Strona 1 z 2

[S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

: 1 lip 2016, o 11:42
autor: turboni
Zamierzam w niedalekiej przyszłości powymieniać graty od LPG ponieważ obecna instalacja to padaczka i jadąc na podtlenku nie przekraczam 3000obr. bo szkoda mi silnika - z taką kupiłem więc proszę o opinie co i jak.

Obecnie mam i chcę zmienić na:

Elektronika: AG Compact - i na obecną chwilę ją zostawię (jak to się mówi pozostałe graty są ważniejsze a dobry gazownik taką wystroi)
Reduktor: Alaska i to wylatuje w pierwszej kolejności na Niko z przeróbką SMC albo KME Extreme
Wtryski: OMVL Dream XXL SL wypadają a będą Hana niebieskie albo Barracuda BF jedne i drugie bez listwy
Zasilanie: obecnie miedź FI6 ale będzie Faro FI8
Zbiornik: nowy wymieniony w lutym tego roku Stako 600/200 42L z nowym wielozaworem Tomasetto Extra 200/30 wejście i wyjście FI8
Filtr gazu fazy lotnej: KME F53 12x12 włókno szklane i zostaje czy lepiej wymienić go na LPGTECH Perfect Blue też włókno szklane
Elektrozawór: do kupienia po wywaleniu obecnych gratów OMB BFC wejście i wyjście FI8

Proszę o opinie i sugestię :doping

Wszystko będę wymieniał sam tylko potem pojadę na strojenie całego gazu po AFR.

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

: 1 lip 2016, o 18:39
autor: RIPPER
butlę to sobie kup 680 na 180
reszta w miarę ok

z filtrów to polecam też sprawdzoną czaje FL03

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

: 3 lip 2016, o 11:55
autor: turboni
Butli nie będę zmieniał bo już jest nowa ze stycznia tego roku :-)
Robię po mieście na niej około 250km a po trasie jadąc jak emeryt 100-120km/h około 350km.
RIPPER a jaki reduktor byś polecił / wybrał z tych co podałem lub jakiś inny ?

Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

: 3 lip 2016, o 22:11
autor: RIPPER
te kme mają jakąś wadę i sporo poleciało do reklamacji osobiście montowałem w wersji twin i puszcza bąki po zgaszeniu auta ..

niko ma jedną wadę jak pada oring to zaczyna puszczać w dolot Przeróbka na SMC wymaga rozwagi i szczęścia by nie przewalić ścianki w miejscu gdzie chodzi tłoczek

ale tak Ac 01 niby oki ale też wiadomo


jak dla mnie niko dobra droga

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

: 4 lip 2016, o 08:45
autor: tomi555
Ja mogę polecić KME Tur Twin - w T4 minimalne spadki ciśnienia, termicznie bardzo wydajny, ciśnienie nie pływa, prosta dzwigienkowa konstrukcja, nie trzeba nic przerabiać.

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

: 11 lip 2016, o 00:09
autor: klocu26
Co do filtra fazy lotnej mogę polecić coś takiego: http://www.phjacus.pl/F129-Filtr-odstoj ... p2389.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Cena atrakcyjna, mam i sprawuje się bardzo dobrze.

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

: 20 paź 2016, o 11:57
autor: turboni
Tak odkopię trochę temat bo mam pytanie apropo reduktora Alex TurboT 1200 podobno całkiem dobrze się srawdza w turbo od 180 do 250KM. Jest parę opini na forum LPG.
Czy ktoś ma i może się wypowiedzieć bo cena jego z elektrozaworem to 520PLN a muszę wkońcu coś kupić i zmienić swój ;-)

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

: 29 paź 2016, o 20:18
autor: Magik123
tomi555 pisze:Ja mogę polecić KME Tur Twin - w T4 minimalne spadki ciśnienia, termicznie bardzo wydajny, ciśnienie nie pływa, prosta dzwigienkowa konstrukcja, nie trzeba nic przerabiać.

A jak by był reduktor do 600KM i kosztował 1000zł to tez bys go polecał? Ludzie T4 to tylko 200KM to nie jest jakas specjalna moc zeby pchac reduktor który obrobi 350KM, do T4 wystarczajacy jest czerwony AC lub GOLD GT, Romano. te reduktory sa ok, kazdy ma jakies swoje minusy ale nie kosztuja 500zł i nie trzeba specjalnie przerabiac zasilania pod nie.

Kupuj Czerwonego AC albo jak Ci kasy nie szkoda to Golda GT i bedziesz zadowolony. Problem by był jak byś miał z 6 cylindrów i ze 300KM wtedy juz można powiedziec ze to jakaś spora moc.

U siebie mam w tej chwili ok 200KM mam przerobionego Silvera choć ten srednio daje radę, niedługo bede zakładał własnie czerwonego AC, dlatego ze ogarnie spokojnie 200KM i jest tani. Gold GT tez jest ok ale kszotuje 2 razy tyle i tez ma swoje problemy. Zawór załozyłem Valteka BFC ale pomiedzy OMB którego miałem na 6 i rzerobiłem na 8 nie ma żadnej różnicy.

Ważny jest wielozawór, bo jak masz zwykły na 6 lub super to moze byc za słaby i żeby reduktor nie wiem jaki był to i tak wielo nie pusci więcej niż potrafi. Zakładaj Extra i wtedy wymieniaj resztę.

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

: 1 mar 2017, o 22:33
autor: Borysław
Zapytam tutaj, bo temat pośrednio się z tym wiążę.
Czy uszkodzone membrany reduktora mogą mieć wpływ na obroty podczas jazdy na benzynie?
Chodzi mi o falowanie na wolnych, opadanie itp...

Re: [S/V40 T4, 98'] Wymiana instalacji LPG - porady, opinie

: 1 mar 2017, o 22:36
autor: RIPPER
Jeśli pusczają gaz w układ podciśnienia to