 2,46bar. Może to i zbieg okoliczności, ale po wymianie sprzęgła przestało go rozłączać. A wcześniej praktycznie każde dodanie gazu w podłogę kończyło się rozłączeniem. Wogóle miałem przy tym sprzęgle dziwne rzeczy, w momencie ślizgnięcia sprzęgła ścinało doładowanie i obroty, jak przy dziurawym dolocie
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
strojenie
-
- Debeściak
- Posty: 154
- Rejestracja: 14 paź 2015, o 23:47
- Model: V40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122
- Rocznik: 2003
- wiek: 21
- Skąd jesteś?: Wloszczowa_Wroclaw
- imię: Michal
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
W sumie to logiczne że leciało w dół doładowanie w momencie kiedy ślizgało się sprzęgło. Na biegu jałowym kiedy silnik nie jest obciążony podobnie doładowanie jest nieduże.
To samo było na ślizgającym się sprzęgle. Kiedy ruszałeś i sprzęgło trzymało to ślimak zaczynał pompować, aż do momentu kiedy sprzęgło puszczało a silnik się wkręcał na obroty i obciążenie spadało.
Ja tak to rozumiem
To samo było na ślizgającym się sprzęgle. Kiedy ruszałeś i sprzęgło trzymało to ślimak zaczynał pompować, aż do momentu kiedy sprzęgło puszczało a silnik się wkręcał na obroty i obciążenie spadało.
Ja tak to rozumiem
-
- Volvo Fan
- Posty: 2082
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
- Model: C70
- Silnik: 2.0 T
- moc: 273KM/413Nm
- Rocznik: 2000
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Marcin
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Tylko to dziwnie było znać - leciał na pełnym doładowaniu i nagle strzał, zęby w kierownicę, a zaraz ogień spowrotem. Odczucie jakby iskry nie było.
Nie mniej jednak jest sens w tym co prawisz
Nie mniej jednak jest sens w tym co prawisz
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
strojenie