Ripperowa T4 do zagazowania .
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Ripperowa T4 do zagazowania .
no innego sensownego miejsca nie znalazłem niestety a kaleczyć deskę gdzieś to też bez sensu
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Ripperowa T4 do zagazowania .
Dziś reduktor w aucie z elektrozaworem spięte już faro + wyprowadzona woda ,,
wpinam się w węża wychodzącego nad czujnikiem hala ...szeregowo
wpinam się w węża wychodzącego nad czujnikiem hala ...szeregowo
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Ripperowa T4 do zagazowania .
I jak tam z dostępem do regulacji reduktora? Daj fotki tych zamontowanych trójników do hanek, niko też wrzuć.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Ripperowa T4 do zagazowania .
No będzie globalnie bo
Elektryka już podłączona ..
-sonda to żółty kabel
-i podłączenie pod zielony z cewki
i raczej mam wszystko
dziś butla zamocowana na śrubach + wsadzony wielozawór
zostały te nieszczęsne hanki do których dziś śmigałem po mieście i szukałem odpowiednich oringów by to złożyć szczelniej niż producent przewidział bo pamiętam że z 2uch trójników mi uciekało a tam przerosty max do 1,7 B ,były ,,
hanki będzie problem bo wężyki za optymistycznie dałem 4.5 cm ..
a jutro blacharz jak wydłubałem dziurę to masakra ,,,
Elektryka już podłączona ..
-sonda to żółty kabel
-i podłączenie pod zielony z cewki
i raczej mam wszystko
dziś butla zamocowana na śrubach + wsadzony wielozawór
zostały te nieszczęsne hanki do których dziś śmigałem po mieście i szukałem odpowiednich oringów by to złożyć szczelniej niż producent przewidział bo pamiętam że z 2uch trójników mi uciekało a tam przerosty max do 1,7 B ,były ,,
hanki będzie problem bo wężyki za optymistycznie dałem 4.5 cm ..
a jutro blacharz jak wydłubałem dziurę to masakra ,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Ripperowa T4 do zagazowania .
ale pogoda daje w du...
dziś już są wtryski spięte podciśnienie i sterowanie smc ..
dziś już są wtryski spięte podciśnienie i sterowanie smc ..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Ripperowa T4 do zagazowania .
Przewodów nie żałowałeś, długie. Chcesz moje ustawienia techa?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Ripperowa T4 do zagazowania .
przewody są najkrótsze jakie mogą być
inaczej by się pozaginały od reduktora 2x 20 cm + filtr czaja FL03
nie ma puszki w której zgubiłem jeden zaczep
wiec nie jest długo
drugi wąż będzie skrócony jak sobie zrobię 2 kolanka 90 Stopni i wtedy to pójdzie przy listwie
wężyki wtrysk - kolektor 5mm 7 cm ...to rekord co się mi udało zrobić
inaczej by się pozaginały od reduktora 2x 20 cm + filtr czaja FL03
nie ma puszki w której zgubiłem jeden zaczep
wiec nie jest długo
drugi wąż będzie skrócony jak sobie zrobię 2 kolanka 90 Stopni i wtedy to pójdzie przy listwie
wężyki wtrysk - kolektor 5mm 7 cm ...to rekord co się mi udało zrobić
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 265
- Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
- Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
- Silnik: B4204T / B5244T
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Kamil
Re: Ripperowa T4 do zagazowania .
Ja nie bardzo rozumiem sens zasilania z 2 stron 200 konnego silnika, który nie ma apetytu na poliwo w stylu amerykańskiego 6 litrowego HEMI.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Ripperowa T4 do zagazowania .
no sens jest choćby montażu PSa na środku wtedy będzie realny pomiar spadków to jest coś na zasadzie kompensacji między 3 wtryskami przy V6 po co się to robi by było równiutkie ciśnienie
co do poboru paliwa to t4 ka kręci się w granicach 20 ms ,, a i zdarzy jej się pętla
a to się przekłada na podłączenie zasysającej pompy pod wyjście z reduktora ,,,
co do poboru paliwa to t4 ka kręci się w granicach 20 ms ,, a i zdarzy jej się pętla
a to się przekłada na podłączenie zasysającej pompy pod wyjście z reduktora ,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 265
- Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
- Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
- Silnik: B4204T / B5244T
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Kamil
Re: Ripperowa T4 do zagazowania .
Montaż PS-a na środku ma sens przy zasilaniu z 2 stron rzędówki - jak zrobisz tak w v6 i zapewnisz równe długości węży reduktor - wtryski to jest szansa że nie wiele gazu przepłynie przez czujnik zamontowany na kompensacji między bankami.
Poza tym kompensacja może być tak na prawdę wszędzie za filtrem / czujnikiem - ciśnienie i tak będzie równe.
Co do zapotrzebowania na paliwo - coś mi się wydaje że t4 200 KM nie spala pod koniec obrotomierza wiele więcej gazu niż takie moje v70 2,5t w automacie (też 200KM tylko jeden garnek więcej, cięższa buda i automat - tyle że nie ma zapętleń i do końca obrotomierza chodzi w CL).
U mnie jakoś starcza jeden filtr chyba 14x14mm trójnik typu T i listwy MED - gazu w wężach nie brakuje jedynie termika reduktora IG1T jest na styk do tej mocy.
Gdyby brakowało gazu w jednym wężu zasilającym musiały by być zauważalne duuże spadki ciśnienia - wszystko jedno na jakim reduktorze - strzelam że do tego nie dochodzi.
Nawet gdyby załozyć że średnica dyszy wtrysku jest równa średnicy wkrętki - 4mm mamy
- 4 x pole przekroju wkrętki - 4 x 50mm2 = 200mm2
- pole przekroju węza gazowego 12mm = 450mm2
Tylko tak na piechotę licząc widać że zapas pojemności szyny gazowej przed wtryskami jest razy dwa w porównaniu do teoretycznie możliwego (przewymiarowanego ujścia gazu - wtryski raczej nie mają dyszy po 4 mm - zazwyczaj max ok 3-3,5mm). Poza tym zapętlenia nie trwają w nieskończoność - trzeba tylko zapewnić duużo wydajniejszy reduktor i strojenie przy użyciu sondy szerokopasmowej.
Poza tym kompensacja może być tak na prawdę wszędzie za filtrem / czujnikiem - ciśnienie i tak będzie równe.
Co do zapotrzebowania na paliwo - coś mi się wydaje że t4 200 KM nie spala pod koniec obrotomierza wiele więcej gazu niż takie moje v70 2,5t w automacie (też 200KM tylko jeden garnek więcej, cięższa buda i automat - tyle że nie ma zapętleń i do końca obrotomierza chodzi w CL).
U mnie jakoś starcza jeden filtr chyba 14x14mm trójnik typu T i listwy MED - gazu w wężach nie brakuje jedynie termika reduktora IG1T jest na styk do tej mocy.
Gdyby brakowało gazu w jednym wężu zasilającym musiały by być zauważalne duuże spadki ciśnienia - wszystko jedno na jakim reduktorze - strzelam że do tego nie dochodzi.
Nawet gdyby załozyć że średnica dyszy wtrysku jest równa średnicy wkrętki - 4mm mamy
- 4 x pole przekroju wkrętki - 4 x 50mm2 = 200mm2
- pole przekroju węza gazowego 12mm = 450mm2
Tylko tak na piechotę licząc widać że zapas pojemności szyny gazowej przed wtryskami jest razy dwa w porównaniu do teoretycznie możliwego (przewymiarowanego ujścia gazu - wtryski raczej nie mają dyszy po 4 mm - zazwyczaj max ok 3-3,5mm). Poza tym zapętlenia nie trwają w nieskończoność - trzeba tylko zapewnić duużo wydajniejszy reduktor i strojenie przy użyciu sondy szerokopasmowej.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen