Ripperowa T4 do zagazowania .

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: Extradd » 3 lip 2013, o 21:08

RIPPER pisze:Witam mały progres

Mycie wszystkiego co wpadło w ręce rury od turbo itp ,
Wywalenie podstawy aku i filtra powietrza wszystko do mycia ...
Walka z rudą pod aku bo aż siarka siedziała pod spodem ,,, ale dramatu nie ma ,

Do tego odkręcone świece i tu małe zaskoczenie czemu mi auto przy pełnym bucie szarpało ,,,hahahh patrzcie na poglądowe foto słabo wyszło ale perspektywa jest
Te foty mamy oglądać w brylach 3D by coś ujrzeć? :D
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: RIPPER » 3 lip 2013, o 21:19

no nie chciało wyostrzyć jedno a drugie z małego powiększyłem ale to tak na oko zobacz jakie wielkie przerwy

odkręciłem 2 świece druga co w palcach poszła to była zakichana od cylindra wiec mimo wszystko za słabo dokręcone ,,

Zrobiłem wiertki i powiesiłem już Techa
Wyczyściłem masy
krokowca
przelewać kol dolotowy
przepustnica

jak i wczoraj ta odma została wyczyszczona
Jutro będzie uszczelka ajusa za 8 zł
+pojadę po wiertki i wielo-zawór maxi sexi 8mm wlew zrobię w zderzaku z boku albo centralnie od tyłu z nakleją


--------------WAGA KOMPRESOWANE LPG !!!--------------

hahahhahahah

Tak czy inaczej prace trwają powoli , ale porządnie
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: Extradd » 3 lip 2013, o 21:21

Nie rób dziadostwa z wlewem, warto się pomęczyć.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: RIPPER » 3 lip 2013, o 21:24

Wiem ale też patrzę na swoją wygodę lepiej mi zawsze pokazać kolesiowi dziurę w zderzaku i on sobie tam manewruje niż koło błotnika

Volvo ma tą klapkę uchylną wiec jest lepiej temat przemyślę jeszcze

tak to wygląda ,, krajobraz po bitwie ale widać nowe opaski na odmie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: Extradd » 3 lip 2013, o 21:27

Na CPN-e mówisz do kolesia krótko: "klapka", a zresztą już w większości jest w wlewie i oni to widzą, druga sprawa: wysiadasz i paluszkiem odmykasz i też to zauważy. Nawiasem mówiąc, jak wjedziesz na parking w galerii to oczywiste że nikt się nie przyrąbie. Rób w wlewie.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: RIPPER » 3 lip 2013, o 21:31

hm może masz rację z tym parkingiem


a tech już wisi na podszybiu

a reduktor zacząłem składać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: Extradd » 3 lip 2013, o 22:45

Jednak parownik leci pod bezpieczniki? Tą rudą mogłeś potraktować wash primerem.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: RIPPER » 3 lip 2013, o 23:13

Tak reduktor tam będzie miał dobrze oto plusy
-poziom
- blisko do węża z ogrzewania blisko do czujnika temp-tech
-zasilanie wtrysków hm jeszcze nie wiem jak objechać z drugiej strony ,,,ale będzie ok
-pod maska nad skrzyną lepsza temp w zimie
minusy

- gorszy dostęp jak u ciebie .
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: Extradd » 3 lip 2013, o 23:23

Co do temp. w zimie to może oszczędzisz 1 st Celsjusza. Ale nie jestem przeciwny, jestem ciekaw jak to wyjdzie, jedynie bym pomyślał jak rozwiązać szybki dostęp. Ważne że nie jest z przodu.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Ripperowa T4 do zagazowania .

Post autor: RIPPER » 4 lip 2013, o 21:37

zaraz będzie update

-Dziś udało się kupić uszczelkę pod kolektor
-wiertki niestety takie same sześciokątne
-wielozawór extra 8mm
-klej epoxy z opiłkami

wkręcone wiertki na tym kleju
przeczyszczona przepustnica i krokowiec
przeczyszczony cały kolektor

montaż kolektora z wszystkim co potrzeba

czekam na Hanki i na końcówkę ,,,do niej o tym zapomniałem choć mam do zabawy reduktro butlę i całą kablologię ,, wiec cisnienia nie ma .

Pozdrowienia dla Dina przydadzą sie ,,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”